14 . Bölüm 🗝️

9.3K 282 37
                                    

MEDYA DA BERFİN VAR!!!!!!!!!

Arsen boranın peşi sıra ordan oraya koşuyordu.ikiside yorulunca merdivene oturup birbirlerine bakıp ne kadar yorulduklarına bakmışlardı. Arsen Boranı yanına çekip "bence bu kadar koşturma yeter. Hadi bakalım uyku zamanın geldi." diyip boranın elinden tutup kaldırmıştı. Arsende kalktığında ikisi beraber boranın odasına gelmişlerdi. Arsen boranın kıyafetlerini verip "sen giyin küçük bey ben sana süt getireyim." diyip odadan çıktı.

***Horzan sıraçla birlikte konağa geldiklerinde arsende elinde sütle mutfaktan çıkmıştı. Horzan sıraça dönüp genç kızı gösterdi. "ben hayatım daa bu kadar güzel birini görmedim."dediği dakka sırç elini yumruk yapmıştı. Ne yani sıraç arseni kıskanmış mıydı.? Horzana birşey demeyip hızla merdivenleri çıktı. Elindeki sütle ona bakan arseni görmezlikten gelip odasına girmişti. Kendiside farkındaydı gereksiz sinir yapmıştı ama neden yapmıştı önemsediği içinmiydi yada kendi himayesinde çalıştığı için miydi.

Arsen sıraçın bu haline çok şaşırmıştı. Birazcık sinir, sanki birazda yanlızlık vardı genç adamın üstünede Elindeki bardağı borana verip "süt bitecek, hemencik yatılacak" diyip boranın yanağını suluca öpüp başını okşayıp odadan çıktı. Arsen genç adamı merak ediyordu. Çok sinirli duruyordu. Arsen sıraçı düşüne düşüne odasının önüne gelmişti. Kapıyı çalmakta kararsızdı içeri girerse ne diyecekti "çok sinirli duyuyorsunuz merak ettim" mi diyecekti. Genç kız kapıya uzanan elini geri çekip arkasını döndü. Nedense gittmek de istemiyor, kapıdan ayrılasıda gelmiyordu.arsen kapıya yaslanıp fikir yürütmeye başaldı. Kendi kendine konuşup duruyordu "tamam sıraç kaba biri olabilir, ama o kadarda iyi, merhametli biri. Gidip bakmalıyım bence, yada gittmemem daha mı doğru olur" kendi kendine tartışırken kapının açılmasıyla kendini yerde buldu. Sıraç arsenin düştüğünü görünce yanına eğilip sırıtmaya başaldı. Kabul ediyorum ki arsen şuan komik durumda, doğrusu komik bir pozisyondaydı. Sırt üstü yere çakılmış, olmasına rağmen sanki yeri beğenmiş gibi iki elini parkeye vurup sıraça döndü. "sıraç bey. Çok güzelde insan taş parkemi yaptırır .taş devrindemi yaşıyoruz" diyip sıraçın dizinden yardım alarak kalktı. Arsen az önce dengesiz dengesiz konuşmuştu. Arsen sıraç beye mahçupca "kusura bakmayın sıraç bey özür dilerim yine kendimi aştım." demesiyle sıraç ta yerden kalkıp "doğallığını kısıtlama. İstediğin gibi davran hem diğer türlü gıcık oluyorsun" dediği dakka arsen kısa bir kahkaha atı. Ama hemen ciddi olup "Ömere sora bilirsiniz ben asla gıcık biri değilm. Deli doluyum. Ama bazen ciddi olmak duyguları saklamak iyi geliyor."
Sıraç Ömer kelimesini duyunca aklına o gün gelmişti yine. Sıraç da ciddileşip ses tonunu yükselti "sevgilinize sormam ben. İlgilendirmiyorsunz benii" demişti. Arsen birşey söylemeyip susmayı tercih etti. Arsen kapıdan çıkmadan sıraça dönüp kısık bir sesle "Ömer benim sevgilim değil, kardeşim, abim" diyip kapıyı yavaşça kapatıp çıkmıştı. Arkadasında zehirin gibi sırıtan bir adet sıraç bırakmıştı. Sıraç yüzündeki sırıtış silmesi çok sürmemişti.

Horzan ise her yerde arseni arıyordu. Arsenin sıraçın odasından çıktığını görünce sanki yeni görmüş gibi" arsen "diye seslenmişti. Arsen merdivenlerden inip horzanın yanına geldi" efendim horzan bey birşey mi oldu "

" akşam misafir varmış. Ben böyle kalabalık ortamları fazla sevmem. Boranı da alıp yemeğe çıkaçağız, sende gelmek istermisin "

" horzan bey gelmek çok isterdim ama... "genç kız daha açıklama yapamadan horzan" 7 gibi hazır oll "diyip yanından gitmişti. Horzan reddeceğini bildiği için konuşmasına fırsat vermemişti

Hava yavaş yavaş kararırken zehirin yarın gidecekleri için valizleri hazırlamışlardı. Hazar sultan hanıma gideceklerini söylediğinde ne kadar izin vermese de Hazar karısının üzüldüğünü görünce annesine karşılık vermiş ilk defa dediğini yapmamışdı .
Arsen sıraçı arıyordu her yerde horzan beyle gideceğini söylecekti. Arsen mutfağa geldiğinde sultan hanımla karşılaşmıştı. Sultan hanım başındaki örtüyü düzeltip genç kıza dönü. "kurtuluyor bu Konak senden. haftaya sıraç nişanlanacak ve karsı borana anne olacak. Bu akşam daa konuşulup anlaşılacak" diyip çıkıp gitmişti. Ne yani sıraç nişanlanıyormuydu peki neden genç kız kalbine söz geçiremiyordu. Neden deli gibi atıyordu. Zorla masanın üstündeki suyu içip mutfaktan çıktı. Kendine gel topla kendini o senin patronun "demişti kendine. Biyandan söylenirken bir yandan da gözleri sıraçı arıyor du.

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Satır başı yorum istiyorum 💋💋♂️♀️✨✨✨✨✨✨🎭🎭🎭

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Satır başı yorum istiyorum 💋💋♂️♀️✨✨✨✨✨✨🎭🎭🎭

Mardin Çıkmazı Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin