Κεφάλαιο -7-

1.8K 110 6
                                    

Evelin.

Άνοιξα τα μάτια μου και κοίταξα τριγύρω. Δίπλα μου κοιμόταν ο Justin σαν άγγελος. Τι κάνει αυτός στο κρεβάτι μου; Είναι σαν να βρίσκομαι στο παράδεισο, μάλλον ονειρεύομαι και θα ξυπνήσω από στιγμή σε στιγμή.

«Eveliiiin.» άκουσα την φωνή της Stephanie. Αμέσως η καρδιά μου άρχισε να χτυπάει δυνατά. Προσπάθησα να σηκωθώ από το κρεβάτι μα το χέρι του Justin με εμπόδιζε τότε προσπάθησα να βγω από την αγκαλιά του, ξαφνικά είδα τον Justin να ανοίγει τα μάτια του και να με κοιτάει γλυκά.

«Καλημέρα.» μου είπε χαμογελώντας.

«Τι καλημέρα παιδί μου; Σήκω. Αν σε βρει εδώ η Stephanie θα μας σκοτώσει.» του ψιθύρισα αναστατωμένα.

«Evelin τι σκατά κάνεις εκεί μέσα;» με ρώτησε και προσπάθησε να ανοίξει την πόρτα. «Γιατί έχει κλειδώσει;» έλεγε καθώς προσπαθούσε να μπει.

«Μπορείς να φύγεις; Έρχομαι σε λίγο.» φώναξα νευριασμένα.

«Με κανένα γκόμενο είσαι;» άνοιξε τώρα αλλιώς θα πάρω τηλέφωνο την μαμά.» που να ήξερες μωρή ότι είμαι εδώ με τον δικό σου γκόμενο. Ηλίθια.

«Κάνε ότι θέλεις. Δεν με απασχολεί.» πήρα μια ανάσα. Κοίταξα τον Justin που γελούσε με την έκφραση μου και του πέταξα ένα μαξιλάρι στα μούτρα. «Και ναι είμαι με τον γκόμενο τι θες;» φώναξα νευριασμένα ξανά.

«Αλήθεια; Γιατί ο Atchi σε περιμένει κάτω.» είπε πονηρά. Αμέσως άσπρισα σαν πανί και κοίταξα τον Justin. Με κοιτούσε γεμάτος περηφάνια ενώ εγώ ήμουν έτοιμη να εκραγώ. «Θέλω να δεις τι θα πεις σε αυτόν.» είπε και την άκουσα να κατεβαίνει τα σκαλιά

«Και εγώ θέλω να το δω αυτό.» ψιθύρισε πάνω από αυτί μου ο Justin.

«Θα μου πεις τι στο καλό γυρεύεις στο κρεβάτι μου;» τον ρώτησα νευριασμένα. Σηκώθηκα από το κρεβάτι μα αυτός με τράβηξε πίσω και με έχωσε στην αγκαλιά του.

«Justin τι στο καλό κάνεις;» τον κοίταξα με γουρλωμένα μάτια.

«Απλά σε αγκαλιάζω.» χαμογέλασε ειρωνικά. Τότε πήρε το πρόσωπο μου στα χέρια του και με πλησίασε υπερβολικά κοντά, ένιωθα την ανάσα του να χτυπάει στο πρόσωπο μου, νόμιζα πως θα με φιλήσει, ήθελα να με φιλήσει. Τότε ένωσε τα χείλη μας σαν να διάβαζε τις σκέψεις μου, έκλεισα τα μάτια μου και αφέθηκα στην στιγμή. Ήταν τόσο γλυκιά στιγμή που ένιωθα πως ζω ένα όνειρο, πως πραγματικά δεν το ζω όλο αυτό. Η καρδιά μου χτυπούσε σαν τρελή και το σώμα μου είχε ανατριχιάσει ολόκληρο. Μου χάιδευε την πλάτη και με ξάπλωσε στο κρεβάτι ανεβαίνοντας από πάνω μου. Απομακρύνθηκε και με κοίταξε στα μάτια.

Diamonds Of The Night.Where stories live. Discover now