Arsen yatağından kalkıp koştur koştur üstünü giyip saçlarını yapmaya başladı. Saçlarını açık bırakıp odadan çıkmıştı. Boranın odasına geldiğinde kapıyı açıp girdi. Sıraç boranın yanında uyuduğunu görünce yanlarına doğru gidip uyandırmak istemedi. Üzerlerini örtüp boranın başına küçük bir öpücük bırakıp sıraça baktı. Sıraç borana sarılmış uyuyordu. Sıraçın yüz hatları sanki kalemle özel olarak çizilmiş gibi duruyordu. Arsen genç adamın yüzüne doğru elini yaklaştırdı. Arsen sıraçın saklarına dokunmak, oynamak çok istiyordu ama cesareti yoktu dokunmaya. Ve ellerini geri çekmişti. Arsen yavaş adımlarla odadan çıktığında sıraç gözlerini açmıştı. Ne yani uyumamışmıydı. Sıraç oğluna küçük bir öpücük bırakıp arsenin saklarına dokunma isteği genç adamı güldürmüştü. Boran da uyanıp babasına sarılmıştı. İkisinin arasındaki bağ baba oğuldan farklıydı. Sıraç "küçük kurê bügün nereye gittmek istersin." dediğinde boran düşünür gibi yapıp "seninle şirkete gelmek istiyorum" demişti. Sıraçın bugün çok önemli bir toplantısı vardı ama boranın hefsini kırmak da istememişti. Başıyla onaylayıp "peki küçük kurê sen nasıl istersen" diyip ayağa kalktı.
Arsen mutfağa gitmiş sıraçla borana kahvaltı hazırlamıştı.zeytinleride tepsiye koyunca iki eliyle tepsiyi kavradı.Sıraç boranın yataktan kalkmak istmeyişine karşı üzerine çullanmış ve gıdıklamaya başlamıştı. Kapının açılmasıyla sıraç boranın üstünden kalkıp elinde kahvaltı tepsisiyle içeri giren Arsene baktı. Elindeki tepsiyi masanın üzerine bırakıp "size kahvaltı getirdim."
Sıraç borana dönüp "seni küçük kurê hadi gömülek" dediğinde arsen sıraçın dediğine gülmeye başladı.
Boranla sıraç kahvaltı yaparken arsen de odayı toparlıyordu.
Sultan hanım yemek masasında sıraçı görmeyince odasına gidip baktığında içeride yoktu. Sultan hanım boranın odasının önüne geldiğinde içeriden gülme seslerini duyduğunda Aralık kapıdan baktı. oğlununun ve torunu kahvaltı yapıyor arsen de etrafı toplayıp gülüyordu. Sultan hanım içeriye sert bir şekilde girip "sıraç ağa bu ne hal., sana yakışmıyor" dediğinde içeriye giren annesini umursamayarak oğlunun ağzına zeytin attı. Sultan hanım Arsene dönüp sesini yükselterek "burası istabul değil , burası mardin küçük hanım. Anladınmı beni." diye bağırınca sıraç ayağa kalkıp "anna odadan çık ." dediğinde sultan hanım duymazlıktan geldiğini görünce tekrar dan "Anna odadan çık diyim saaaaaa" diye bağırdı genç adam annesine. Sultan hanım başındaki örtüyü düzeltip "sıraç oğul getirmişsin bişe demim ama buraya ayak uyduracak" diyip Arsene bakıp çıktı. Arsen elindeki yastığı yatağın üzerine bırakıp odadan çıkacakken sıraç kolunu tutmuştu."hazırlanın şirkete gideceğiz" diyip genç kızın kolunu bırakmıştı. Arsen başını sadece sallayıp çıkmıştı. Eğer birazdaha orada kalsa ağlayacaktı. Ağlamak istemediği için hemen dışarıya çıkmıştı.
Zehirin çocuklarını giydirmiş. Hazar ağanın yanına gitmişti. "ben daha yeni anne olduğumu hissettim hazar . Bunca sene çocukları görmezlikten gelip durduk. Ama şimdi bakıyorum daa. Biz çok yanlış yaptık. Ben her defasında sultan ananın üzerime kuma getirmesinden korktum. Peki sen neden korktun hazar ağa. Bunca sene hem benim canımı yaktın hem çocukların "dediğinde. Hazar karısının eklerini tutup yatağa oturtu. Karısının yüzünü avuçlarına alıp" seni beee kadın seni kayıp etmekten korktum. Başka bir kadın olursa sen dayanamazdın ve bende senin üzülüp bittmene göz göre göre göremezdim. Bu yüzden bee kadın seni darlamam.elim kolum aşiret kuralarına bağlı. Ben ne yapa bilirdim kii gizli gizli seni sevmekten başka "dediğinde zehrinin yanaklarından yaşlar boncuk boncuk düşerken. Hazarında gözleri dolu doluydu." ah bee adam içindekilerini anlasaydın daa yardımcı olaydım saaa. Bu güzel kalbin ilk gördüğüm gün gibiymiş meğersem. Bende neler düşlemtim. "
" benim ilk göz ağrım. Kıymetlim."diyip karısının anlına öpücük bıraktı . bazen koca bir boşluğa düşer gibi oluruz. Hani çıkılması zor olanlar yokmu. Bizi beklenmedik anda içine çeken ve birada çıkmamıza izin vermeyen.İşte cezar aşireti dee öyle. Düştünmü içine çıkılmayan bir yola karşılaşırsın. İyi kötü farketmezdi onun için nede olsa cezar aşiretiydi.kendine benzetirdi.
Bölüm sonu. Bol bol dram
Satır başı yorum. İstyommmm daaa❌❌❌❌🌹🧤🧤🧤🧤🧤🧤👠👠👠👠👠👠👠👠👠👠👠👠👞👞👞👞👞👞👞👞👞👞👞👞👕👕👕👕👕👕👕👕👕👕👕👕👗👗👗👗👗👗👗👗👗👗👗👗👡👡👡👡👡👡👡👡👡👡👡👡👢👢👢👢👢👢👢👢👢👢👢👢👢👒👒👒👒👒👒👒👒👒👒👒👒📿📿📿📿📿📿📿📿📿📿📿
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Mardin Çıkmazı
Fiksi RemajaMARDİN🔺 Seni affedermi? , seni severmi? Söylediklerini duymazdan gelebilirmi?