Evelin.
Έφυγα από το σπίτι μου γρήγορα. Δεν ήθελα να τον δω σήμερα μετά τα χθεσινά. Δεν έκλεισα μάτι όλη την νύχτα καθώς σκεφτόμουν αυτήν την ψυχρή του αντίδραση. Ήταν τόσο αλλόκοτο. Γιατί μόλις του είπα πως είμαι ερωτευμένη μαζί του πήγε στην Stephanie; Γιατί;
«Hey Evelin! Σου μιλάω.» είπε ο Atchi και νόμιζα πως θα ξεσπάσω σε δάκρυα. Τα κρατούσα μέσα μου ένα ολόκληρο βράδυ. Γύρισα τον βλέμμα μου και τον κοίταξα. Αμέσως το βλέμμα του σοβάρεψε. «Έκλαιγες;» με ρώτησε.
«Τι; Εγώ όχι απλά..» η φωνή μου έσβησε. Δεν ήθελα να του πω τι έγινε. Δεν ήθελα να τον φορτώνω με τα δικά μου προβλήματα.
Κάθισε στα πέλματα μπροστά μου, πιάνοντας το χέρι μου. «Πες μου Evelin.» είπε.
Τον κοίταξα καλά καλά. «Βλακείες μωρέ!» είπα σχεδόν αδιάφορα και σηκώθηκα κάνοντας βόλτες πέρα δώθε στο δωμάτιο.
Σηκώθηκε και αυτός και με πλησίασε. «Δεν με γελάς! Πες μου τι σου συνέβη.» επέμενε να μάθει.
«Πφ, καλά! Χθες το βράδυ, είπα στον Justin πως είμαι ερωτευμένη μαζί του και αυτός αντί να μου πει κάτι, ότι είναι κι αυτός, ότι με αγαπάει, ότι νοιάζεται. Κάτι τέλος πάντων, έφυγε και πήγε με την Stephanie.» ένιωθα τα δάκρυα μου να ανεβαίνουν στα μάτια μου και αμέσως τα μάγουλα μου πήραν ένα ροδοκόκκινο χρώμα.
«Έλα Evelin μην στεναχωριέσαι. Ίσως να του ήρθε ξαφνικό δεν ξέρω.» είπε προσπαθώντας να με κάνει να νιώσω καλύτερα. Πόσο τον λάτρευα. Πάντα το έκανε αυτό.
«Ξαφνικό; Όχι Atchi ξέρει τι νιώθω απλά.. πφ δεν ξέρω.» είπα αναστενάζοντας. Δεν ήξερα πραγματικά τι συνέβαινε. «Τέλος πάντων, θέλω να σου πω κάτι.» είπα σοβαρεύοντας το βλέμμα μου.
«Είναι κάτι σοβαρό;» ρώτησε καθώς παρατήρησε την έκφραση μου.
Χαμογέλασα. «Όπως το πάρει κανείς. Έλα να σου πω.» είπα και τον τράβηξα από το χέρι. Καθίσαμε στον καναπέ και ξερόβηξα. «Θυμάσαι την εκδήλωση που είχαμε πάει;»
«Ναι. Τι με αυτό;» ρώτησε.
Έψαχνα τις κατάλληλες λέξεις. Δεν ήθελα να θυμώσει αν και δεν είχα αποφασίσει τίποτα ακόμη. «Θυμάσαι τον Sergio Lee; Που ήταν εκεί;» τον ρώτησα και ξέσπασε σε γέλια.
«Φυσικά και τον θυμάμαι Evelin! Δεν άφηνε κανέναν να του μιλήσει. Είναι ο καλύτερος οδηγός ever. Είναι είδωλο ο άνθρωπος.» είπε ενθουσιασμένα.
«Εμένα μου μίλησε.» είπα και γούρλωσε τα μάτια του.
«Τι εννοείς σου μίλησε;» με ρώτησε σοκαρισμένος.
YOU ARE READING
Diamonds Of The Night.
FanfictionH Evelin Daniels, είναι μια κοπέλα, η οποία λατρεύει τα αυτοκίνητα. Έδωσε τα πάντα γι' αυτά και δεν θα τα παρατούσε αν δεν άφηνε το όνομα της στην πίστα ακόμη κι αν αυτό της στοίχιζε την ίδια της την ζωή. Η γλυκιά, όμορφη και πεισματάρα μικρή Evelin...