Κεφάλαιο -16-

1.1K 97 13
                                    

Evelin.

Έφτασα έξω από το γραφείο του κύριου Sergio Lee. Η γραμματέας του με έβαλε αμέσως να περάσω ενώ ο Sergio με περίμενε με ένα χαμόγελο σχηματισμένο στα χείλη του.

«Diamond! Χαίρομαι που ήρθες.» μου είπε καθώς σηκώθηκε και μου έδωσε το χέρι του.

Του χαμογέλασα και του έδωσα κι εγώ το δικό μου. «Κι εγώ.» είπα.

«Μου είπες ότι σκέφτηκες την πρόταση μου και είναι θετική, ισχύει;» με ρώτησε ενώ ένα χαμόγελο σχηματίστηκε στην άκρη των χειλιών του.

«Ναι.» αποκρίθηκα.

«Και δεν μου λες Diamond, πως είναι το πραγματικό σου όνομα; Γιατί όλοι στον χώρο σε ξέρουν ως Diamond και δεν έχουν ιδέα πως σε λένε πραγματικά;» με ρώτησε και πάγωσα.

«Ε.. απλά δεν ήθελα να μπλέξω την προσωπική μου ζωή με τους αγώνες.» είπα προσπαθώντας να φανώ πειστική.

«Καλό επιχείρημα και καλά διατυπωμένο όπως δεν το πιστεύω!» είπε. «Αν τελικά συνεργαστούμε, θέλω να ξέρω την αλήθεια Evelin.» επέμενε.

Αναστέναξα. «Εντάξει αλλά ότι πούμε θα μείνει μεταξύ μας... Σύμφωνοι;» τον ρώτησα σοβαρά.

«Φυσικά Evelin πες μου.» είπε παίρνοντας το σοβαρό του ύφος.

«Το πραγματικό μου όνομα είναι Evelin, Evelin Daniels. O πατέρας μου είναι πλούσιος και δεν ήθελα να με περάσουν για κάποιο κακομαθημένο πλουσιοκόριτσο. Αυτό είναι όλο.» του εξήγησα..

Γούρλωσε τα μάτια του. «Για μισό λεπτό..» είπε και σηκώθηκε όρθιος. «Μα πως δεν το είχα καταλάβει νωρίτερα. Είσαι ολόιδια εκείνη..» ψιθύρισε ενώ άκουσα κάθε του λέξη.

«Ποια;» ρώτησα με απορία.

«Η μητέρα σου Evelin. H μητέρα σου ήταν η Alison Daniels;» με ρώτησε σοβαρά.

Ανοιγόκλεισα τα μάτια μου. «Ν-ναι.» είπα με δισταγμό. «Για μισό λεπτό.» στένεψα το βλέμμα μου και τον κοίταξα καχύποπτα. «Που ξέρεις την μητέρα μου;» τον ρώτησα.

Αναστέναξε και κάθισε στην θέση του. «Η Alison ήταν μαζί μου, στην ομάδα μου Evelin ώσπου έγινε το μοιραίο.» είπε θλιμμένα.

Στένεψα το βλέμμα μου. «Το μοιραίο;» τον ρώτησα.

«Για τον αγώνα;» εξήγησε.

«Ποιον αγώνα; Γιατί δεν καταλαβαίνω;» τον ρώτησα μπερδεμένη.

«Δεν ξέρεις ότι η μητέρα σου ήταν μια από τις καλύτερες οδηγούς σε όλον τον κόσμο και ήταν μαζί μου; Στο πλευρό μου;» με ρώτησε με απορία. Έπαθα σοκ αυτήν την στιγμή. Έμεινα να τον κοιτάω. Η μητέρα μου οδηγός; Γι' αυτό ο πατέρας μου μισεί τους αγώνες και τα αυτοκίνητα.

Diamonds Of The Night.Donde viven las historias. Descúbrelo ahora