Sıraç otelden çıkış ışlemlerini yaparken arsende boranın elinden tutup sıraçın yanına getirdi. Cezar ağa Mehmet ağayla konuşmuş Mehmet ağa da buyurun gelin demişti. Sultan hanımın ağzı kulaklarındaydı. Zehirin ise bu olaya sevinmişti. Çünkü hanım ağa zehirini şimdilik unutmuştu. Buda zehirin için biraz daha zaman demekti. Eninde sonunda bir çözüm yolu bulacaktı.
Sıraç cezar ağaya inat iki gün daha kalmıştı bodrum da. Bu süre boyunca arsen sıraçla konuşmayıp boş olduğu zamanlar odasına çekiliyordu. Şimdi ise konağa gittmek için yola çıkmışlardı. Boran uyuyunca boranı arka koltuğa yatırıp mecburen sıraçın yanına oturmuştu. Sıraç arada bir hız yapınca arsen uyarırdı. Sıraç genç kızın korktuğunu görünce yavaşlamıştı. Biraz bu hızla konağa geç gideceklerdi ama nedense yavaşlamıştı. Sıraç ağa arseni önemsiyormuydu. Sıraç genç kıza tekrar baktığında yüzünün solduğunu gördü. Beliki araba tutmuştu. Sıraç arabayı durdurup torpidodaki suyu alıp Arsene uzatı. "iç biraz yüzün solmuş.""tesşekür ederim" diyip elindeki suyu alıp içmeye başladı. Arsen sıraça dönüp "biraz hava alabilirmiyim. Geç kalmam söz" dediğinde sıraç başını sallayıp onay verdi. Arsen arabadan inip sıraçın görmeyeceği yere gidip sabahtan beri tutuğu midesini boşaltı. Arseni yol tutuyordu beli etmek istememişti genç adama. Saçında hisetiği ele gerilmişti. Elindeki peçeteyle ağzını silip elin sahibine baktı. Sıraç genç kızın önüne gelen saçlarını tutuyordu.
Sıraç elindeki su şişesini açıp eline ıslatı. Islak elini arsenin yüzüne sürdü. Yüzüne yapışan saçlarını çekip eline birazdaha su döküp arsenin boynunuda ıslatı. Arsen ise sıraçın bu haline şaşırmıştı. Şuan bir nefes kadar yakındılar arsen bi adım geri giderek "tesşekür ederim sıraç bey, eskisinden daha iyim gidebiliriz." dediğinde sıraç birşey demeden arabaya bindi. Arsenin arabaya binişini izledi. Üzerine giydiği elbisesi biraz ıslanmıştı. Eğer camlar açılırsa hasta olacaktı. Arsen arabaya binince bütün camları kapatıp arabayı sürmeye başladı. Klimayıda kapatınca arsen hemen sıraça dönüp "sıraç bey çok sıcak lütfen camı açarmısınız""boran hasta olmasın diye kapattım." dediğinde Arsene bakmadan söylemişti. Diyemez di onun için kapattığını. Yanlış anlardı. Bu yüzden boran demişti. Arsen bişe demeyip yolu seyre daldı.
Konakta koşturmalar başlamıştı. Akşama sıraç ağa gelecek diye sultan hanım bir sürü yemek yaptırmıştı. Sultan hanım çalışanların yanına gelip
"Ayşe bize göre yemek yapılacak. Sizde alırsınız bi kaçtane de fazla yapın. Ama oo istabuluya ekmekle yoğurt verseniz yeter eğer yapılan yemeklere dokunursa hepiniz bittersiniz" diyip mutfaktan çıktı. Sultan hanımın planı eğer oğlu sıraç o kızı göndermezse diye eziyet edip kızın kendi isteyiyle gitmesini sağlacaktı.Mehmet ağa Berfinin yanına gidip "haftaya istemeye geliyorlar kendini hazırla" dediğinde Berfin gözleri dolmuş bir şekilde "ben sana 5 yıl önece ne dedim baba beni sıraç tan başka kimseye vermezsin."
