Κεφάλαιο -12-

1.5K 96 5
                                    

Evelin.

«Evelin, μωρό μου.» άκουσα την φωνή του Justin να ψιθυρίζει πάνω από το κεφάλι μου. Ένιωσα τα απαλά του χείλη να ακουμπάνε στην άκρη των δικών μου και να αφήνει ένα γλυκό φιλί. Ένιωσα το σώμα μου να ανατριχιάζει και άνοιξα σιγά σιγά τα μάτια μου, κοιτάζοντας τον.

«Καλημέρα.» ψιθύρισα.

«Καλημέρα όμορφη.» είπε γλυκά.

«Πότε ξύπνησες;» τον ρώτησα.

«Εδώ και ώρα. Έλα σήκω έχω φτιάξει πρωινό.» μου είπε και με τράβηξε στην αγκαλιά του. Του χαμογέλασα και τελικά σηκώθηκα. Πήγα στο μπάνιο, έπλενα το πρόσωπο μου και βούρτσισα γρήγορα τα δόντια μου. Όταν βγήκα από το μπάνιο, ο Justin καθόταν στο κρεβάτι μου και με κοίταξε από πάνω έως κάτω.

Πήγα προς την ντουλάπα και άρχισα να ψάχνω τι θα φορέσω.

«Βγες να αλλάξω.» του χαμογέλασα. Γέλασε πονηρά και βγήκε από το δωμάτιο μου. Έβαλα γρήγορα το τζιν μου και ύστερα την μπλούζα μου. Έφτιαξα γρήγορα το μαλλί μου και ύστερα φόρεσα τα παπούτσια μου. Όταν ήμουν έτοιμη, έριξα λίγη κολόνια και βγήκα από το δωμάτιο ψάχνοντας τον Justin.

«Justin..» φώναξα.

«Στην κουζίνα.» άκουσα την φωνή του από μακριά.

Έτσι πήγα προς την κουζίνα και είδα το τραπέζι στρωμένο με πρωινό. Χαμογέλασα και πλησίασα περισσότερο.

«Τι είναι όλα αυτά;» τον ρώτησα κοιτάζοντας το τραπέζι σοκαρισμένα.

«Πρωινό. Κάτσε.» είπε και τράβηξε την καρέκλα για να καθίσω.

«Έλα και εσύ.» του είπα και τράβηξα την καρέκλα δίπλα μου. Έκατσε και αρχίσαμε να τρώμε.

«Evelin..» ξεφώνησε.

«Έλα.» του είπα κοιτάζοντας τον.

«Θα ήθελες..» έκανε μια παύση παίρνοντας τα μάτια του από πάνω μου. Κοίταξε για λίγο έξω από το παράθυρο και ύστερα το βλέμμα του επέστρεψε πάνω μου. «Θα ήθελες να πάμε να γνωρίσεις την ομάδα μου σήμερα;»

Γούρλωσα τα μάτια μου. «Πλάκα κάνεις;» αναφώνησα σοκαρισμένα.

Το βλέμμα του στράβωσε. «Όχι...» είπε «Δεν θες;» με είδε να στραβώνω. «Αν δεν θες δεν υπάρχει πρόβλημα μπορ..» τον διέκοψα.

«Θέλω θέλω.. Πραγματικά θέλω.» είπα ενθουσιασμένα.

Οι No Limits είναι πολύ καλοί οδηγοί. Η υπόλοιπη ομάδα του Justin θα με γνωρίσει ως τι; Ως κοπέλα του; Δεν το πιστεύω. Πάντα ήθελα να τους γνωρίσω από κοντά και τώρα όχι μόνο θα τους γνωρίσω αλλά θα τους γνωρίσω ως κοπέλα του Justin και OMG θα γνωρίσω την ομάδα του Justin. Αυτό είναι τόσο απίστευτο. Τόσο... τόσο υπέροχο.

Diamonds Of The Night.Dove le storie prendono vita. Scoprilo ora