İhanet

4.5K 74 5
                                    

Şimdi ruh gibi sessizleşmişti sokaklar,koridorlar...Ne yapacağını bilemez haldeydi Dila...Suskundu,engel olamamıştı bazı şeylere...Gözünden akan yaşlara da engel olamıyordu mesela.Bu sessizlik adeta bir illet gibiydi.Kelimelerin susuşu...Hançer misali saplanmıştı boğazına,nefesini kesiyordu.Nasıl olmuştu bunlar?Dilara'yı,Erdem'i kaybedişi.Bu yaşadığı acı olaya rağmen yanında sadece bir avuç bile destekçisi olmaması.Sadece İrem...Yıne hayallere dalmıştı.Elinde Erdem'in mektubu bulunmakta.Son satırları tekrar tekrar okuyordu.
"Kalbe söz geçiremedim Dila!Aşık oldum ben ilk defa!"
Bu sözler...Kaybedişinin habercisi,tutunamayışı,sessizliği...
Yine İrem yanına geldi.
-Ah!Yine mi ağlıyorsun? Neden ağlıyorsun?Kötü bir düş mü gördün? Bundan dolayı mı ağlıyorsun?Kabus muydu?
-Yeter İrem!Ne kabusu,ne düşü?Saçmalıyorsun!Sus artık!Sanki bilmiyorsun değil mi!
Sen unutturmak için çabalasanda olmayacak biliyorsun İrem!
Şu mektubu ver bana,hemen!
-Ne yani?Belki bin kez okudun!Okudukça sana acı verdi değil mi Dila!Ya başka?
-İyi verme,ben alırım.
Dila mektubu açmıştı.
"Dila...Canım eşim...
Sana bunu yapmamalıydım Dila,biliyorum.Kalbini acıttım-ki bu dünyada en son isteyeceğim şey-çok üzgünüm.Ama Dila,evet sen iyi birisin ama ben...
Ben sana aşık olamadım Dila!Denedim.İnan ki seni mutlu etmek için denedim.Ama olmadı. Ne yapabiliriz?Evliliğimizde ben yine isteksizdim.Yıllar geçti aradan Dila.Biz evlendiğimizde sen 22,ben 23 yaşındaydım.Yaklaşık 6 yıldır evliyiz,evliydik...Böyle gitmek istemezdim.Ama ben sana aşık değilim Dila. Hülyalarımı sen süslemiyorsun.Kalbim senin için atmıyor.Başkası sahip kalbime Dila,başkası için ayrıldı benim kalbim.Başkası için atıyor,senin için değil.Sen bir akademisyensin..Hayatına devam edebilirsin.Gençsin,güzelsin.Belki sende başkalarının hülyasını süslüyorsundur.Belki senin için atan başka bir kalp vardır ha?Bende tutuklu kalma Dila!Sen hayatını yaşamaya devam et!Beni unut!Senden çok özür dilerim.Üzgünüm.Umarım üzülmezsin.Ben başkasına aşığım Dila.Sana değil,hiçte olmadım.Ama kırılma ne olur!Kalbe söz geçiremedim ki Dila!Aşık oldum ben,ilk defa!Üzgünüm..."

İhanet(tamamlandı)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin