10. Bölüm 🗝️

10.1K 345 36
                                    

Kimsin sen? Yaşamak isteyip de yaşayamadığım umutlarım, farkında olmadan yıllardır beklediğim mi? Kimsin sen? sevdiğim mi

Sıraç hızla salona geçip masanın üstündeki tabağını alıp "ana ben yorgunum odamda yiyecem size afiyet olsun" diyip masanın üstündeki böreklerden bi kaçtane daha alıp konağın büyük merdivenlerinden yukarıya çıktı. Arsenin odasının önüne gelince kapıyı tıklatıp içeriye girdi. Genç kız yatağa uzanmış ağlıyordu. Sıraç elindeki tabağı masanın üzerine bırakıp genç kızın yanına gitti. Arsen sıraçı görmesiyle hemen gözyaşlarını silip ayağa kalktı. Kapıyı duymadığı için sıraçın geldiğini Fark etmemişti
"sıraç bey sizin burda ne işiniz var."

"yemek getirdim. Ye hadi"

"yok sıraç bey tesşekür ederim ben yedim."

"yalan söylüyorsun. Hadi yeee"

"ama olmaz yiyemem"

"sultan hanımı diyorsan bilmiyor."

"siz yediniz mii"

"hayır ben dokum zaten, afiyet olsun" diyip ayağa kalktı. Arsen sıraçın kolundan tutup
"sıraç bey bu bana çok zaten beraber yiyelimmii?

" peki arsen hanım "diyip tekli koltuğa oturdu. Arsen Birtane börek alıp sıraça uzatı." buyurun sıraç bey "
Sıraç arsenin elindeki böreği alıp ısırdı." bu mükemmel bunun tatına bakmalısın "diyip genç kıza uzatı. Arsen sıraça bakıp elindekini ısırdı.
" gerçekten çok güzel "diyince sıraç genç kıza bakmaya başladı. Gerçekten çok saftı. Sultan hanıma bile saygısızlık yapmamıştı. Gerçekten mükemmel bir kadındı.
Sıraç Hayranlıkla seyre dalmıştı Arsene. Gözlerinin rengi, beyaz teni, pürüzsüz vücdu, uzun saçları insanın gözlerini kamaştıracak türdendi. Sıraç elindeki böreği ısırıp
"baban nerde, İstanbulda kiminle kalıyorsun" diye sordu.arsen elindeki çatalı bırakıp duraksadı.

"babam yok istabulda tek kalıyorum." diyip kısa kesmişti. Sıraç elindeki böreği bırakıp tekrar soru sordu.
"terkmi etti,?

" hayır,ama onun gibi birşey ben babamı 10 yaşında kayıp ettim. Trafik kazası, benim doğum günüme yetişmek için hız yapmış sonrada öyle işte. "

" bu olaydan kendini suçlamıyorsun demii"diye sordu arsen gözyaşlarına engel olamayıp ağlamaya başladı

" eğer ben aramasaydım acele etmesi için bunlar olmayacaktı. Hepsi benim suçumdu. Annem dee öyle düşünüyordu demeki oda İntar etti. Hepsi be- benim suçumdu" diyince sıraç koltuktan kalıp arsenin yanına oturdu "hayır senin bir suçun yok, böyle olacağını bilseydin böyle bir şey yaparmıydın." diyip elini arsenin beline dolayıp kendine çekti. "başka kimsen varmı abin ablan, kardeşin filan"

"hayır kimsem yok Ömer dışında" diyip ayağa kalktı. Sıraça dönüp "kusura bakmayın sıraç bey kafanızı şişirdim."

"saçmalama. Arsen ben sorup canını sıktım.
"
Arsen hemen konuyu değiştirmek için "ben bi borana bakayım" diyip odadan çıktı. Boranın odasına geldiğinde kapıya çöküp sesizce ağlamaya başladı.

, **sabah olduğunda sıraç yataktan kalkıp boranın odasına girdi. Arsen boranın yatağının yanına çökmüş uyuyordu. Dün gece sıraç sormaması gereken şeyleri sormuştu. Ama nereden bilecekti bu kadarını. Bilemezdi böyle kötü olacağını. Sıraç boranın uyuyandığını görünce yanına gidip sesizce "benim küçük kurêm uyandımı. Gel bakalım buraya" diyip kucağına aldı "sen babanenin yanına gitt ben Arseni uyandırıp gelecem" diyip oğlunu yere indirdi. Boran koşturarak gidince sıraç ta arsenin yanına çöktü. Önüne gelen saçlarını çekip "arsen uyan hadi."

****
Sultan hanım cezar ağayla terasta kahvaltılarını yerken, boranın banane diye bağırınca cezar ağaya döndü "bu sesi özledim" dediğinde cezar ağa boranın koşturup sultan hanıma sarıldığını görünce cezar ağa küsmüş gibi yapıp "aslan boranın gel buraya" diyip yanına çekip yanağını öptü. Zehirin kapıda durmuş cezar ağayla sultan hanımın Boranı sevişsini izlerken bi yandan borana öfkeyle bakıyordu. Sinirle başındaki örtüsünü düzeltip Hazarın yanına gitti "görüyormusun Hazar ağa senin çoçuklarını seven yok. Zaten bu konakta bi sıraç ağa birde küçük velet seviliyor. Seni bu konakta yok sayıyorlar" demesiyle Hazarın tokat atması bir olmuştu. Hazar sinirle karısını itip odadan çıktı. Terasa baktığında boranla oyun oynuyordular koskoça aşiret. Sinirlle sıraçı seslendi. Sıraç gözlüğünü takıp "Ömere söyle bıraksın seni benim biraz işim var Hazar. Geç gelecem şirkete" diyip konaktan çıktı. Hazarın konuşmasına bile fırsat vermeden çıkıp gitmişti.

Arsende üzerini değiştirip salona inmişti. Güzel ve kardeşileri salonda oturmuş çizgi film seyrediyordular. Yanlarına gidip hepsinin yangından öpüp "Boranı gördünüz müüü" diye sorunca güzel terasta olduğunu söylemişti. Tesşkür edip terasa çıktı.

Sıraç arabaya binip hozanı arayıp höpörlere verdi.
"alo hozan

" abim sen ararmıydın

"gevzekliği kes mardine gelmen lazım"

"abi ben o kapıdan neden çıktığımı biliyorsun geri dönmeyi düşünmüyorum"

"sana dön diyen yok zaten gelmen lazım diyorum hozan"

"konağa gelmem eğer gelecek olursam abim olacak hazar orda olmayacak."

"küfür edecem kurê beni deli etme . Hazarın dediği yanlış kabul ediyorum ama burası senin evin"

"ne zaman gelmem lazım"

"götünü kaldırırsan ve bu günden çıkarsan yarın sabaha burda olursun."

"sırf senin için ooo güzel götümü kaldırıp gelecem" diyip kapatı telefonu.hozan deli dolu bir karaktere sahipti evin küçüğü olmasından kaynaklıydı. Fazla şimartılmıştı. Yaşı 25 ti ama ruhu boranla yaşıdı.

Diğer bölümden devam






Mardin Çıkmazı Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin