Κεφάλαιο -47-

968 93 24
                                    

«Κοπέλα μου; Κοπέλα μου είσαι καλά; Καλέστε ασθενοφόρο. Πως σε λένε θυμάσαι; Ασθενοφόρο γρήγορα!» Τι γίνετε; Που βρίσκομαι; Γιατί όλα γυρίζουν; Τι είναι αυτό; Κόκκινο. Αίμα; Προσπαθώ να ανασηκωθώ όμως το κεφάλι μου είναι τοσο βαρύ που πέφτω πίσω. Ακούω φωνές. Μου φωνάζουν να μην κλείσω τα μάτια. Μα δεν αντέχω..

Άνοιξα τα μάτια μου και κοίταξα τριγύρω. Βρισκόμουν στο δωμάτιο μου. Θεέ μου όνειρο ήταν.. Ξάπλωσα πίσω και προσπάθησα να ξανά κοιμηθώ.

Προσπάθησα να ανοίξω τα μάτια μου όμως τα ένιωθα τοσο βάρια. Κοίταξα την ώρα στο κινητό μου και είδα πως πήγε ήδη 1 και κάτι το μεσημέρι. Δεν ήθελα να σηκωθώ από το κρεβάτι. Δεν ένιωθα καλά. Το κεφάλι μου πονούσε και τα μάτια μου έτσουζαν χωρίς λόγο. Πήρα το κινητό και έβαλα λίγη μουσική να ακούσω.

Λίγη ώρα αργότερα κάποιος χτύπησε την πόρτα του δωματίου όμως δεν είχα την δύναμη ούτε καν να απαντήσω. Λίγα δεύτερα αργότερα η πόρτα άνοιξε και το άρωμα του γέμισε το δωμάτιο.

«Justin;» ψιθύρισα και σήκωσα το βλέμμα μου.

«Evelin; Είσαι καλά;» είπε και με πλησίασε ανήσυχος.

«Ξάπλωσε μαζί μου..» τον παρακάλεσα. Με κοίταξε για λίγο σκεπτικός και μετά έβγαλε τα παπούτσια του και αφού του έκανα χώρο, ξάπλωσε δίπλα μου. Άνοιξε τα χεριά του και εγώ χώθηκα στην αγκαλιά του. Δεν ένιωθα καλά. Πονούσα όλο μου το σώμα.

Όλη την υπόλοιπη μέρα την περάσαμε μαζί στο κρεβάτι. Κοιμόμουν αρκετές ώρες και όμως ο Justin ήταν μαζί μου. Την νύχτα έπρεπε να φύγει επειδή την επόμενη είχε μια δουλειά με την ομάδα. «Σε αγαπώ πολύ» είπε φιλώντας το μέτωπο μου.

Ένιωθα αδύναμη. Ήταν τοσο ζέστη. Όλο μου το σώμα έβραζε. Άκουγα φωνές στο κεφάλι μου και έβλεπα εικόνες χωρίς νόημα κάθε φορά που έκλεινα τα μάτια μου.

Ανέβηκα σιγά σιγά της σκάλες και περπάτησα τον μακρύ διάδρομο. Άνοιξα την πόρτα του δωματίου μου και έμεινα να κοιτάω το θέαμα. Μια γυναικία μορφή είχε καβαλήσει κανονικά τον Justin και τον φιλούσε. Δεν φορούσε την μπλούζα και αυτή ήταν με.. με εσώρουχα; Ξαφνικά άρχισα να φωνάζω και να ουρλιάζω. Δεν ήξερα ποια ήταν αλλά αυτός ήταν ο Justin μου. Έφυγα τρέχοντας και μπήκα στο αυτοκίνητο και οδηγούσα με μεγάλη ταχύτητα. Ένιωθα να ζαλίζομαι και ξαφνικά έπεσα στο κενό και... άνοιξα απότομα τα μάτια μου αναπνέοντας βαριά. Είχα ιδρώσει και τα μαλλιά κολλούσαν πάνω στο λαιμό μου. Κοίταξα την ώρα στο κινητό μου και είδα πως ήταν μόλις μεσάνυχτα. Προσπάθησα να ξανά κοιμηθώ μα ήταν μάταιο. Σηκώθηκα από το κρεβάτι και μπήκα στο μπάνιο. Έριξα λίγο νερό στο πρόσωπο μου και πήρα λίγες βαθιές ανάσες. Κοίταξα τα μάτια μου στον καθρέπτη και ήταν κόκκινα. Τι στο καλό συμβαίνει μαζί μου;

Diamonds Of The Night.Where stories live. Discover now