Bütün bi geceyi uykusuz geçirmene sebep olan şeyleri bir nefeste anlatamazsın. Önce içine atarsın, sonra susarsın.
Arsen arabadan inip mardinin manzarasına bakmaya başladı. Sanki yıldızlar yeryüzüne inmişti. Bütün ışıltı mardinin taş evlerindeydi. Genç kız kendisine doğru gelen Ömeri fark etmemişti. Ömerin seslenmseyle arsen kafasını ışıklardan çekip Ömere döndü. Ömer Arsen e sarılıp "hoşgelmişsiniz arsen lady (hanım)" dediğinde arsen gülüp "ben kürçe bilmiyorum biliyorsun demi" diyip tekrar gülmeye başladı. Ömer arsenin elindeki çantayı alıp "hadi gidelim seni ağayla tanıştıraçam daha"
İşte şimidi arsen için yeni bir başlangıçtı. Arsen ağayı merak ederken biyandan da nasıl olacaktı. Bilmediği, görmediği, bi mardin ona neler yaşatacaktı bunları düşünüyordu. Telefonun çantasından çıkartıp saate baktığında gece 1 'di. Bıraksalar uyuyacak şuracıkta. O kadar ki göz kapakları yorgun düşmüştü. Arabanın durması ile Ömer'e baktı geldik mi Ömer . "Ömer ona dönüp" evet geldik. Hadi in bakalım. "dediğinde arsen arabadan inip karşısındaki konağa baktı. O kadar ihtişamlı güzel bir konaktı. Arabadan seyrettiğine e göre en büyük Konak bu Konak'tı. Kapısının önündeki kurumlara baktığında arsen vayy dedi içinden. Başına bütün duvarlarda gezdirdiğin de gözüne ilişen adamın fark etti. Conan büyük balkonundaydı. Kendisine baktığını anlayınca O da bakmaya başladı ne kadar da güzel bakıyordu Oysaki bakışlarına hayran olmak mümkün değildi., Arsen de Siraç da birbirine meraklı gözlerle bakıyordu. Ömer'in Arsene seslenmesi Arsen genç adamdan gözlerini çekip. Konağın içine girdiler. Ömer Arsene " Yukarıdaki adam Senin patronun Sen onun çocuğuna bakacaksın""anladım." diyip genç kız başını aşağı yukarı saladı. Ömerin peşinden yukarıya çıkıp uzaktan gördüğü o adamı daha yakından seyretmeye başladı. Genç adamın da bakışları arsene kaydığında baştan aşağıya kızı süzdü. Giydiği kıyafete takıldığında başını hemen kaldırıp" odası Boran nın yanında. Gittsin dinlensin. Yarın konuşuruz. "dediğinde Ömer Arsene seslenmesiyle sıraç a bakmayı kesip ömerin arkasından gitmişti.işte herşey bundan sonra başlıyordu. Sıraç küçük kurê sine bakıp oda kendi odasına geçmişti
***
Sabah yine oğlunun ona seslenmesiyle uyanan adam, küçük kurê sini küçağına alıp. "günaydın benim küçük kurêm diyip. Oğlunu öpüp kucağından indirdi. Sıraç babasının ona seslenmesiyle odadan çıktı. Konağın salonuna geldiğinde dün akşam gelen kız cezar ağanın bağrışlarına korkmuş gözüküyordu. Sıraç babasının yanına geldiğinde" sen bizi elaleme lafımı edeceksin lan. Ne demek borana dadı buldun "demesiyle babasının sinirini anlayıp. Bi adım babasına yaklaştı." ben sana dedim bav . Oğlum hakında kimse karar veremez. "diyip geldiği o büyük merdivenlerden çıkıp Ömere seslendi." gitt çağır kızı boranla tanışsınlar. "diyip sinirle çalışma odasına girdi. Boran da babasın peşinden gitmişti.Ömer arsenin odasına gelip kapısını çaldı nede olsa bir kızdı direk içeri girmezdi. Arsen kapıyı açtığında Ömer" gel ağa oğluyla tanıştıraçak. "ömer biraz durup tekrar konuştu" oğlu biraz zor biri . Görüsen anlarsın zaten. Hazırsan gidelim "dediğinde arsen odaya girip masanın üzerinden hediye paketini alıp" gide biliriz "dedi genç kız. Ömer le birlikte çalışma odasına geldiklerinde ömer kapıyı çalıp içeriye giirince Arsen de içeriye girdi. Boran sıraçın küçagında oturmuş Arsene bakıyordu. Sıraç tam borana arseni söylecekken. Arsen sıraçın konuşmasına izin vermeden sıraçla borsanın önünde durup elindeki hediye paketini borana uzatı. Boran kafasını olumsuz anlamda sallayınca arsen hediyeyi masanın üzerine bırakıp "peki hediyen burda. Ne zaman almak istersen o burda kalacak. Ama ben kiminle onun içindekini Oynuyacağım. Tek başına hiç keyifli olmuyor."
Boran babasının kucağından kalkıp arsenin yanında durdu "içinde ne var" dediğinde sıraç oğluna şaşırmıştı. Çünkü kendisinden ve dedesinden başka kimseyle konuşmazdı. Ama nedense arseni sevmişti.
Arsen elini borana uzatıp "merhaba ben arsen. Senin oyun arkadaşınım." diyip beklemeye başladı. Genç kız biliyordu boran elini tutacaktı. Doğruda bilmişti. Boran da arsenin elini tutup "bende boran. Bunu banamı aldın" diye sorunca arsen gülüp "evet o senin." dedi. sıraç Arsene hayranlıkla bakarken biyandan da oğlunun heyecanla arsenin aldığı paketi açmaya çalışıyordu. Açamayınca sıraç oğlunun elinden alıp açmaya başladı.
Boran da babasının başında heyecanla bekliyordu. "bav"Sıraç İçindekini çıkartığında......
Diğer bölümden devam...
Hayat,sen başka planlar yaparken başına gelen şeylerdir
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Mardin Çıkmazı
أدب المراهقينMARDİN🔺 Seni affedermi? , seni severmi? Söylediklerini duymazdan gelebilirmi?