Diyip ağlamaya başladı. Çünkü Berfin kendine yemin etmişti sıraç tan başkası olmazdı.sıraçı saplantı haline getirmişti.mehemet ağa sıraçı unutsun diye babanesinin yanına göndermişti. Ama Berfin sıraçın peşini bırakmamıştı. Sıraça yakın olmak için herşeyi yapmıştı. Ama bütürlü olamamıştı. Mehmet Ağa elini masaya vurup"cezar aşiretine gelin gidiyorsun" diyip çıktı. Berfin duyduklarına sindirmeye çalışırken biyandan da sıraçmı istemeye gelecekti yoksa cezar ağanın küçük oğlu hozanmıydı . Berfin her ikisine de razıydı. Yeterki sıraçın yanında olsun herşeyi göze almıştı. Berfin annesinin yanına gidip "bav doğrumu diyor ana cezar aşireti benimi isteyecek."
"doğru diyor, yarın sultan hanım oturmaya gelecek."
"peki ana . Hozanmı alacak beni"
"ne hozanı Berfin. Sıraç alacak Seni"
Berfin duyduğu şeyle annesin sarılıp bağırmaya başladı."sonunda allahım sonunda" diye bağırıyordu
"kız sus baban duyacak şimdi."
****sıraç arabayı konağın önüne çekip arabadan indi. Arsende inip boranın kapısını açıp Boranın eşyalarını alıp sıraça Boranı kucaklaması için yardım eti. Ömer sıraç beyi görünce kapıyı açıp arsenin yanına gitti.
"yüzün solmuş hastamısın""araba tutu ömer, biraz dinlesem kendime gelecem. Sonra konuşuruz." diyip içeri geçecekken ömer kolundan tutup "cezar ağanın karısı sultan hanım geldi. Kendine dikkat ett çok tehlikeli kadın" dediğinde arsen ömerin omzuna dokunup "tesşekür ederim Ömer uyardığın için."diyip konağa girdi. Sıraç Boranı yerine yatırmış salona geçmişti. Arsen de boranın eşyalarını odasına bırakıp mutfağa indi. Sıraç salona gittiğinde sultan hanım zılgıt çalıp" benim aslan oğlum gelmiş "diyip sıraça sarıldı. Sıraç babasına baktığında sinirli olduğunu görmüştü. Sultan hanım sıraçın koluna girip" açınızdır Boranı da al gel en sevdiğiniz yemekler var "
" ana boran uyuyo ben bii elimi yüzümü yıkayıp geleyim ana. "diyip konağın merdivenlerini çıktı.Arsen mutfağa geldiğinde çalışanlar yemek yiyordu. Tam kendine de yemek koyup yiyecektiki Ayşe kadın üzgün bir şekilde" hanım ağanın emridir kızım sana veremem ama bak burda yoğurt ve bi parça ekmek var al bunları ye kızım "dediğinde arsenin gözleri hafif buğulansada Ayşe kadının elindeki sadece ekmeği alıp masaya oturdu.
" yoğurt yemeyecekmisin kızım "" hayır Ayşe abla yoğurta alerjim var. "diyip ekmeği yemeye başladı. Arsen nereye düştüğünü düşünürken biyandan da ekmeğini yiyerek odasına geçti.
Sıraç mutfağın önünden geçerken çalışanların konuşmasını duyunca durup dinlemeye başladı.
" sultan hanımın yaptığı çok kötü birşey. Baksana kızcağızın yoğurtada alerjisi varmış. Sadece küçük ekmekle karın doyarmı." diyince sıraç mutfağa girip "anam Arsene ne yaptı" diye sorduğunda çalışanların hepsi korkuyla ayağa kalkıp "hiç birşey"
"beni sinirlendirmeyin soruyu bidaha sormam ne oldu Arsene""sıraç ağam sultan hanım büğün sizin için hazırladığımız yemeklerden yemesin dedi eğer yerse sizden bilirim dedi. Yoğurt la dünden kalmış bayat ekmek verip bize ver yesin dedi. Bizde hanım ağdan korktuğumuz için verdik ağam ama yoğurda alerjisi varmış sadece ekmeğini alıp gitti. "
Sıraç hızla....
Diğer bölümden devam m
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Mardin Çıkmazı
Fiksi RemajaMARDİN🔺 Seni affedermi? , seni severmi? Söylediklerini duymazdan gelebilirmi?