Dün gece sinirden uyuyamayan bir adet Sinir küpü odada volta atıyordu. Sorun Arsene vurması değildi. Sorun çoçukları nı görmezlikten gelmesiydi.sıraç kafayı yecekti ne yani boran kız olsaydı sevemeyecekmiydi. Kız olsada aynı sevgiyi gösterecekti. Onun için her türlüsüde et ve tırnaktı. Biri et diğeri tırnak olurdu ikiside birdi onun için. Değişen bir şey yoktu genç adama göre ikiside evlatı. Çoğu anne baba evlat bulamazken bulanlar neden bunuyordu.
Sultan hanım mutfakta emirler saydırırken biyandan da Berfini aramıştı. Dün misafirliğe gidecekti ama horzan süprüz bi| şekilde gelince gidememişti. Hem ayıp olmasın hemde sıraçla yüzyüze baksın istemişti.
Berfini akşam yemeğine ailesiyle birlikte çağırdı. Berfin telefonda beli etmesede heyecanı, kalp atışı ağzı kulaklarındaydı. Berfin nasıl birimi kendini düşünen fazl bencil biri. Sıraçı takıntı haline getirmişti. Sevmek değildi onunkisi elde etme. gibi birşeydi. Elde edince egosu tatmin olacaktı.
Zehrin yatağından kalkıp hazarın sakalarıyla oynamaya başladı. Aslında kocasını çok seviyordu Hazar da karsını çok seviyordu. Sadece cezar aşireti olmak kolay değildi. Helede böylesine büyük bir aşiretse önünde durulması mümkün değildi.
. Hazar karısının sakalarıyla uğraştığını biliyordu. Ama gözlerini açmak istemiyordu. Hazarın en sevdiği şeydi karsını gizliden sevmek. Ona atığı tokatdan bu güne karısına hiç kızmıyordu. Pişmandı, dolduruşa gelmişti belki ama annesine de hak veriyordu. Cezar aşireti olmanın bedelini ödüyordular. Genç adam gözlerini açtığında karısı zehrin hemen elini çekmişti genç adamın saklarından. Hazar yatakta doğrulup karsının elini tutu "sana bi özür borcum var. Özrümü tatile giderek dilemek istiyorum. Hem artık erkek çoçuk isteyen yok annemle konuşacam bizim üç tane birbirinden güzel kızlarımız var. Bize yeter de artarda. Tatile çoçukları da götürelim onlarla güzel zamanlar geçirmedim." diyip karısının anlını öptü. Sonra boynunu karsı boynun dan huylandığı için gülmeye başladı. Hazar zehirini birazdaha güldürdükten sonra" hazırlan yarın sabah yola çıkacağız "diyip giyinip çıkmıştı odadan. Arkasında mutlu zehrin bırakmıştı.hazar Arsenin söylediklerine hak vermiş olsada dayanamamış tokat atmıştı. Bii özür borcuda ona vardı.Zehrin yatağından kalkıp koşar adımlarla merdivenlerden inip çoçuklarının odasına gelmişti. Artık onlara mesafeli davranmak zorunda değildi. Erkek çoçuk konusunu kapatmıştı her ikiside. Zehrin çoçuklarını ne kadar özlediğini düşünce gözlerindeki yaşa engel olamadı. Çoçuklarına sarılıp özür diledi. Boran kapıdan yengesini izliyordu. Yengesinin bu haline çok mutlu olmuştu. Zehirin kapıda Boranı görünce yanına çağırıp ilk defa sevgiyle öpmüştü.
Zehirinin çoçukları.
Bölüm sonu iyi okumalar
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Mardin Çıkmazı
Teen FictionMARDİN🔺 Seni affedermi? , seni severmi? Söylediklerini duymazdan gelebilirmi?