Κεφάλαιο -20-

1.1K 95 20
                                    

Πετάρισα τις βλεφαρίδες μου μιας και ένιωσα απαλά χείλη να ακουμπάνε τα δικά μου. Όταν κατάφερα να τα ανοίξω τελείως είδα κάτι που με έκανε αυτομάτως να χαμογελάσω. Τα δυο πανέμορφα μελί μάτια. Τόσο όμορφα μάτια δεν πίστευα πως υπάρχουν.

«Καλήμερα μάτια μου» ένιωσα χιλιάδες πεταλούδες στο στομάχι μου στο άκουσμα αυτών των 3 λέξεων να βγαίνουν από το στόμα του.

«Καλήμερα» είπα ντροπαλά. Ένιωθα το βλέμμα του να εξερευνά όλο μου το πρόσωπο.

«Είσαι τόσο όμορφη το ξέρεις;» χαμήλωσα το βλέμμα μου νιώθοντας τα μάγουλα μου να φλέγονται. Με τα δυο δάχτυλα του σήκωσε απαλά το πηγούνι μου. Με κοίταξε βαθιά στα μάτια.

«Εχτές ήταν η πιο όμορφη βάρδια της ζωής μου» έμεινα να τον κοιτώ νιώθοντας την καρδιά μου να χτυπά σαν τρελή. Δεν ήξερα τι να πω ή τι να κάνω. Αυτό που έχει πει μόλις τώρα είναι ότι πιο γλυκό έχω ακούσει ποτέ.

«Μπορώ να παγώσω τον χρόνο εδώ;»

«Μπορείς.» τον άκουσα να λέει και τότε συνειδητοποίησα πως το είπα δυνατά. Γέλασα και του χάιδεψα το πρόσωπο. Τον έφερα κοντά μου και τον φίλησα γλυκά. Τα χεριά του ήταν τυλιγμένα γύρω μου σαν φίδια. Έβαλα το κεφάλι μου στο στερνό του και ξάπλωσα ακούγοντας την καρδιά του.

«Τι ώρα είναι;» ρώτησα καθώς χάιδευα το γεμάτο tattoo μπράτσο του.

«Είναι νωρίς ακόμα.. Κοιμήθου ακόμα λίγο και θα σε ξυπνήσω» είπε χαϊδεύοντας την πλάτη μου. Σήκωσα το βλέμμα μου και τον κοίταξα.

«Δεν θέλω να τσακωνόμαστε. Δεν μου αρέσει Justin.»

«Ούτε έμενα μωρό μου. Αλλά ugh, πρέπει να κανονίσω το θέμα με την Stephanie. Ξέρω πως νευριάζεις μα.. μα δεν είναι τόσο εύκολο..» Τον φίλησα απαλά στα χείλη κάνοντας τον να σωπασει. Δεν θέλω αυτήν την στιγμή να την χαλάσει η Stephanie.

Άκουσα το ξυπνητήρι να χτυπάει. Χωρίς να το καταλάβω με είχε πάρει ο ύπνος. Ο Justin ακόμα στην ίδια θέση. Του χαμογέλασα και σηκώθηκα τυλίγοντας το σεντόνι γύρω από το σώμα μου. Μπήκα στο μπάνιο, άνοιξα το νερό να τρέξει..

Justin.

Η χτεσινή βραδιά πράγματι ήταν η καλύτερη της ζωής μου. Έκανα έρωτα στον έρωτα της ζωής μου. Με όσες πήγα δεν ήταν το ίδιο. Αυτή η κοπέλα μου προσφέρει πρωτόγνωρα συναισθήματα. Είναι τόσο μικρή μα.. Μα τόσο υπεροχή. Την είδα να βγαίνει από το μπάνιο και αμέσως μετά τρέχοντας μπήκε στο δωμάτιο ντουλάπα της.

Diamonds Of The Night.حيث تعيش القصص. اكتشف الآن