Evelin.
Δύο μέρες αργότερα ήταν ο τελευταίος αγώνας στην Γαλλία.
«Diamond.. Ο αγώνας θα είναι δύσκολος. Πολύ δύσκολος. Σήμερα είναι όλοι οι καλύτεροι οδηγοί της Γαλλίας μαζεμένοι εδώ. Όλοι σε γνωρίζουν πλέον. Δεν είσαι πια το μικρό μας μυστικό. Παω στοίχημα πως τα αγόρια του σχολείου σου ανυπομονούν να γυρίσεις πίσω μιας και είσαι η πρώτη ανήλικη οδηγός με τόσες πρώτες θέσεις και όλες θα θέλουν να σε έχουν δικιά τους.»
Ένιωσα τα χέρια του Justin -που ήταν τυλιγμένα γύρω από την μέση μου- να σφίγγονται.
«Τέλος πάντων.. Εσυ δεν πρέπει να ασχολείσαι με τα αγόρια μιας και έχεις στο πλάι σου τον καλύτερο οδηγό του Καναδά και της Ρωσίας» είπε δείχνοντας τον Justin. Ένιωσα το χαμόγελο του Justin αν και δεν μπορούσα να τι δω.
«Λοιπόν παμε στον Claus να δούμε τι γίνεται με το αυτοκίνητο;» ρώτησε. Αφού του έγνεψα αρχίσαμε να περπατάμε προς το μπλε με μακρύ αυτοκίνητο μου.
«Claus για άνοιξε μας το καπό» είπε ο Sergio. O Claus χαμογέλασε και το άνοιξε και αμέσως τα βλέμματα μας άστραψαν.
«Τρία τούρμπο Τ66 με NOS και σύστημα εξάτμιση MoTeC
Δύο κινητήρες Nissan SR20» είπα με περηφάνια.
«Αυτό το αυτοκίνητο είναι θηρίο. Μπορεί να σε κάνει να νικήσεις όμως μπορεί και να στοιχίσει πολλά. Και δεν εννοώ λεφτά.» είπε σοβαρός ο Sergio.
«Το γνωρίζω. Αλλά αφού μπήκα σε αυτόν τον κόσμο δεν εχω σκοπό να φύγω. Θα δώσω και την ζωή μου αν χρειαστεί.» είπα εξίσου σοβαρά.
Ένα χαμόγελο θλίψης ζωγραφίστηκε στο πρόσωπο του Sergio. «Είσαι ολόιδια η μαμα σου. Αυτός το πείσμα που είχε..» έσκυψε το βλέμμα του. «Απλά θέλω να προσεχείς, δεν νομίζω πως θα αντέξει και άλλο ένα περιστατικό ο πατέρας σου. Κανένας μας δεν θα αντέξει..»
Τον αγκάλιασα σφιχτά. «Θα προσέχω Sergio.»
Αφού του χαμογέλασα με άφησαν να κάτσω στο αυτοκίνητο. Αφού έκανα ένα δοκιμαστικό γύρω ήξερα πως το αυτοκίνητο μου είναι το καλύτερο.
Όταν βγήκα κουλουριαστηκα στην αγκαλιά του Justin και προσπάθησα να χαλαρώσω. Μου χαϊδεύε την πλάτη και μου έλεγε διαφορά για να ηρεμήσω.
«Μωρό μου ξέρεις πως θα έρθουν διαφορά κανάλια; Θα σε δει όλος ο κόσμος.»
«Δεν με καθησυχάζει και πολύ αυτό.» του είπα ειρωνικά. «Θα γίνω ρεζίλι σε όλο τον κόσμο.»
ESTÁS LEYENDO
Diamonds Of The Night.
FanficH Evelin Daniels, είναι μια κοπέλα, η οποία λατρεύει τα αυτοκίνητα. Έδωσε τα πάντα γι' αυτά και δεν θα τα παρατούσε αν δεν άφηνε το όνομα της στην πίστα ακόμη κι αν αυτό της στοίχιζε την ίδια της την ζωή. Η γλυκιά, όμορφη και πεισματάρα μικρή Evelin...