Justin.
Έπρεπε να κάνω κάτι. Δεν μπορούσα να κάθομαι με σταυρωμένα τα χέρια. Έβγαλα το κινητό μου και τηλεφώνησα στον Claus. Έπρεπε οπωσδήποτε να βρούμε τον θείο του.
«Έλα Claus, πρέπει να μιλήσουμε με τον θείο σου. Τώρα.» είπα ενώ ήμουν έτοιμος να εκραγώ. Μου έλειπε τόσο πολύ γαμώτο.
«Έλα από το σπίτι μου. Είναι και ο Atchi εδώ. Θα πάμε να τον βρούμε όλοι μαζί.» είπε.
«Έρχομαι.» του είπα και έκλεισα χωρίς να περιμένω απάντηση.
Μπήκα στο αμάξι μου και σε λίγα λεπτά ήμουν εκεί. Ήμουν τόσο ανυπόμονος να αναθέσουμε αλλού την υπόθεση της Evelin. Ίσως να την έχουν πληγώσει. Θα σκοτώσω με τα ίδια μου τα χέρια όποιος την πήρε. Θα τους σκοτώσω χωρίς δεύτερη σκέψη.
Κόρναρα όταν έφτασα και τα παιδιά βγήκαν έξω. Ο Claus έκατσε στην θέση του συνοδηγού ενώ ο Atchi πίσω. Δεν μου μιλούσε ακόμα. Καταλαβαίνω αλλά το καλύτερο που είχαμε να κάνουμε ήταν να συνεργαστούμε αλλιώς δεν θα καταφέρουμε τίποτα... Μπήκαμε στο γραφείο του θείου του Claus. Περιμέναμε ώσπου η γραμματέας μας επέτρεψε να μπούμε μέσα. Ο θείος του Claus μόλις τον είδε γούρλωσε τα μάτια του. Ακόμη κι εγώ κατάλαβα πως δεν περίμενε να τον δει εδώ.
«Καλησπέρα θείε.» είπε ο Claus.
«Καλησπέρα. Wow, Claus πως κι από εδώ;» τον ρώτησε σοκαρισμένος.
«Ήρθα για μια κοπέλα. Βασικά χρειάζομαι την βοήθεια σου αλλιώς δεν θα ερχόμουν.» του πέταξε ψυχρά ο Claus.
«Μάλιστα! Παιδιά, καθίστε. Μην στέκεστε όρθιοι.» είπε ο θείος του Claus κι εμείς ακούσαμε. «Περί τίνος πρόκειται αυτό που θέλεις ανιψιέ;» τον ρώτησε.
«Πρόκειται για την diamond.» είπε ο Claus.
Ο θείος του γούρλωσε τα μάτια του. «Τι έπαθε;» ρώτησε.
«Κοίτα θείε, είχε ένα ατύχημα. Δεν την έβρισκε κανένας κι όταν την βρήκαν, εξαφανίστηκε από το νοσοκομείο με αμνησία. Κάποιος την πήρε από εκεί με την δικαιολογία ότι είναι πατέρας της και δεν μπορούμε να την βρούμε. Την ψάχνουμε τόσο καιρό.» εξήγησε ο Claus.
«Ο προηγούμενος μας ντεντέκτιβ μας πούλησε.» του είπα εγώ.
«Μην ανησυχείτε παιδιά. Θα το λάβω σοβαρά υποψιών μου. Θέλω να μιλήσω με τον πατέρα της Diamond το συντομότερο δυνατόν.» είπε σοβαρά.
«Ορίστε η κάρτα του κύριου Silvester. Καλέστε τον όσο το συντομότερο μπορείτε. Έχει τρελαθεί από την αγωνία του ο άνθρωπος.»
BINABASA MO ANG
Diamonds Of The Night.
FanfictionH Evelin Daniels, είναι μια κοπέλα, η οποία λατρεύει τα αυτοκίνητα. Έδωσε τα πάντα γι' αυτά και δεν θα τα παρατούσε αν δεν άφηνε το όνομα της στην πίστα ακόμη κι αν αυτό της στοίχιζε την ίδια της την ζωή. Η γλυκιά, όμορφη και πεισματάρα μικρή Evelin...