Κεφάλαιο -43-

995 85 6
                                    

Justin.

Ήταν τόσο δύσκολο να φανώ δυνατός μπροστά της όμως έπρεπε να ήμουν ο εαυτός μου. Μπορεί να μην θυμάται τίποτα όμως κάποια στιγμή θα θυμηθεί και τότε θα είναι όλα όπως πριν αρκεί να κάνω υπομονή. Υπομονή Justin, υπομονή, υπομονή!

Χτύπησα την πόρτα αναστενάζοντας και είδα το γλυκό πρόσωπο της Denise να με καλωσορίζει χαμογελαστά. Όσο συμπαθητική ήταν εκείνη άλλο τόσο αχώνευτη ήταν η κόρη της. Απορώ πως ήμουν μαζί της έστω και τον λίγο καιρό που δεν ένιωθα κάτι ακόμα για την Evelin. Τελικά είναι αλήθεια πως η πρώτη εντύπωση είναι η εμφάνιση ενός ανθρώπου όπως στην συνέχεια, αν ο χαρακτήρας δεν αξίζει μια τότε όλα αλλάζουν και δεν έχει νόημα τίποτα. Αλήθεια που είναι αυτή η στρίγκλα;

«Justin; Ήρθες.» χαμογέλασε η Evelin μόλις με είδε και έτρεξε προς το μέρος μου. «Θέλεις να πάμε στην βεράντα;» με ρώτησε. Είχε πολύ διάθεση σήμερα πράγμα που με έκανε να χαμογελάσω πλατιά.

«Έλεγα να πηγαίναμε μια βόλτα.» της είπα.

«Θα πάμε μετά Justin. Έχω απορίες.» μου είπε παραπονεμένα και χαμογέλασα με την έκφραση της. Μπορεί να μην θυμάται αλλά παραμένει η ίδια. Η Evelin μου.

«Εντάξει πάμε στην βεράντα.» της είπα και με τράβηξε από το χέρι. Όταν με άγγιξε, ένιωσα τόσο περίεργα. Είχα τόσο καιρό να νιώσω το άγγιγμα της που... που ένιωσα όλα μου να συναισθήματα να με τρελαίνουν.

Βγήκαμε στην βεράντα και είδα πως είχε ετοιμάσει ήδη πρωινό ενώ διάφορα χαρτιά ήταν πάνω στο τραπέζι. Καθίσαμε και με κοίταξε χαμογελώντας.

«Έλα φάε. Για εμάς τα έφτιαξα. Μην φρικάρεις με τα χαρτιά. Είχα κάποιες απορίες και ήθελα να σε ρωτήσω κάποια πράγματα σχετικά με το παρελθόν μου.» φλυαρούσε για ώρα κι εγώ ένιωθα πραγματικά ευτυχισμένος που προσπαθούσε και έψαχνε τα πράγματα για να μάθει για το παρελθόν της.

«Τι θες να μάθεις πρώτα;» την ρώτησα χαμογελώντας.

«Κοίτα..» είπε και έφερε μπροστά μου ένα χαρτί. «Διάβαζα χθες το ημερολόγιο μου και βρήκα αυτά τα ονόματα μέσα.» μου είπε και γούρλωσα τα μάτια μου. «Θα μου πεις ποιοι είναι;» με ρώτησε πιο γλυκά και τελικά χαμογέλασα. Διάβασα την λίστα με τα ονόματα.

«Ο Atchi, είναι από την ομάδα σου. Εσύ, ο Atchi, o Claus και η Kate είστε οι diamonds of the night. Θα σε πάω αργότερα σε αυτούς. Θέλουν να σε δουν.» της είπα και χαμογέλασε.

Diamonds Of The Night.Onde histórias criam vida. Descubra agora