Κεφάλαιο -39-

788 84 18
                                    

Mirianna.

Η εικόνα ήταν τόσο θολή που δεν μπορούσα ακριβώς να καταλάβω τι συνέβαινε.

«Evelin.» άκουσα μια φωνή να φωνάζει κι εγώ πήγα προς εκεί, χωρίς να το ελέγχω. Ένα όμορφο αγόρι, με μαγικά μελί μάτια που μέσα τους έκρυβαν όλον μου τον κόσμο και ένα χαμόγελο που ομόρφαινε περισσότερο το πρόσωπο του.

«Παίζεις με την φωτιά κοπέλα μου..» άκουσα μια γυναίκα να μου λέει. Ήταν ντυμένη στα μαύρα και με κοιτούσε επίμονα. Εγώ κρατούσα το χέρι του νεαρού και την κοίταξα χωρίς να καταλαβαίνω τι εννοεί. «Θα σου στοιχίσει πολλά αυτό το παιχνίδι που λες “έτσι θέλω, έτσι πρέπει” Πρόσεχε επειδή η μέρα που θα πάψεις να υπάρχεις κοντεύει..» είπε και ένιωσα ολόκληρο το κορμί μου να ανατριχιάζει.

«Σταμάτα.» φώναξε το νεαρό αγόρι δίπλα μου και έκανε να με τραβήξει. «Πάρτε τα λεφτά σας και άντε γεια σας.» είπε και έβγαλε μερικά χαρτονομίσματα από την τσέπη του.

«Δεν θέλω τα λεφτά! Άσε με να προειδοποιήσω την κοπέλα. Άκουσε και εσύ όσα λέω.» του είπε με σταθερή φωνή. Ήταν τόσο σοβαρή που μου κίνησε το ενδιαφέρον με αυτό που είπε. Δηλαδή πως θα έρθει η μέρα που θα πάψω να υπάρχω;

«Μωρό μου σε παρακαλώ.» τον παρακάλεσα. Τελικά έκατσε κάτω και η γυναίκα συνέχισε. Μωρό μου; Τι ρόλο έπαιζε στην ζωή μου αυτός ο άνθρωπος;

«Το σώμα που αγγίζεις θα είναι ξένο. Θα είναι λάθος.» είπε κοιτάζοντας τον νεαρό με τα όμορφα μάτια. «Ο ένας θα σταματήσει να νιώθει και ο άλλος θα πονέσει. Ξένα χέρια θα σε αγγίξουν και με πόνο θα σε θελήσουν.» είπε κοιτώντας πίσω μας. Ένιωσα ξανά ένα ρίγος να διαπερνά όλο μου το σώμα. «Σε λάθος στιγμή, σε λάθος ώρα, σε λάθος τόπο.. Αυτό θα σας καταστρέψει.» είπε κοιτώντας και τους δυο. «Αυτό που αγαπάς θα σε πονέσει.» είπε και έστρεψε το βλέμμα της σε εμένα.

Φαινόμουν τρομοκρατημένη. «Τι… Τι μπορώ να κάνω γι’ αυτό;» την ρώτησα χάνοντας την γη κάτω από τα πόδια μου.

«Είναι αργά πλέον. Το μόνο που μπορείτε να κάνετε είναι να…» πήρε τα χέρια μας και τα ένωσε. «..μείνετε μαζί, Justin και Evelin.» τελείωσε την πρόταση της και πετάχτηκα από το κρεβάτι μου σας ελατήριο.

Ήταν όνειρο; Νιώθω τόσο έντονα συναισθήματα αυτήν την στιγμή! Ποια είναι αυτή η Evelin που βλέπω κάθε βράδυ στα όνειρα μου; Είναι τόσο περίεργο αυτό το συναίσθημα και δεν καταλαβαίνω γιατί αυτή η Evelin μου μοιάζει τόσο πολύ! Γιατί είναι ίδια εγώ; Το σώμα που αγγίζεις θα είναι ξένο. Θα είναι λάθος. Ο ένας θα σταματήσει να νιώθει και ο άλλος θα πονέσει. Ξένα χέρια θα σε αγγίξουν και με πόνο θα σε θελήσουν. Θυμήθηκα τα λόγια της γυναίκας από το όνειρο. Ήταν τόσο ανατριχιαστικό που… που ένιωσα πως έχω ξανά ζήσει ακριβώς την ίδια στιγμή όπως και εκείνο το αγόρι… Ήταν λες και τον ήξερα.. Κάπου τον ήξερα. Κάτι μου θύμιζε.

Diamonds Of The Night.Donde viven las historias. Descúbrelo ahora