31 Bölüm 🗝️

7K 282 38
                                    

Kovulduğum bütün kapılara geri dönüyorum!!!

Hayat böyleydi işte. Yapmam dediğin ama harfi harfine onu yaptığın ne varsa işte o hayatı. Arsen sıraçın ısrarı üzerine  konağa gitmeyi onaylamıştı, arsen sıraçın yüzüne bakmazken sıraç ise yüzüne en ince ayrıntısına kadar bakmıştı.   Arsen sıraçın baktığını düşündükçe kızarıyordu, terliyordu, boğuluyordu,.... Bu aşk mıydı??? Arsen içindeki bu duyguyu çözmeye çalışırken sıraç ise ona baktıkça düşünemiyordu.sıraç da içindeki duygu değişmini anlamıyordu ama anlamasa da akışına bırakmıştı. Sıraç Arsene dönüp "özür dilerim" demesiyle Arsen sıraça dönüp "niçin özür dilediniz"

"çünkü sana bağırdım" dediğinde biraz durup "çünkü dinlemedim. Seni" demesiyle Arsen kısa ve net bir şekilde "alıştım" demişti. Sıraç önüne dönüp yol boyunca susmuşlardı.

Berfin iki gündür sevincinden  ne yapacağını bilemezken Mehmet ağa nın yanına gitti tekrar
"ben sıraçı istiyorum" dediğinde Mehmet Ağa kızının dediği şeye sinirlenip ayağa kalktı "sen de değdiğini bilimisin!! Aklın başındamı??? Rezil mi edeceksin bizi???" dediğinde berfin ağlamaya başlamıştı , etrafta ne varsa yere indirip "eğer sıraçla evlenemezsem öldürüm kendimi bav, yemin olsun yaparım." demesiyle Mehmet ağanın berfine vurması bir olmuştu. Berfin yanağındaki sızıyla "bunu da yaptın yaaa" diyip koşarak odasına girmişti. Yastığının altındaki sıraçın fotoğrafına bakarak "benimle evleneceksin, karın olacam senin. Gerekirse zorla." diyip yatağa oturdu.

Sultan hanım Cezar ağayla akşam sefası sürerken boranın sürekli Arsen abla diyip mızzmızlanmasına sinirleniyordu.
"sıraç nerede???" dedi Cezar ağa. Cezar ağa sürekli ağa toplantılarına gittiği için bazı şeyleri kaçırıyordu.
Sultan hanım elini sallayarak "bilmem lafımı dinleyenmi var Cezar ağa. Bi istabullu sende bizden kıymetli." diyip esen rüzgara karşı şalını tutu.

Kalbi paramparça olanın yüreği büyük olurmuş. En çokta kırmak istemediğimiz için çok kırılıyoruz işte oo çok kanatıyor. Arsen konağın önüne yaklaştıklarını anlayıp" sıraç - bey ben konağa girmeye emin değilim. "
Arsen sultan hanımdan çekiniyordu. Bide Ömerin ona yalan söyleşi, içini kemiriyordu.

Kısa bir bölüm. Bu yüzden

Soru 1:sultan hanım arseni görünece nasıl bir tepki verir??

Soru 2;Berfinin planı ne?????

Tahmini tutaran kişiye özel bir suprizim var.????? Benim için değerli birşey yapacam. 🤗🤗🧤🗝️

Mardin Çıkmazı Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin