Κεφάλαιο -8-

1.9K 109 7
                                    

-Επόμενη μέρα-

Evelin.

Ήρθα από το σπίτι της Kate μιας και ειχει ήδη πάει 00:50 και μπήκα στο σαλόνι. Ησυχία. Ανέβηκα τα σκαλιά χαλαρά και σαν πήγαινα στο δωμάτιο μου από το βάθος στο δωμάτιο της Stephanie ακούστηκαν αναστεναγμοί. Γούρλωσα τα μάτια μου ενώ με αργά βήματα πλησίασα. Οι αναστεναγμοί γίνονταν όλο και πιο δυνατοί. Πλησίασα τη πόρτα ενώ με ένα απαλό σκούντημα άνοιξε. Μπορούσα να διακρίνω καθαρά την φιγούρα του Justin.. και από κάτω η ... Stephanie. Τα ποδιά μου δεν με κρατούσαν. Έβαλα το χέρι μου μπόστα στο στόμα μου για να μην φωνάξω. Τα δάκρυα άρχισαν να τρέχουν χωρίς να μπορώ να τα ελέγξω...

Φόρεσα τις κόκκινες μου γόβες ενώ σηκώθηκα από το κρεβάτι, κοιτάχτηκα άλλη μια φορά στον καθρέπτη και αφού βεβαιώθηκα. Έφτιαξα καλύτερα το κορσέ και αφού έγλειψα τα κόκκινα χείλη μου βγήκα.Δεν πήρα το αυτοκίνητο, ήμουν σίγουρη πως μετά από αυτό που θα ακολουθήσει δεν θα έχω ιδέα που θα το αφήσω.Προχωρούσα στους δρόμους προς μια άγνωστη κατεύθυνση ενώ πάλευα με νυχιά και με δόντια να μην βάλω τα κλάματα.

Πώς στο διάολο μπόρεσα να πιστέψω έστω και για ένα κλάσμα δευτερολέπτου πως το φιλί πράγματι σήμαινε κάτι για αυτόν; Παίζει μαζί μου. Προφανώς έχει καταλάβει πως είμαι ερωτευμένη και το να με πληγώνει το διασκεδάζει. Όμως όχι Bieber. Δεν θα περάσει το δικό σου..

Μέτα από ώρα έφθασα σε ένα club με την μουσική στο στο full. Προσπέρασα τα σώματα που χόρευαν -διορθώσει τρίβονταν. Έφτασα στο μπαρ ο οποίος μπάρμαν θα ήταν καμιά 27ρια. Του έκανα νεύμα να με πλησιάσει.

«Μια βότκα βύσσινο» του φώναξα έτσι ώστε να με ακούσει μέσα από την δυνατή μουσική. Μου την έδωσε και την ήπια μονορούφι προκαλώντας ένα κάψιμο στον λαιμό μου. Το ένα πότο έφερε το άλλο και το άλλο. Πλέον είχα χάσει τον έλεγχο, ανέβηκα στην μπάρα όπου και άρχισα να χορεύω μαζί με κάτι άλλες κοπέλες. Χορεύαμε προκλητικά στο ρυθμό του ASAP Rocky κάνοντας τους άντρες από κάτω μας να μην μπορούν να σταματήσουν να μας κοιτούν. Τότε μια ξανθιά μου έδωσε ένα τσιγάρο, που σίγουρα δεν ήταν απλό τσιγάρο άλλα δεν με ενδιέφερε. Τράβηξα μια γερή τζούρα και πλησίασε τα χείλη μου και εισέπνευσε τον καπνό μέσα από το στόμα μου. Έκλεισα τα μάτια μου ενώ πλέον άρχισα να βλέπω θολά. Ένιωσα τα χεριά της να κάνουν βόλτα σε όλο μου το κορμί. Με πήρε από το χέρι ενώ εγώ γελούσα ενώ πλέον είχα χάσει κάθε λογική και δεν ήξερα τι έκανα. Άνοιξε μια πόρτα και είδα έναν άντρα σχεδόν γυμνό. Άρχισα να γελώ δυνατά ενώ η κοπέλα με πλησίασε και μου έδωσε ένα άσπρο χαπάκι. Χωρίς δεύτερη σκέψη το πήρα στο στόμα μου και ήρθε και με φίλησε. Το επόμενο λεπτό το μόνο που θυμάμαι είναι κενό.

Diamonds Of The Night.Donde viven las historias. Descúbrelo ahora