Κεφάλαιο -30-

1K 100 39
                                    

Ξύπνησα στην αγκαλιά του Justin καθώς έμπαινε μέσα στο δωμάτιο μου.Κάναμε ένα ζεστό μπάνιο και ντυθήκαμε όσο πιο ζεστά μπορούσαμε.

Αποφασίσαμε να κάτσουμε σπίτι μου τελικά. Εδώ και κάτι μέρες γυρίσαμε Νέα Υόρκη. Προσπαθούμε να μην εμφανιζόμαστε στα μάτια της Stephanie αν και νομίζω πως το έχει μάθει. Ελπίζω πως όχι.

Στο σχολείο όλα άλλαξαν. Όλα τα αγόρια συνεχεία κάτι θέλουν από έμενα. Όμως εχω τον Justin να φοβίζει τον καθένα που με πλησιάζει. Ένα βλέμμα του φτανει να τους κάνουν να θέλουν να τρέξουν μακριά μας.

Μπήκαμε στο σπίτι και κανείς δεν υπήρχε ευτυχώς. Οι γονείς πάλι λείπουν.

Ανεβήκαμε τα σκαλιά και μπήκαμε στο δωμάτιο μου.

«Μωρό μου. Τι λες να δούμε κανένα έργο;» συμφώνησε και πήρα το κινητό για να παράγγειλω pizza.

Όταν η pizza είχε έρθει και βρήκαμε έργο κάτσουμε αγκαλιά και αρχίσαμε να παρακολουθούμε.

Στην μέση της ταινίας η πόρτα άνοιξε απότομα και μέσα μπήκε η Stephanie. Παραλίγο να πνιγω με την coca-cola.

«Stephanie να σου εξηγήσω..» άρχισα να λέω.

«Δεν χρειάζεται γλυκιά μου. Το ηξερα ήδη εξάλλου.»

«Από που;»

«Δεν έχει σημασία.. Το θέμα είναι πως από ότι φαίνεται τελικά δεν ήμουν και τόσο ερωτευμένη με τον Justin μιας και τώρα είμαι με τον Noel. Γιαυτό σου τον αφήνω. Ταιριάζει περισότερο με εσένα εξάλλου.»

Εγώ και ο Justin μείναμε να κοιτάμε σοκαρισμενοι.

Δεν μπορεί να είναι αυτή η Stephanie. Η κακιασμενη ετεροθαλής αδερφή μου που μου έκανε την ζωή κόλαση τώρα με δέχεται με το αγόρι της.

«Σας αφήνω να χαρείτε τον έρωτα σας γλυκά μου. Τώρα εγώ παω για ψώνια. Αντίο» είπε και βγήκε χαμογελαστή.

«Κάτι πάει λάθος εδώ..» είπα κοιτώντας τον Justin.

«Το καλό μωρό μου είναι πως τώρα δεν θα πρέπει να κρυβόμαστε!» είπε και και αγκάλιασε.

#Μόλις η Stephanie βγήκε από το δωμάτιο της Evelin το χαμόγελο της εξαφανίστηκε. Τα γλυκά της μάτια έγιναν πάλι τα διαβολικά. Επεστρεψε πάλι η κόρη του Διαβόλου.

Έβγαλε το τηλέφωνο της και πληκτρολογισε τον αριθμό της νέας της φίλης και περίμενε να το απαντήσει.

Diamonds Of The Night.Tempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang