Sıraç mekanın önüne geldiğinde mekan çalışanları koşup kapısını açıp "hoş geldiniz sıraç ağam" diyip kenara çekildiler. Sıraç arabandan inip anahtarı çalışanlara verip "hoş bulduk" diyip arabanın torpidosundan silahını alıp beline yerleştirdi. Nede olsa bütün ağa topluğu oradaydı.
Sıraç yavaş adımlarla mekana doğru ilerlerken arkasından biri adını seslenmesiyle durup arkasına döndü."sıraç"
"söyle Berfin"
"dargınmıyız. Ya ben biyan kendimi kaybettim. Özür dilerim. Lütfen aramızda dargınlık olmasın"
"Berfin oğlumdan uzak dur bana yeter"
"sıraç Borandan da özür dilemek istiyorum. Babalarımız yüzünden azdaha evlendiriliyorduk. Sen nasıl bu evliliğe karşıysan artık bende karşıyım."
"bak Berfin artık bu konular açılmasın. Ben gerçekten seni kırmak istemiyorum. İçeriye geçelim" diyince Berfin sanki yüryemiyormuş gibi "koluna girsem sıkıntı olur mu. Aykabıdan dolayı rahat hareket edemiyorum." dediğinde sıraç bişe demeyince Berfin direk sıraçın koluna girip içten içe zafer çığlıkları atıyordu.
Berfin'in, istediğini başarmış bir şekilde içeriye yürümeye başladı. Berfin içeriye girmek için sıraçın gelmesini bekliyordu. işte Tam o sırada planlar başlıyordu., Berfin Sıraç elde etmek için elinden geleni yapabilecek bir kızdı. Arsenin içerde olduğunu biliyordu Sırf bu yüzden sıraçın koluna girmişti.
, bunlardan bir habersiz oturan arsen İçerdeki sesten dolayı rahatsızdır. üzerindeki elbise herkesin dikkatini çekmişti ve bundan dolayı rahat değildin içerde ki atmosferin ve müzik kısa süreliğine susmuştu. Ferzan elindeki mikrofonla Arsene doğru yürüyünce Arsen bir an gerilmişti Ferzan konuşmaya başladığı sıra gözlerini kaçırmıştı . Tam o sırada içeriye kol kola gelen sıraçla Berfin'i görmüştü.
İşte o sırada arsenin kalbi durmuş gibiydi Bu görüntü arsenin canını yakmıştı. İçerdeki herkes Sıraç ile Berfin'i konuşurken Tam o sırada çıkmak istemişti buradan uzaklaşmak istemişti . Arsen ve Sıraç olmazdı ki zaten yanlış hayaller kurulmuştu. Arsen gözümden akan yaşa engel olamamıştı Ama neden ağlıyordu Ortada bir şey yoktu patron çalışan ilişkisi bundan ötürü başka bir şey yoktu.Sıraç hala arseni Fark etmemiş bir şekilde Kolundaki Berfin le mekanın içine girdi. İçerdeki kalabalığın içinde Arseni fark etmişti onun burada ne işi vardı diye düşündü içinden Yalan mı söylemişti bana ama neden ferzana ilişkilerimi vardı diye düşünmeye başlamıştı ve bu düşünce sıraç'ın sinirlenmesine yetmişti. Sıraç derin nefes alıp sakinleşmeye başladı. ona karışmaya hakkı Yoktu ama onun da yalan söylemeye hakkı yoktu..
Sıraç Berfin den ayrılıp hızla yanına gitmişti
Arsene.,doğru geldiğini fark edince eliyle gözlerini silip hiçbir şey olmamış gibi davranmaya çalıştı.ferzan sıraçdan önce davranıp arsenin yanına gitti.elindeki mikrofona konuşarak "beni kırmayıp gelen bu güzel kadına sizlerin önünde dansa çağırmak istiyorum." dediğinde arsenin gözleri açılmış birşekilde duran sıraça baktı. Sıraç elini yumruk yapıp sinirle ferzana bakmaya başladı. Ve ferzanın yanına gelip "Bi hoş geldin demek yokmu Ferzan ağa" diyip elini uzattı. Ferzan gülerek sıraçın elini tutup "hoşbuldun sıraç ağa" dediğinde sıraç ferzanın kulağına doğru "seni uyarmıştım. Arsen den uzak duracaktın." diyip bu seferde sıraç Ferzan gibi gülmüştü. Sıraç elini çekip arsenin kolundan tutup kenara çekti.
"partinize dahil oldum galiba" dedi imali birşekilde."sıraç bilmediğin şeyler var"
"söyle ozman,!!" dedi yüksek sesle. Sıraç etrafa bakarak sesini biraz kıstı "anlat dinliyorum"
"anlatamam sıraç " dedi gözleri dolu dolu
"yürü gidiyoruz." diyip arsenin elinden tutup arsenin bişe demesine izin vermeyip, arkasından canını yakmadan sürüklüyordu. İçerdeki herkes olanlara bakarken Ferzan sıraçın önüne giçip "bırak kızı, olay çıkmasın"
"olay, olay, olay çıkacakmış diyerek gülmeye başladı.
" sıraç bırak kızı dedim sana "diye sesini yükseltiğinde
" bırakmıyorum "diyip adım atığında Ferzan eliyle adamlarına işaret etti. Adamlar sıraçın önünü kesince sıraç arsenin elini bırakıp silahını belinden çıkartı. Sıraç silahı çıkarınca orda bulunan aşiretlerin hepsi ferzana silahı doğrlutmuştu. Ferzan kendisine doğru çekilen silahları görünce adamlarına çekilmesini söylemişti.olanaları Berfin delirmiş bir şekilde izlerken birkez daha planları boşa gittiği için sinirden kuduruyordu.
Sıraç silahını indirip aşiretlere dönüp eliyle indirin işaretini yapıp arsenin elini tutup mekandan çıktı.
Ferzan elini yumruk yapıp masaya vurdu. Arkasına döndüğünde aşiretler ayağa kalkmış "bunu yapmayacaktın Ferzan ağa, cezarlara yapılan davranış bizlere de yapılmıştır . Umarım bidaha silahlar kalmaz" diyip mekandan ayrıldılar. Berfin çantasını alıp ferzana bakıp "senin yüzünden planlarım boşa gitti., sen nasıl olurda sıraçı engellemeye çalışırsın, sıraçı tanımayacak kadar abtalmısın" dediğinde Ferzan sinirle Berfinin kolunu tutup "anlaştığımız gibiydi, böyle olacağını bilmiyordum, ve sende kapa çeneni çık gitt şuradan"
Sıraç arsenin kolunu bırakıp dışarıda yağmuru umursamayıp "umarım güzel bir nedenin vardır" diyip öylece Arsene baktı.ve sadece iç sesleri konuşmuştu.İçin için yağan bu yağmur
Kalbime sızıyor
Damlalar içinde hayat ve ölüm
Sensin; işte sensin sırılsıklam
Karşımda gördüğüm.Nerden çıkageldin, nerden
Yıldızların doğduğu yerden
Durgun gözlerinin içinden
Akan bulutlar gördüğüm.Yağmur yağıyor ve ben
Yer altı nehirlerinden
Islana ıslana kalbinden
Sessizce geçiyorum."Alaeddin ÖZDENÖREN"
Yorum çok gelirse yine hemen ardından yeni bölüm gelecek. Yorum istiyorum.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Mardin Çıkmazı
Teen FictionMARDİN🔺 Seni affedermi? , seni severmi? Söylediklerini duymazdan gelebilirmi?