1 εβδομάδα αργότερα.
Κοίταξα τα ρούχα που μου είχε αφήσει η Megan στο κρεβάτι. Ήταν τόσο μικροσκοπικά. Ίσα που κάλυπταν τα απαραίτητα σημεία. Δεν ξέρω γιατί έχω φτάσει εδώ.Γαμημένο μυαλό. Δεν θυμάμαι τίποτα.
Ο Diego είπε πως πιθανόν και να μην ξανά μπορέσω να θυμηθώ. Λέει να ευχαριστώ τον Θεό που είμαι έστω ζωντανή.
Όπως και να έχει πρέπει να τους εμπιστευτώ. Το αφεντικό μου, ο Misha λέει πως είχαν ανησυχήσει όλη όταν έγινε το ατύχημα. Λέει πως ήμουν το διαμάντι τους και αυτό εξηγεί και το tattoo που έχω πάνω από το στήθος μου. Όταν τους ρώτησα αν ήξεραν τίποτα για το tattoo στον καρπό μου -φτερά άγγελου- είπαν πως συμβόλιζαν την μόνη κολλητή μου που είχα όταν ακόμα ζούσα Αυστραλία.
Από ότι μου είπαν ως τα 17 ζούσα με τους γονείς μου Αυστραλία αλλά εδώ και 3 χρόνια είμαι στο Brooklyn. Κοίταξα τον εαυτό μου στον καθρέπτη.
Είμαι η Mirianna Drake και είμαι 20 ετών και εδώ και 3 χρόνια δουλεύω έως stripper.
Φόρεσα την μάσκα που κάλυπτε τα μάτια μου και προχώρησα με τα ψηλοτάκουνα έως την πίστα. Σήμερα θα χορέψω για πρώτη φορά μετά το ατύχημα. Την εβδομάδα που πέρασε η Megan μου έδειχνε τις "χορευτικές κινήσεις" επειδή όπως ήταν λογικό δεν θυμόμουν τίποτα. Δεν είναι δύσκολο. Το θέμα είναι πως φοβάμαι να ζητήσουν κάτι παραπάνω από χορό. Κάνω striptiss και ιδιωτικό χορό το γνωστό lap dance. Φυσικά αν θελήσει ο πελάτης αυτό μπορεί να γίνει και σε ένα ιδικό δωμάτιο. Αλλά είναι μόνο χορός, εξάλλου υπάρχουν security που θα επέμβουν αν γίνει οτιδήποτε.
Κοιτούσα την Megan να χορεύει και ήταν πραγματικά πολύ καλή. Όταν τελείωσε μάζεψε τα χρήματα και τα έβαλε στο σουτιέν της. Λίγα λεπτά αργότερα μαζί με έναν νεαρό "χάθηκαν" σε ένα από τα ιδιωτικά δωμάτια.
Σειρά μου.
Ο φωτισμός χαμηλός και το τραγούδι αισθησιακό.
Έλα Mir θα τα καταφέρεις! είπα στον εαυτό μου. Κοίταξα την δεξιά μεριά και είδα τον Diego να μου χαμογελάει.
Κοίταξα κάτω στο κοινό και είδα δεκάδες ζευγάρια ματιών να μα καρφώνουν. Η μουσική δυνάμωσε και πήρα τον στύλο με το δεξί μου χέρι και έδωσα μια στροφή. Στάθηκα με την πλάτη και ανέβασα τα χέρια μου πάνω από το κεφάλι μου, αρχίζοντας να τρίβω το σώμα μου πάνω στο στύλο μου. Λύγισα την μέση μου και άνοιξα τα πόδια μου σε σπαγγάτο . Τα λεφτά είχαν αρχίσει ήδη να "πέφτουν" στην σκηνή. Άνοιξα το κουμπί από το σορτς μου και κατέβασα σιγά σιγά το φερμουάρ αφήνοντας το σορτς να πέσει κάτω. Ένας πήγε να μου πιάσει το μπούτι όμως τον έριξα πίσω, και έσκυψα μπροστά του. Γονάτισα από πάνω του και αφού χάιδεψα λίγο το στήθος του απομακρύνθηκα. Πηγή να σηκωθώ όμως το χέρι του με σταμάτησε. Τον είδα να μου βάζεις αρκετά χαρτονομίσματα στο εσώρουχο μου. Του έκλεισα το μάτι και ανέβηκα πίσω στην σκηνή.
Έβγαλα το μικροσκοπικό φανελάκι που φορούσα και το πέταξα στο κοινό.
Συνέχισα να χορεύω πάνω στο στύλο και αφού μάζεψα αρκετά -και η μουσική είχε τελειώσει- έφυγα από την σκηνή. Μπήκα στο καμαρίνι μου όπου και είδα και τις άλλες κοπέλες να με κοιτάνε χαμογελώντας πονηρά.
«Πως τα πηγές;» ρώτησε η Joan
«Καλά πιστεύω» απάντησα. «Τι κάνω με αυτά;» είπα δείχνοντας τα χρήματα.
«Μέτρησε τα και πήγαινε στο αφεντικό» Έβγαλα όλα τα χαρτονομίσματα στο τραπέζι και πραγματικά έμεινα έκπληκτη. Ήταν τόσα πολλά χρήματα.
Ανέβηκα τα σκαλιά και αφού χτύπησα την πόρτα και πήρα την άδεια μπήκα μέσα όπου και είδα το αφεντικό μου μαζί με την γυναίκα του.
«Ήρθες διαμάντι μου;» ρώτησε με το πούρο στο στόμα.
«Τα κατάφερες υπέροχα Mir» απάντησε η γυναίκα του.
«Σας ευχαριστώ» απάντησα ντροπαλά.
«Πόσα έβγαλες;»
«$12.000»
«Αλήθεια μωρό μου;»
«Δεν περίμενα πως θα μπορέσεις τόσο καλά» Τους πλησίασα σιωπηλά και άφησα τα χρήματα στο τραπέζι.
«Καλό κορίτσι. Πληρώνεσαι τέλος της εβδομάδας»Έγνεψα και έφυγα. Περπάτησα τον μακρύ διάδρομο και έφτασα στο καμαρίνι μου όπου και είδα την Megan να καπνίζει.
«Θέλεις;» είπε δείχνοντας το τσιγάρο. Το πήρα και τράβηξα μια γερή τζούρα.
«Θα πάμε σπίτι-» Οι φωνές του Diego και των κοριτσιών με διέκοψαν.
«Άντε να γιορτάσουμε την πρώτη φορά της Mirianna, μετά το ατύχημα!» είπε χαμογελαστός ο Diego κρατώντας δύο μπουκάλια ουίσκι.
#Ώρες αργότερα αφού είχε σκοτείνιασε η Mirianna μαζί με την Megan και τον Diego βρίσκονταν στο μικρό διαμέρισμα τους. Και οι τρεις λιωμένοι από το ποτό έπεσαν στους καναπέδες. Δεν είχα δύναμη ούτε για ακόμα δύο βήματα για να φτάσουν στο δωμάτιο.
- - - -
Big things coming.. Σχολιαστε για next.✦
#muchlove
YOU ARE READING
Diamonds Of The Night.
FanfictionH Evelin Daniels, είναι μια κοπέλα, η οποία λατρεύει τα αυτοκίνητα. Έδωσε τα πάντα γι' αυτά και δεν θα τα παρατούσε αν δεν άφηνε το όνομα της στην πίστα ακόμη κι αν αυτό της στοίχιζε την ίδια της την ζωή. Η γλυκιά, όμορφη και πεισματάρα μικρή Evelin...