Evelin.
Ένιωθα ένα χάος να βομβαρδίζει το κεφάλι μου. Δεν θυμάμαι τίποτα. Δεν έχω ούτε μια ανάμνηση. Δεν ξέρω καν ποια είμαι. Είναι τόσο τρελό όλο αυτό. Δεν θυμάμαι καν το όνομα μου. Ήμουν σε ένα δωμάτιο… μόνη! Ένας νεαρός με είχε φέρει εδώ όμως δεν μπήκα καν στον κόπο να τον ρωτήσω ποιος ήταν. Ήξερα πως δεν θα μου έλεγε. Τότε, άνοιξε η πόρτα και ξεπρόβαλε εκείνος με ένα πλατύ χαμόγελο στα χείλη του.
«Γεια σου..» αποκρίθηκε πλησιάζοντας με.
«Γεια!» είπα ευγενικά. «Μπορείς να μου πεις το όνομα μου; Δεν το θυμάμαι.» είπα μορφάζοντας και εκείνος χαμογέλασε πλατιά.
«Mirianna Drake είναι το όνομα σου.» είπε σταυρώνοντας τα χέρια του. Στράβωσα το βλέμμα μου. Ειλικρινά δεν θυμόμουν τίποτα απολύτως.
«Mirianna Drake; Και εσύ τι μου είσαι;»
«Είμαι πολύ καλός σου φίλος Mirianna! Δουλεύουμε μαζί σε ένα μπαρ.» μου εξήγησε.
«Μπαρ; Τι μπαρ;» τον ρώτησα με απορία.
«Εμ, χορεύεις σε μπαρ! Βασικά θα δεις. Θα σε βοηθήσω να τα θυμηθείς όλα. Πάμε» μου είπε και με πήρε από το χέρι.
«Στάσου.» είπα απότομα και τραβήχτηκα. «Και οι γονείς μου;» τον ρώτησα με απορία.
«Οι γονείς σου δεν σε θέλουν Mir. Σε θεωρούν πόρνη επειδή χορεύεις. Τους είχες ξεγράψει τελείως από την ζωή σου. Μην το ψάχνεις. Δεν έδινες δεκάρα γι’ αυτούς όπως εκείνοι δεν έδιναν δεκάρα για σένα.» είπε και ένιωσα περίεργα. Δεν μπορεί οι ίδιοι μου οι γονείς να μην με θέλουν και να ντρέπονται για μένα.
«Δεν με κοροϊδεύεις έτσι;» τον ρώτησα και χαμογέλασε.
«Πρέπει να με εμπιστευτείς αλλιώς δεν θα δουλέψει το πράγμα. Θα πάμε πρώτα σε ένα μέρος για να κάνουμε κάτι έτσι ώστε να μην σε χάνω και μετά θα σε γνωρίσω στα παιδιά, στο μπαρ.» είπε και με τράβηξε από το χέρι. Δεν τραβήχτηκα αυτήν την φορά και τον ακολούθησα.
Μπήκαμε σε ένα σκοτεινό μέρος. Ένα δωμάτιο γεμάτο διάφορα αντικείμενα και μηχανήματα που δεν μπορούσα να καταλάβω τι ήταν.
«Κάτσε.» είπε ο… βασικά δεν ρώτησα το όνομα του με τούτα και με εκείνα.
«Πως σε λένε;» τον ρώτησα.
«Diego.» είπε και χαμογέλασε ξανά. Ήταν όμορφος και γοητευτικός μπορώ να πω.
«Ήρθε η μικρή; Μπορείς να βγεις έξω Diego.» είπε ένας μεγαλόσωμος άντρας.
KAMU SEDANG MEMBACA
Diamonds Of The Night.
Fiksi PenggemarH Evelin Daniels, είναι μια κοπέλα, η οποία λατρεύει τα αυτοκίνητα. Έδωσε τα πάντα γι' αυτά και δεν θα τα παρατούσε αν δεν άφηνε το όνομα της στην πίστα ακόμη κι αν αυτό της στοίχιζε την ίδια της την ζωή. Η γλυκιά, όμορφη και πεισματάρα μικρή Evelin...