21 Bölüm 🗝️

8.2K 267 9
                                    

Horzan Mardini fazla sevemeyen zorla Mardinde kalmak zorunda kalan biri. İnsan doğup büyüdüğü yere nankörlük edermi? Ama horzan Büyüdükçe küçülenlerdendi. Bedeni büyürken ruhu olduğu yerdeydi. Horzan deli doluydu Cezar Aşiretine bağlı değildi. Kim ister zaten Cezar aşiretini? Horzan da istememiş ve bu yüzden dee hep Mardinden uzaklaşmıştı. Hazar bahaneydi. Onun yüzünden gitmemiş ti kendisi için gitmişti. Zavallı hazarın başına kalmıştı. Hazar horzan birşey de yapmamıştı oysaki. Sadece abi olarak kızıp bağırmıştı. Horzan saygısızlık yapıncada tokat atmıştı. Hazarın bunu yapamaya hakkı vardı. Ama horzanın ailesini yüz üstü bırakıp gitmeye hakkı yoktu. Horzan herzaman yaptığı gibi habersiz gitmişti Mardinden.

🧤

Sabah olmuş sultan hanımla Cezar ağa kahvaltıya inmişlerdi. Sultan hanım horzanın gittiğini bilse neler olacaktı kim bilir . Cezar ağa Ayşe kadını çağrıp "git horzanı çağır sıraçın şirkete işleri var."diyip çayını yudumladı. Sultan hanım boranın merdivenlerden indiğini gördüğünde eliyle zılgıt çaldı."Cezar ağa hale şunun gelişine bak, nede yakışmış takım elbise" diyip boranı çekti yanına, yanağını suluca öpüp "nereye böyle Boran ağa" dedi. Boran eliyle saçlarını düzeltip "ağa dedem gibi olmak istiyorum" demişti. Sıraç bi duysa oğlunun Cezar ağa olma isteğini "

Cezar ağa boranı süzüp" nerede görmüşsün Boran ağa , ağların papyon taktığını "diyip gülmeye başladı

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.


Cezar ağa boranı süzüp" nerede görmüşsün Boran ağa , ağların papyon taktığını "diyip gülmeye başladı. Cezar ağa torunlarına karşı çoçuk gibi oluyordu. Ama oğullarına gelince kas katı kesiliyordu. Cezar ağa onların iyiliğini istiyordu oysaki. Ama Cezar ağa hep yanlış yapıyordu.

🧤
Arsen uyanmış kahvaltı yaptıktan sonra sıraçın numarasını çalışanlardan alıp aramıştı. Arsen alışverişe gideceğini söylecekti. Sıraç genç kızın Mardine yabancı olduğu bildiği için yanına adam vermişti. Arsen boranın yanına gidip "Birtanem benim biraz dışarıda işim var sen beni burada bekle" dediğinde boran ofalayarak "bende gelsem olmazmı." dedi suratını asarak. Arsen boranın yanına çömelip "ozaman ben sana nasıl sürpriz yapayım. Sürpriz bozulur." dediğinde Boran heyecanla "tamam tamam sen gitt" dedi. Ve arsenin yanağından öpüp odasına çıktı. Arsende çantasını alıp konaktan çıktı.

Hazar ise Mardin için yola çıkmıştı zehrinin mutluluğu gözlerinden okunuyordu. Çoçuklar ise arka koltukta annelerinin kucağına uzanmış yatıyordular. Zehrin Hazara aynadan baktı gözleri dolu dolu "herşey için teşekkür ederim Hazar . Bin yıl ömrüm olsaydı bin yıl seni severdim, bin yıl seni sevseydim bin yıl daha isterdim. İyiki varsın Hazar ağa" diyip eliyle omzun dokundu. Hazar karısının omzundaki elini öpüp "seni ilk gördüğüm gün gibi seviyorum" demişti. Hazar önüne dönüp araba sürmeye devam etti.

Arkadaş biliyorum kısa yazıyorum ama zamanım çok kısıtlı

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Arkadaş biliyorum kısa yazıyorum ama zamanım çok kısıtlı. O yüzden anca yazıyorum. Şimdiden kusura bakmayın.

Mardin Çıkmazı Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin