Κεφάλαιο -6-

1.8K 108 5
                                    

Justin.

Είχα σκοπό να της μιλήσω σήμερα. Αυτές τις δύο μέρες τις πέρασα σπίτι μου για να σκεφτώ τι ακριβώς να της πω.

Φόρεσα τα supra μου, πήρα τα κλειδιά και το κινητό από το τραπεζάκι και βγήκα από το σπίτι. Προχώρησα ως την άσπρη Ferrari 458 Italia μου και ξεκλείδωσα. Έκατσα μέσα έβαλα τα κλειδιά στην μίζα και γύρισα το κλειδί. Αφού άναψε η μηχανή έβαλα μπρος και άρχισα να τρέχω στους δρόμους της Νέα Υόρκη.

Μέσα στα επόμενα 10 λεπτά έφτασα έξω από το σπίτι τους. Κλείδωσα το αυτοκίνητο και άρχισα να προχωρώ ως την είσοδο. Πήγα να χτυπήσω το κουδούνι όταν η πόρτα άνοιξε από μόνη της και την είδα μπροστά μου.

Φεύγει;

«Αμ γεια σου Justin» η φωνή της με έκανε να σηκώσω το βλέμμα μου στα μάτια της. Γαλάζια. Σε μαγνητίζουν. Έσκυψα το βλέμμα μου στα σαρκώδης χείλη της.

Πόσο θέλω να τα νιώσω αυτήν την στιγμή.

«Άμμ η Stephanie, δεν είναι εδώ» η φωνή της με ξύπνησε από τις σκέψεις και την κοίταξα. Είναι τόσο γαμημενα όμορφη!

«Ναι άμμ ξέρω.. Θα την περιμένω μέσα. Δεν πειράζει έτσι;»

«Όχι.. Φυσικά και όχι. Αλλά μόνο που..»

«Μόνο που τι;»

«Πρέπει να φύγω.. Θα μείνεις μόνος»

Μα εγώ θέλω να μείνω μαζί σου..

«Πρέπει να σου μιλήσω!»

«Δεν μπορώ τώρα. Αλήθεια. Ίσως άλλη στιγμή.»

«Εντάξει.. Καλά να περάσεις»

«Ευχαριστώ» είπε και μου χάρισε ένα από τα πιο όμορφα χαμόγελα της.

Της χαμογέλασα και εγώ και την είδα να προχωράει ως το γκαράζ τους λογικά. Από μέσα βγήκε μια άσπρη Lamborghini Gallardo.

Η μικρή έχει πολύ καλό γούστο στα αυτοκίνητα.

Μπήκα μέσα και περίμενα λίγη ώρα για να αναλάβω δράση.

Αφού πέρασε κανένα 5λεπτό και σιγουρεύτηκα πως έφυγε άρχισα να ανεβαίνω τις σκάλες. Έφτασα ως το δωμάτιο της και άνοιξα την πόρτα.

Όπως πάντα όλα στην θέση τους.

Έψαξα για το ημερολόγιό της και το βρήκα κάτω από το στρώμα όπως και την προηγούμενη φορά.

Πήγα στην τελευταία σελίδα και άρχισα να διαβάζω.

"Είμαι μόνη σπίτι και λογικά θα είμαι ακόμα για πολύ καιρό.. Ο μπαμπάς με την Denise λείπουν αυτό είναι κατά κάποιο τρόπο καλό.. Δεν θα φοβάμαι πως ίσως περάσουν τυχαία από εκεί και με δουν (ξέρεις εσύ)

Diamonds Of The Night.Dove le storie prendono vita. Scoprilo ora