Κεφάλαιο -10-

1.5K 95 10
                                    

  Η ώρα ήταν σχεδόν 5. Η ώρα του αγώνα όπου να’ ναι πλησίαζε και ο Justin είχε τρομοκρατηθεί περισσότερο από εμένα. 

  «Μωρό μου, αν σου ζητήσω να μην τρέξεις θα το κάνεις για μένα;» με ρώτησε ανήσυχα...

  Τον κοίταξα χαμογελώντας. Δεν μπορεί να το πιστεύει αυτό. «Δεν μπορώ να το κάνω αυτό Justin! Μην φοβάσαι.» του χάιδεψα τα μαλλιά και τον φίλησα απαλά στα χείλη. 

  «DIAMOND.» φώναξε ο Claus και γύρισα το βλέμμα μου προς αυτόν. «Έλα! Πρέπει να ετοιμαστείς.» 

  «Έρχομαι!!» φώναξα και έδωσα ένα τελευταίο φιλί στον Justin. Μόλις πήγα να απομακρυνθώ με τράβηξε από το χέρι. «Μην πας.» είπε γρήγορα. 

  «Δεν μπορώ Justin..» είπα και του άφησα το χέρι. 

  Έτρεξα προς τον Claus και τον Atchi και κοίταξα τις τελευταίες λεπτομέρειες για το αμάξι μου. 

  «Εσύ πρέπει να είσαι η Diamond.» άκουσα μια φωνή πίσω μου και γύρισα και είδα έναν μεγαλόσωμο νεαρό. 

  «Και συ ο Rodrigez.» χαμογέλασε και μου έδωσε το χέρι του. 

  «Έμαθα πως είσαι πολύ καλή Diamond.» είπε.

  Χαμογέλασα. «Θα το δεις.» του είπα κλείνοντας του το μάτι. Χαμογέλασε και αυτός και κατευθύνθηκε προς το αμάξι του. Γύρισα και είδα τον Justin να κατευθύνεται προς το μέρος μου. 

  Όταν ήρθε δίπλα μου με τράβηξε στην αγκαλιά του δίνοντας μου ένα παθιασμένο φιλί.

«Καλή επιτυχία μωρό μου!» ψιθύρισε. 

  «DIAMOND...» Με φώναξε ο Atchi και αποχαιρέτησα τον Justin. Τον είδα να πηγαίνει να κάθεται στις εξέδρες. Δεν το πιστεύω πως θα παίξω σε αγώνα όπου θα με παρακολουθεί ο Justin ως αγόρι μου πλέον.

  Όλα ήταν πλέον έτοιμα. Είχαμε μπει όλοι στα αμάξια μας και ήμασταν στην γραμμή εκκίνησης. Όλοι περιμέναμε το σήμα για να ξεκινήσουμε να τρέχουμε. Είμαι τόσο ενθουσιασμένη γι’ αυτόν τον αγώνα. Δεν ξέρω τι φταίει, ίσως επειδή είναι ο Justin εδώ ή ίσως να φταίει πως έχω μέρες να τρέξω σε αγώνες. Μου είχε λείψει ήδη. Ο Rodrigez απ’ ότι ξέρω είναι πολύ καλός και ο Teash είναι επίσης εξαιρετικός. Ο αγώνας θα είναι δύσκολος.

  Ακούσαμε το σήμα για να ξεκινήσουμε και πάτησα γρήγορα γκάζι. Η αδρεναλίνη έραιε στο αίμα μου και έτρεχα όσο πιο γρήγορα μπορούσα. Ο Teash ήταν τελευταίος ενώ εγώ δεύτερη με πολύ μικρή διαφορά από τον Rodrigez. Θα σε νικήσω Rodrigez. Πείσμωσα και πάτησα περισσότερο το γκάζι αλλάζοντας ταχύτητα και τον πέρασα γρήγορα. Είδα την κορδέλα για τον τερματισμό και πάτησα γκάζι στο τέρμα. Έφτασα στο τέρμα και πήρα μαζί μου την κορδέλα. Βγήκα ενθουσιασμένη από το αμάξι μου και έτρεξα στην αγκαλιά του Atchi και του Claus. «Συγχαρητήρια Diamond.» είπαν ενθουσιασμένα και οι δυο τους. «Ήταν ένας δύσκολος αγώνας.» 

Diamonds Of The Night.Where stories live. Discover now