2 μέρες αργότερα.
“Ναι Denise κατάλαβα..”
“Πες της να μην βγει σήμερα από το σπίτι..”
“Εντάξει..”
“Άντε θα σε κλείσω, πρόσεχε το κοριτσάκια μου” χωρίς να απαντήσω το έκλεισα. Πήρα την τσάντα μου από το κρεβάτι και κατέβηκα τα σκαλιά. Άφησα την τσάντα στον μπάγκο της κουζίνας και άνοιξα το ψυγείο. Έβαλα λίγο φρέσκο χυμό στο ποτήρι και στηρίχτηκα για να το πιω. Ενιωσα δυο χεριά να τυλίγονται γύρω από την μέση μου. Έμεινα ακίνητη καθώς χαμογέλασα.
«Καλήμερα» ψιθύρισε στο αυτί μου με την βάρια φωνή του. Γύρισα και τον κοίταξα χαμογελαστή.
«Καλήμερα και σε εσένα μωρό μου.» τα μάτια του ήταν πρησμενα από τον ύπνο, τα μαλλιά του ανακατωμένα. Ήταν τόσο όμορφος.
«Που πας;»
«Σχολείο ρε Justin, που άλλου μπορώ να πάω η ώρα 8 το πρωί;»
«Α ναι ξέχασα πως το μωρό μου πάει ακόμα σχολείο.» είπε και χαχάνισε.
«Ναι, ναι. Σε λίγους μήνες που θα τελειώσω, θα σου πω εγώ. Άντε τράβα θα αργήσω.»
«Μείνε λίγο ακόμα.»
«Θα αργήσω ρε μωρό μου» πήγα να βγω από την αγκαλιά του άλλα με κράτησε γερά.
«Με ένα φιλί δεν θα αργήσεις.» είπε και έγλειψε τα χείλη του. Τον φίλησα πεταχτά και έτρεξα ως την πόρτα άλλα με κράτησε από την μέση και με γύρισε και πέσαμε στον καναπέ με έμενα να είμαι από κάτω του. Με πλησίασε και άρχισε να με φιλάει. Χαμογέλασα μέσα από το φιλί και συνέχισα να τον φιλώ. Τον απαμακρυνα και τον κοίταξα χαμογελαστά.
«Τώρα αλήθεια άργησα.»
«Έλα πάμε θα σε πάρω εγώ.» είπε και με σήκωσε από το χέρι.
«Δεν χρειάζεται μωρό μου, θα πάω μονή μου.»
«Είπα θα σε πάρω εγώ.»
«Και αν ξυπνήσει η Stephanie;»
«Χέστηκα. Άντε πάμε μην χάσεις την πρώτη ώρα.» είπε και πήρε τα κλειδιά από το τραπέζι. Κούνησα το κεφάλι μου γελώντας ελαφρά. Προχώρησα από πίσω του. Μπροστά στην άυλη ήταν η άσπρη Ferrari του. Δάγκωσα τα χείλη μου στο θέαμα. Ήταν τόσο υπέροχο αυτοκίνητο. Μπήκαμε μέσα και ο Justin ξεκίνησε την μηχανή. Η διαδρομή ήταν μικρή και έτσι φτάσαμε γρήγορα. Σταμάτησε λίγο πιο κάτω από το σχολείο.
BẠN ĐANG ĐỌC
Diamonds Of The Night.
FanfictionH Evelin Daniels, είναι μια κοπέλα, η οποία λατρεύει τα αυτοκίνητα. Έδωσε τα πάντα γι' αυτά και δεν θα τα παρατούσε αν δεν άφηνε το όνομα της στην πίστα ακόμη κι αν αυτό της στοίχιζε την ίδια της την ζωή. Η γλυκιά, όμορφη και πεισματάρα μικρή Evelin...