33 Bölüm 🗝️ 💕

7.7K 256 59
                                    

Seni bekleyişimin adı yok. Sadece yüreğimde lal olmuş duamsın.

Sıraçtan :devam

Arsen aynaya bakmasıyla bana dönmesi bir olmuştu dudaklarını büzüp "ben bunları nasıl sökecem." demesiyle aniden ruh değişimine girip elinde yastıkla "sen yaptın demmiiiii Allahın psikopat ı" dediğinde gülmüştüm. "Boran yaptı" diyip ellerimi havaya kaldırdım. Arsen elindeki yastığı bırakıp aynanın karşısına geçti. Sökmeye çalışıyordu . Yataktan kalkıp arkasına geçtim "Kure 'min yaptığı hatayı düzeltmek istiyorum" dememle bana dönüp "saçlarımı kesmek yok elinle sökeceksin" demesiyle başımı sallayıp tamam dedim. Ofalayarak yatağa oturunca bende arkasına geçtim. Bağlı olan saç tutmanı elime alıp sökmeye başladım.

"aaahhhhh"

"acıdı mı???

" kökünden koparıyorsun "
"
"arsen acıtmamaya çalışıyorum"

"çok varmı daha" dedi canı yanar bir şeklide.

"yarı olmadı"

"sıraç" aahhhhhhhhhhhh"

Sökmeye çalışırken saatime dolanan saçla arsen "sıraç canım yanıyor" dediğinde gülmemek için zor tutuyordum kendimi saatim den çıkmayınca elim havada bir şeklide önüne geçip "geliba saatim dolandı ama merak etme çıkar şimdi"

"yaaa offff" diyip dirseğimi karnıma geçirdi. Dengemi kaybedip üzerine düştüğüm de gözleri kocaman kocaman olmuştu. "Ah saçım" demesiyle kolumu biraz düzeltip " canını yakmamaya çalışacam" dediğimde başıyla onaylayıp
"tamam kalk" dediğinde ona bakıp kolumu işaret ettim kalkarsam acırdı saçı. "boynuma kollarını sar beraber kalacağız"

Arsen den ;

Kalp atışlarımı ağzımda atışını dinliyordum. Çok yakındık. Ve bu beni fazlasıyla heyecanlandırmıştı. Elimi boyuna götürüp sardım. Kokusunu daha yakından hissede biliyordum. Yavaş yavaş doğruluğumuzda hala kollarımın boynunda olduğunu görünce hızla çektim.

Sıraç canımı yakmamak için tek tek ayarınca bense aynada onu izliyordum. Boran odaya girince ona dönüp "seni küçük fare saçlarıma ne yaptın böyle" dedim gülerek.

"örmeye çalıştım. Sana supriz yapacaktım." diyince kızmaya kıyamamıştım. Sıraç "işte bitti demesiyle ayağa kalkıp boranın yanına gittim." çok güzel olmuş ama biraz karışmış. Yoksa çok beğendim "diyince boran bana sarılıp" seni çok seviyorum "diyince sıraçı öksürük tutmuştu. Niye Boran diyince böyle tapki vermişti. Sıraça baktığımda arkasında birşey saklıyordu. Borandan ayrılıp boranın kulağına" babanı oyla "demiştim. Boran babasının yanına gidip kulağına birşey söyleyeceğini söylemişti. Sıraç arkasındaki eliyle eğilip borana odaklanınca gizli gizli arkasına bakmamla gördüğüm şeyle gözlerimi açtım. Evet arkadaşlar bu günden itibaren sıraçın ölüm fermanı imzalamış bulunmaktayım.

Arsen sıraçın elindeki saç tutamlarını görünce sinirle "kesmişşş" diyip ağlamaya başladı. Gözünde yaş yoktu ama ağlıyordu. Deli kız  ... Sıraç elinde ki saçları borana gösterip "1 - 2-3 topukla" diyip kaçıp gitmişlerdi. Arsen kimsenin kalmadığını anlayınc yalandan ağladı için susup oda odan çıkıp odasına girdi.

Zehrin konağın içinde elindeki yemek tabağıyla çoçukların peşinden koşup yedirmeye çalışıyordu. Cezar ağa hazarla şirkete gitmişlerdi. Sultan hanım da dünden beri sesliğini koruyordu  . Yani anlıyacağınız fırtına öncesi sessizlikti.

Sıraç koşturmadan sonra odasına gidip üzerine takım elbisesini giydi. Silahını beline yerleştirip telefonun cebine koyacağı sırada telefonu çalınca eline alıp arıyan baktı. Horzan dı.

"ne oldu"

"abi, ben.. Ben"

"lafı uzatmayı kes"

"abi, ben hep Mardindeydim."

"nasıl, nerde kalıyorsun, söyle geliyorum"

"ben hiç gitmedim. Sadece o konaktan kurtulmak istedim.

" neredesin, şimdi??? "

" abi ben hep çapkın, işe yaramaz bilirler ama öyle değilim, hiç bir zaman da olmadım. "

" horzan sen iyisin demi. "dediklerine sıraç endişelenmişti.

" iyim hata seni nikahıma. Davet etmek istiyorum. ' biraz durup "annamı, bavı istemiyorum, benim düğünüme gelirmisin???" dediği şeye sıraç şok olmuştu.

"sen ciddisin demi?? Eğer yalan saa biliyorsun ne yapacağımı.

" küçükken yaptığın şeyi yapmasın demi koca adam oldum. "diyince sıraç ciddiyetini bozmadan" küçükken yaptığım gibi götünde egzoz izi Bırakırım"

"tamam abi, bu gün günlerde cuma salı nikahım var “

" elim kanda da olsa gelirim ama orada seni güzel bir dayak bekliyor heberin olsun!!!! "

" tamam abi, ben yine ararım "diyip kapatmıştı.

Horazan yandaki kadına dönüp" Ayşegül , beni aramasaydın eğer konakta bir kız vardı onu kendime ayarlayacaktım. "demesiyle Ayşegül dirseğini horzanın karnına dayayıp" demek öyle "dedi. Horzan bir çırpıda Ayşegülü altına alıp" ama en güzeli sensin. Hepte öyle kalacaksın. Müstakbel karıcım. "diyince Ayşegül kollarını horzan sarıp" müstakbel kocacım "demişti." hadi kalk üstümden kocacım, daha gelinlik bakacağız "

" birazda kalalım böyle "

" perde mi sarayım vücüdüma kalk hadi "

" of Ayşegül bi bırakmıyorsun ki kokunu içime çekip uyuyayım. "diyip kalınca Ayşegülde kalkıp" seni hep sevdim, seviyorum daaa. İyi bak iyi benimsin kocacım "diyip horzanın yangına küçük bir buse kondurdu.

" ya burası da isterse "diyip dudağını gösterince Ayşegül eliyle dudağına vurup" orası edepsizlik etmesin hadi gidelim "demişti.

Ayşegül için.
Yeni karakter nasıl buldunuz.??????! Kesinlikle yorum istiyorum

Mardin Çıkmazı Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin