Evelin.
Ο ήλιος είχε βγει για τα καλά. Ίσως και να ήταν μεσημέρι. Δεν είχα όρεξη να σηκωθώ μα έπρεπε. Είχα υποσχεθεί στην Kate πως θα πάμε για καφέ αργότερα. Μπήκα στο μπάνιο και βουρτισα τα δόντια μου. Κατέβηκα τα σκαλιά και τους είδα στο σαλόνι αγκαλιά.
«Λυπηθείτε με, πρωί είναι ακόμα» μουρμούρισα.
«Καλήμερα και σε εσένα αδερφούλα»
«Ew, αυτό μου έλειπε.» μπήκα στην κουζίνα και έβαλα μια κούπα καφέ μπήκα ξανά στο σαλόνι και έκατσα στην πολυθρόνα που ήταν διπλά τους.Άκουσα το κινητό μου να χτυπά και τέντωσα το σώμα μου και το πήρα από το τραπεζάκι. Ένιωθα το βλέμμα του Justin καρφωμένο πάνω μου.
“Έλα Kate..”
“Ξύπνησε η ωραία κοιμωμένη μας;”
“Ξύπνησε.. Να σε ρωτήσω τελικά θα πάμε;”
“Ναι φυσικά” τους κοίταξα και τους είδα να φιλιούνται ενώ ο Justin με κοίταζε. Τέντωσα το σώμα μου έτσι ώστε το μικρο φανελάκι να σηκωθεί και να φαίνεται το σώμα μου.
“Τι καφές μωρέ; Πάμε σε κανένα μπαρ για κανένα ποτό.”
“Χμ, ναι τώρα που το λες πάμε”
“Να βρούμε και κανένα κάλο γκομενακι” γέλασα πνιχτά.
“Όπα τι γίνετε με τον Justin;”
“Ποιος τον χέζει αυτόν ρε; Αρκετά ασχολήθηκα, εξάλλου νομίζω πως έχει κοπέλα. Και τι κοπέλα; Κάτι άλλο είναι.”
“Ποο έχασα πολλά, λοιπόν ευκαιρία να τα πούμε και από κοντά. Άντε σε κλείνω, στις 10 να είσαι στο γνωστό μπαρ”
“Θα είμαι, φιλάκια.” Το έκλεισα και το άφησα διπλά καθώς σηκώθηκα από τον καναπέ και προχώρησα στην κουζίνα με το σορτ της πυτζάμας να έχει ανεβεί υπερβολικά. Άφησα την κούπα στον νεροχύτη και μπήκα ξανά στο σαλόνι. Άνοιξα την τηλεόραση και πέτυχα μια ωραία ταινία.Όταν τελείωσε κατάλαβα πως ήμουν μονή στο σαλόνι. Αναστέναξα και μπήκα στην κουζίνα, έβαλα λίγο φαεί και άρχισα να τρώω σιωπηλά. Όταν τελείωσα ανέβηκα τα σκαλιά και μπήκα στο δωμάτιο μου. Εβαγαλα τις πυτζάμες και μπήκα στο μπάνιο.
Όταν είχα τελειώσει στέγνωσα τα μαλλιά μου και ύστερα τα ίσιωσα. Φόρεσα το μαύρο στενό φόρεμα μου και άρχισα να βάφομαι. Φόρεσα και τις γόβες μου και ήμουν έτοιμη. Κοίταξα την ώρα και είδα πως έπρεπε ήδη να βγω για να πάω. Κατέβηκα τα σκαλιά και είδα τον Justin να κοιτάει κάτι αγώνες. Στάθηκα για λίγο διπλά του και παρακολουθησα. Λίγη ώρα αργότερα κατάλαβα πως ήταν ένας από τους δικούς μου αγώνες. Χαμογέλασα ελάχιστα και συνέχισα να παρακολουθώ. Όταν τελείωσε έσκυψα επίτηδες μπροστά του για να πάρω το κινητό μου. Γύρισα και τον είδα που με κοιτούσε με γουρλωμένα μάτια. Του έκλεισα το μάτι και πήγε να σηκωθεί όταν η Stephanie μπήκε στο σαλόνι. Τον άκουσα να βλασφημά και γέλασα πνιχτά και βγήκα από το σπίτι. Μπήκα στο γκαράζ και ξεκλείδωσα την άσπρη Lamborghini μου. Μπήκα μέσα και αφού έβαλα το κλειδί στην μίζα το γύρισα και έβαλα μπρος. Όταν βγήκα στο δρόμο άρχισα να τρέχω γρήγορα προσπαθώντας έτσι να βγάλω τα νευρά μου.
VOCÊ ESTÁ LENDO
Diamonds Of The Night.
FanficH Evelin Daniels, είναι μια κοπέλα, η οποία λατρεύει τα αυτοκίνητα. Έδωσε τα πάντα γι' αυτά και δεν θα τα παρατούσε αν δεν άφηνε το όνομα της στην πίστα ακόμη κι αν αυτό της στοίχιζε την ίδια της την ζωή. Η γλυκιά, όμορφη και πεισματάρα μικρή Evelin...