Κεφάλαιο -31-

943 96 21
                                    

  Stephanie.

  Έχει περάσει μια ολόκληρη εβδομάδα από την εξαφάνιση της αγαπημένης μου αδερφούλας. Ο Silvester μας είχε ζαλίσει και η μητέρα μου νόμιζε πως έκανα κάτι αλλά προσπάθησα να της αποδείξω ότι εγώ δεν έφταιγα σε τίποτα. Ο Noel δεν εμφανίστηκε από τον παραλίγο πνιγμό μου από τον Justin διότι με είδε με τα εσώρουχα και αυτόν χωρίς μπλούζα. Υπέθεσε τα χειρότερα και με άφησε. Δεν με ένοιαζε. Το μόνο που με ένοιαζε ήταν ότι εξαφανίστηκε η ηλίθια και ο Justin ήταν δυστυχισμένος όπως νιώθω κι εγώ από την κοροϊδία τους. Ότι δίνεις παίρνεις λένε. Άρχισε να χτυπάει το τηλέφωνο στο σαλόνι και έτρεξα να απαντήσω εφόσον η μητέρα μου και ο Silvester είχαν πάει ξανά στην αστυνομία. Σήκωσα το τηλέφωνο.

  «Παρακαλώ.» μουρμούρισα αμέσως.

  «Είστε συγγενείς της Evelin Daniels;» ρώτησε κάποιος από την άλλη γραμμή.

  «Ναι, αδερφή της.» είπα αναστενάζοντας. Τόσο λίγο κράτησε το όνειρο; Νόμιζα ότι εξαφανίστηκε για πάντα η ηλίθια.

  «Μπορείτε να έρθετε στον ερυθρό σταυρό; Σήμερα την βρήκαμε και είναι σε άθλια κατάσταση.» μου εξήγησε και χαμογέλασα καθώς μου ήρθε αμέσως μια ιδέα.

  «Ναι θα είμαι εκεί σε λίγο.» είπα και έκλεισα το τηλέφωνο. Μπήκα στο γραφείο του Silvester και ανακάτεψα το γραφείο του. Βρήκα τα λεφτά που είχε κρυμμένα σε ένα συρτάρι και τα έβαλα στην τσάντα μου. Πήρα ταξί και πήγα στο νοσοκομείο.

  Ανέβηκα στην ρεσεψιόν και βρήκα έναν γιατρό. Ρώτησα για την αγαπημένη μου αδερφούλα και με πήγαν στο δωμάτιο της. Όταν την αντίκρισα, φαινόταν χαμένη, κοιτούσε τους λευκούς τοίχους και δεν αντέδρασε μόλις με είδε. Φαινόταν τόσο, όχι ο εαυτός της. Τότε μπήκε μέσα ο γιατρός και τον κοίταξα στραβά.

  «Τι έχει η αδερφή μου γιατρέ;» τον ρώτησα προβληματισμένα.

  «Αμνησία.» απάντησε κατσουφιασμένα. «Δεν ξέρουμε ακόμα πόσο σοβαρά χτύπησε αλλά ήταν θαύμα που έζησε.» εξήγησε ο γιατρός.

  Έμεινα να τον κοιτάω. Αμνησία; Αυτό κι αν ήταν επιχείρημα. Χαμογέλασα και βγήκα από το δωμάτιο.

  «Που πάτε;» ρώτησε ο γιατρός.

  «Πάω να ενημερώσω τον πατέρα της.» εξήγησα και έφυγα τρέχοντας.

  Έβαλα το κινητό μου και τηλεφώνησα στην Nadia.

  «Έλα..» είπε

  «Θέλω να με βοηθήσεις. Θυμάσαι τον παλιό μου γκόμενο τον Mark;» την ρώτησα και γέλασε.

Diamonds Of The Night.Donde viven las historias. Descúbrelo ahora