Sıraç arsenin ayağına krem sürmüş, eliyle kremi yayıyordu Arsen genç adama bakıp "Boran filim izlerken, oradaki çoçukun annesi öldüğünü daha sonra onun yıldız olduğunu söyledi." dediğinde arsenin yanaklarından akan yaş boyundan aşağıya süzülerken konuşmasına devam etti. "bana sordu. Benim de annem yıldız oldumu diye. Bende onu üzmek istemedim. Oldu dedim." dediğinde sıraç genç kızın gözlerine bakıp "tanıdığım en iyi insansın." diyip sıraç arseni kendine çekip sarıldı. Arsen de derin nefes alıp konuşamasına devam etti. "sonra ona iyi geleceğini düşündüğüm duvar yıldızlarını aldım." diyip sıraçtan ayrıldı."keşke gerçekten yıldız olsalar, belki ozaman babamla annemi görürdüm" dedi kesik kesik. Sıraç arsenin yüzünü avuçlarımın arasına alıp "biliyorum çok zor birşey ama güçlü duramam lazım, borana güçlü olmasını göstermen lazım. Sen borana iyi geliyorsun. Lütfen sen güçlü dur" dedi çaresiz sesiyle. Arsene bakıp "sen mükemmel birisin. Oğlum sen gelmeden önce böyle mutlu değildi. Konaktan çıktığımda artık gözüm arkada kalamıyor. Boran düşermi, biryerine birşey olurmu diye korkmaktan aklım çıkıyordu. Ama şimdi o kapıdan çıkınca mutlu olduğunu huzurlu olduğunu biliyorum. Buda senin sayende. Bazen kötlük yapıyorum. Bazen sert davranıyorum ama sakın ne dersem diyeyim boranı bırakıp gitme"diyip genç kızın gözlerine odakladı gözlerini. Arsen bu yakınlıktan kalbi hızla atarken derin nefes alıp "boranı bırakmam emin ola bilirsiniz." dediğinde arsenin telefonu çalmasıyla arsen masaya uzanıp, masanın üzerindeki telefonunu alıp arıyana baktı. İstanbul'daki ev sahipleriydi. Arsen sıraça çaktırmadan telefonu kapatıp "sıraç bey herşey için teşekkür ederim" dedi bacağını göstererek. Sıraç ayağa kalkıp "yarın sabah hastaneye gideriz. Üzerine basma ozamana kadar." dedi. Arsen tam itiraz edecekken sıraç iyi uykular diyip bişe demesine izin vermeden çıkmıştı. Arsen de telefonunu kökten kapatıp yastığının altına koydu. Arsen İstanbul'daki evin kirasını ödemediği için arıyordu. Arsen boyundaki kolyeyi sıkıca tutup başını yastığa koydu.
Sıraç deli gibii arseni arıyanı merak ediyordu. Ama neden merak ediyordu? Sıraç elini saklarına atıp odasına girdi.Sabah konaktan gelen seslerle uyanan Arsen yatağından hemen kalkıtı. üzerine siyah birşey giyip odadan çıktı . Bu ses de neydi? Neyin nesiydi. Birine birşey mi olmuştu. Arsen içindeki korku ve merakla konağın merdivenlerinden inmeye başladı.arsen daha merdivenlerden inmeden sultan hanımın tiz sesi konağı doldurmuştu. "Arsen!!!!! "
Sultan hanım genç kızın adını seslenmesiyle , arsen bi korkuyla indi merdivenlerden ayağının acısını umursamayıp üSalona geldiğinde gördüğü şeyle olduğu yerde kalmıştı. Eski ev sahipleri 2 aylık kira için gelmişlerdi.arsen etrafına baktığında sıraçın merdivenlerden indiğini görmesiyle sultan hanıma dönüp "kusura bakmayın sultan hanım." dedi bahçupca. Arsen ev sahiplerine dönüp konuşalım mı biraz dışarıda "dedi.arsenin amacı sıraç bişe anlamadan ev sahiplerini dışarıya çıkartmaktı. Ama ev sahipleri ağzını açıp gözünü yumuyordu. Sultan hanım" kendisi sorun olmadığı gibi birde başka sorun getirmiş "diyip sabırlar çekerek gitti. Sıraç da genç kızın yanında yer almıştı.Arsen nefesi kesilir gibi olmuştu.
Ne zaman gülse sanki ardı sıra sorun getiriyordu. Arsen ev sahiplerine dönüp" bi kaç gün verin bana "dediğinde sıraç adamların önüne geçip" sizde kimsiniz, ne arıyorsunuz burada "diye sordu. Arsenin gözleri buğulu buğulu adamların anlatmasın fırsat vermeden boyundaki kolyeyi gözünden akan yaşa rağmen onlara uzatı. eli Gitmiyordu. Annesinden kalan tek şey, onu ayakta tutan tek şey avuçlarındaydı, şimdi de başkalarının avuçlarındaydı.arsen gözlerini silip "bu borcumdan fazla tutar, şimdi gidin" diyip sıraça bakmadan kendini dışarıya atı.Bi hıçkırarak ağlamak çok kötüdür, birde ağlayamayacak kadar acıya alışmış olmak. Arsenin de boğazında düğümlenen oo hıçkırık tuttuğu nefesi. Kimse duymasın diye içten çığlıkları...
Arsen duvara tutunup ağlamaya başladı. Bir kez daha annesiz kalmıştı. Arsen arkasındaki sesle dönüp baktı.
"sen ağlama,"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Mardin Çıkmazı
Ficção AdolescenteMARDİN🔺 Seni affedermi? , seni severmi? Söylediklerini duymazdan gelebilirmi?