Βγήκα από το αυτοκίνητο και μπήκα πάλι από την πίσω μεριά. Δεν μπορούσα να περπατήσω ένιωθα εξαντλημένη από το κλάμα. Γιατί παίζει τόσο άσχημα μαζί μου;
Περπατούσα στο γρασίδι όταν μου πέρασε μια ιδέα από το μυαλό. Έβγαλα τα ρούχα μου και έμεινα με τα εσώρουχα και στάθηκα στην άκρη της πισίνας. Βούτηξα μέσα και έφτασα ως τελείως κάτω. Το κρύο νερό με χαλάρωσε. Άρχισα να κολυμπώ μέσα στο δροσερό νερό. Στηρίχτηκαν στην άκρη της πισίνας και τράβηξα τα μαλλιά μου προς τα πίσω. Τα λογία του άρχισαν πάλι να γυρίζουν στο μυαλό μου. Έβγαλα μια δυνατή κραυγή και μπήκα κάτω από το νερό για να μην ακουστό. Έμεινα μέσα ως το τελευταίο λεπτό. Ανέβηκα ξανά πάνω ενώ άρχισα να παίρνω βαθιές αναπνοές. Τα δάκρυα ξανά άρχισαν την διαδρομή τους και πλέον έκλαιγα με λυγμούς. Ένιωσα ένα σώμα από πίσω μου ενώ γύρισα ξαφνιασμένη. Το βλέμμα μου μαλάκωσε όταν είδα τον Justin. Πως μπήκε και δεν τον άκουσα; Γιατί ήρθε; Δάγκωσα το κάτω χείλος μου περιμένοντας τον να πει ή να κάνει κάτι άλλα το μόνο που έκανε ήταν να με κοιτάει επίμονα.
«Evelin..» τον άκουσα να ψιθυρίζει. Χαμήλωσα το βλέμμα μου μην μπορώντας να τον κοιτάξω. Τα χεριά του με έφεραν πιο κοντά στο σώμα του έτσι ώστε ήμασταν μόνο λίγα εκατοστά μακριά..
«Νιώθω κάτι τόσο έντονο για εσένα.. Δεν ξερό τι ακριβός είναι όμως σε χρειάζομαι. Σε παρακαλώ μην μου το κάνεις.. Μην φεύγεις από έμενα..» τον κοίταξα ενώ τα δάκρυα ήταν έτοιμα να ελευθερωθούν.
«Λες αλήθεια;» ψιθύρισα σιγανά όμως δυνατά για εκείνον ώστε να με ακούσει.
«Δηλαδή ακόμα δεν το κατάλαβες; Το ότι σε φίλησα; Το ότι ξύπνησα μαζί σου χωρίς να με ενδιαφέρει τίποτα πάρα εσύ; Το ότι στιγμή δεν έβγαινες από το κεφάλι μου; Το ότι ήμουν έτοιμος να σπάσω στο ξύλο τον Atchi μόνο και μόνο επειδή σε άγγιζε;» είπε ενώ με κοιτούσε επίμονα.
«Μα είσαι με την Steph..»
«Μονό και μόνο για να μπορώ να βλέπω εσένα.. Μονό για αυτό. Ξέρω πως έκανα μαλάκια με τον να διαβάσω το ημερολόγιο σου μα ήταν ο μόνος τρόπος να μάθω αν νιώθεις έστω λιγάκι κάτι για έμενα..» ένιωθα την καρδιά μου να χτυπά τόσο δυνατά από τα λογία του.
«Και αν είναι αλήθεια αυτό που έγραφες στο ημερολόγιο τότε.. Θέλεις να γίνεις κοπέλα μου; Θέλεις να είμαστε μαζί;» τα λογία του τρύπωσαν στα αυτιά μου ενώ για μια στιγμή η καρδιά μου σταμάτησε να χτυπά. Έκανε στροφή 360 μοίρες και άρχισε να χτυπάει πολύ γρήγορα. Χωρίς να περιμένω περισσότερο ένωσα τα χείλη μας. Για μια στιγμή ξαφνιάστηκε όμως μετά ανταπόδωσε. Έβαλα τα χεριά μου στον λαιμό του και τον κράτησα πιο σφιχτά. Ένιωσα το στομάχι μου να δένεται κόμπος και ζαλισμένη από το γλυκό φιλί του Όταν πλέον χρειαστήκαμε οξυγόνο απομακρύνθηκα ενώ με κοιτούσε στα μάτια με λαχτάρα.
KAMU SEDANG MEMBACA
Diamonds Of The Night.
Fiksi PenggemarH Evelin Daniels, είναι μια κοπέλα, η οποία λατρεύει τα αυτοκίνητα. Έδωσε τα πάντα γι' αυτά και δεν θα τα παρατούσε αν δεν άφηνε το όνομα της στην πίστα ακόμη κι αν αυτό της στοίχιζε την ίδια της την ζωή. Η γλυκιά, όμορφη και πεισματάρα μικρή Evelin...