Κεφάλαιο -26-

1.1K 95 11
                                    

Evelin. 

Το βλέμμα του σκοτείνιασε απότομα και τα χέρια του έσφιξαν τόσο δύνατα την μέση μου που ένιωσα την ανάσα μου να κόβεται.

   «Με πονας.» του είπα και προσπάθησα να απομακρυνθώ όμως με κρατούσε τόσο γερά που ήταν αδύνατον.

   «Πότε ξανά. Πότε! Άκουσες;! Μην τολμήσεις να αφήσεις άλλον να σε αγγίξει. Πότε! Θα σας σκοτώσω με τα ίδια μου τα χέρια.» το ύφος του πιο σοβαρό από πότε.

   «Είσαι ηλίθιος γαμώτο μου; Ένα αστείο έκανα!» φώναξα και τον έσπρωξα και κατάφερα να σηκωθώ. «Εξάλλου και εσυ το ίδιο είπες!» φώναξα έξαλλη.

   «Εγώ πολλά είπα. Εγώ πολλά έκανα και θα κάνω! Θα παω με όσες θέλω χωρίς να σου δώσω αναφορά!» το επόμενο δευτερόλεπτο το χέρι μου βρέθηκε κολλημένο με το μάγουλο του ενώ τα μάτια μου θόλωσαν αμέσως.

   «Είσαι.. Σε.. ΣΕ ΜΙΣΏ!» φώναξα και έτρεξα ως το δωμάτιο.

Μπήκα στο μπάνιο και έκλεισα με φορά την πόρτα αγνοώντας την φωνή του που με φώναζε.

Ανοιξα την βρύση και περίμενα να γεμίσει με ζεστό νερό.

Βγήκα με μια πετσέτα και μπήκα στο δωμάτιο μας. (Ακούγεται τόσο παράξενο να λέω 'μας' αν και δεν είναι ακριβώς δικό μας)

Κοίταξα μέσα από την μπαλκονόπορτα και είδα πως ήταν εκεί καπνίζοντας το τσιγάρο του.

Αφησα την πετσέτα να πέσει και φόρεσα τα ρούχα μου. Μια φόρμα και φανέλα του. Μου αρέσει τόσο πολύ να φοράω τα ρούχα του. Μυρίζουν τόσο.. Justin.

Έκατσα στην άκρη του κρεβατιού, και ανέβασα ελάχιστα την φανέλλα μου βλέποντας τα σημάδια. Φαίνονταν τόσο έντονα, με πονούσαν. Όμως τα λόγια του ήταν αυτα που με πόνεσαν περισότερο.

Δεν ξέρω τι κάνει όταν δεν είναι μαζί μου. Δεν ξέρω με ποιες είναι. Δεν τον ξέρω.

«Εγώ πολλά είπα. Εγώ πολλά έκανα και θα κάνω! Θα παω με όσες θέλω χωρίς να σου δώσω αναφορά!»

Δεν έπρεπε να το πει. Πληγώνουν πολύ τα λόγια του. Εχω πληγωθεί τόσο πολύ.

Ένιωσα δύο δάχτυλα να ακουμπάνε τα σημάδια κάνοντας με να ξυπνήσω από τις σκέψεις μου. Καθόταν στα πελματα μπροστά μου και τα μάτια του με κοιτούσαν.

Diamonds Of The Night.حيث تعيش القصص. اكتشف الآن