Ας αρχίσουμε..
Νέα Υόρκη 1996.
Έξω ζεστή ανυπόφορη.
Αρχές Ιουλίου.
Για την ακρίβεια 6.
Ο κύριος Silvester Daniels κάθεται στο γραφείο του. Έχει πολλές δουλειές όμως δεν προλαβαίνει τίποτα. Λογικά θα τελειώσει μετά τα μεσάνυχτα. Η ήχος του κινητού του, τον έκανε να αφήσει στην άκρη τον στυλό και να πάρει στα χέρια του το κινητό του. Ο αριθμός άγνωστος για αυτόν.
«Παρακαλώ;» είπε με την βραχνή φωνή του.
«Ο κύριος Silvester Daniels;» ακούστηκε μια γυναίκα φωνή
«Ο ίδιος. Τι θα θέλατε;»
«Σαν περνούμε από το St. Francis Hospital. Σας συγχαρούμε, η γυναίκα σας γέννησε ένα υγιές κοριτσάκι»
«ΈΓΙΝΑ ΜΠΑΜΠΆΣ!! ΈΓΙΝΑ ΜΠΑΜΠΆΣ!! ΕΥΧΑΡΙΣΤΏ ΘΕΈ ΜΟΥ ΌΛΑ ΠΉΓΑΝ ΚΑΛΆ»
«Χαχα μπορείτε αν θέλετε να έρθετε να τις δείτε»
«Μπορώ; ναι μπορώ; Ευχαριστώ. Ευχαριστώ πολύ» Έκλεισε το κινητό σκούπισε τα δάκρυα χαράς.
Πήρε το χαρτοφύλακα του, το κινητό, τα κλειδιά του και βγήκε από το γραφείο σχεδόν τρέχοντας.
«Κύριε Daniels είστε καλά;» ρώτησε η μελαχρινή γραμματείας του.
«Denise κέρασε όλους με το πιο ακριβό κρασί που υπάρχει!! Έγινα μπαμπάς!!»
«Αωω να σας ζήσει» Είπε όχι και με τόσο ενθουσιασμός. Όμως τώρα δεν είχε χρόνο να χάσει. Την ευχαρίστησε και κατέβηκε τα σκαλιά σχεδόν τρέχοντας. Δεν μπορούσε να περιμένει το ασανσέρ. Κατέβηκε στο παρκινγκ ξεκλείδωσε γρήγορα το χρυσό σε χρώμα Mercedes του, έβαλε μπρος και μέσα σε δευτερόλεπτα είχε χαθεί στους δρόμους. Έψαχνε για ανθοπωλείο για να αγοράσει τα καλύτερα λουλούδια στην αγαπημένη γυναίκα του.
Σταμάτησε πως και πως μπροστά σε ένα μεγάλο ανθοπωλείο και μπήκε τρέχοντας μέσα.
«Γεια σας» είπε η ηλικιωμένη γυναίκα.
«Γεια σας, μπορείτε να μου φτιάξετε μπουκέτο με 51 τριαντάφυλλα;; Όχι βασικά με 101»
«Για γενέθλια τόσα;»
«Όχι γέννησε η γυναίκα μου»
«Να σας ζήσει. Πόσο χρόνων είναι η γυναίκα σας;»
«Ευχαριστώ πολύ. 25. Επίσης έχετε μεγάλο ροζ χνουδάτο αρκούδο;»
«Ναι φυσικά, ελάτε να σας δείξω»
VOCÊ ESTÁ LENDO
Diamonds Of The Night.
FanficH Evelin Daniels, είναι μια κοπέλα, η οποία λατρεύει τα αυτοκίνητα. Έδωσε τα πάντα γι' αυτά και δεν θα τα παρατούσε αν δεν άφηνε το όνομα της στην πίστα ακόμη κι αν αυτό της στοίχιζε την ίδια της την ζωή. Η γλυκιά, όμορφη και πεισματάρα μικρή Evelin...