Ahmet Erhan ın bir şiiri var bilir misin???
Burada bitiyor bir sevda, yenisi nerde
başlar; ya da başlar mı bilmem?
Kendi derinliğiyle dolan bir kuyu mu
yüreğim; kendi boşluğuyla yetinen?Burada bitiyor bir sevda, ele avuca
sığmayan kederler, kimi gülüşler ve bir
o kadar da unutulmaya yatkın anılar
bırakarak geride; belki birkaç da şiir...Sürüp gidecek yaşamım, kimi yerlerde
sanki yeniden okur gibi bir romanı
ve gülümser gibi yine aynı şeylere
sıkıntılı, dalgın; çoğunlukla acılı.Burada bitiyor bir sevda, kaldım işte
yine dağlar, uçurumlar arasında bir başıma.
Burada bitiyor bir sevda, önsöz gibiydi
bir çağrıydı, daha nice yeni sevdaya.Arsen Ferzanın dosyada anlattıklarını dinlerken kapı çalmıştı. Arsen tam kalacağı sırada Ferzan kalkıp "sen oku ben açarım. Çalışanlardır" dediğinde başını sallayıp onay verdi. Elindeki dosyaları incelemeye devam ederken Ferzan kapıyı açmıştı.......
Sıraç otelin önüne geldiğinde . Ne kadar gelmiyorum desede içi içini yemişti. Ferzan nı tanıyordu. Bu güne kadar evlenmemiş karı, kızla sürtüyordu.sıraç resepsiyona gelip "arsen yılmazın oda numarası" dediğinde çalışanlar birbirine bakıp "yakınımısınız."
"evet" demişti sinirle . Çalışan mahçup bir şekilde "yakınlık dereceniz??" diye sorunca sıraç elini masaya vurup "sevgilim, ve artık şu numarayı söyle" demesiyle çalışanlar bilgisayardan bakıp "345 numara efendim" demişlerdi. Sıraç resepsiyondan ayrılıp asansöre bindi. Arsenin odasını bulup kapısını çaldı. İşte ooo bekleyiş.Sıraç Ferzanın odadan çıktığını görünce sinirden deliye dönmüştü.
"sıraç ferah , hoş geldin" demesiyle arsenin gözleri açılmıştı. Sıraç mı gelmişti.??? Arsen kapıya doğru gittiğinde sıraçı görünce kalbi hunharca atmaya başlamıştı. Neden böyle oluyordu??? Sıraç Arsenin kolundan tutup Ferzana bişe demeden koridora çekti.ferzandan uzaklaşıp durduğunda arseni duvarla kendi arasına alıp "onunla birliktemi oldun, onunla mı yatın" demesiyle arsenin göz pınarlarından yaşlar yerini almıştı. Arsen sıraçı iterek "bu iki oldu sıraç bey. Çokmu hoşunuza gidiyor birini sorgulamadan yargılamak" diyerek daha çok ağlamaya başladı. Sıraç sesini yükselterek "ozaman ne diye o piç senin odanda"
Sıraçın onu demesi üzerine sinirlenip"size hesap vermek zorunda değilim. Ve artık aklınızda ne kurguladıysanız onuda alıp gidin" diye bağırdığında. Sıraç biraz geri çekilmişti. Arsen odaya doğru gitmesiyle kolundan tutulması bir olmuştu. Sıraç arsenin gitmesine fırsat vermeyip tekrar duvarla kendi arasına aldı. Kulağına doğru gelip "aklıma geliyorsun delirtecekmisin kadın" diyip yüzüne yaklaştı. Arsen ne yapması gerektiğini bilmiyordu. Geri çekilmek de istemiyordu . Sıraçın yüzüne yaklaşması arsenin kalp atışlarının yerinden çıkmasına sebep olacaktı. Sıraç kulağına tekrar eğilip "Sen bana gelsen ben de herkese ve her şeye hoşça kal desem." diye fısıldamasıyla Arsen kıpkırmızı olmuştu. Sıraç arsenin dudaklarına yaklaşıp arsenin Aralık olan dudağını dudaklarıyla kapatıp öpmeye başladı. Arsen sıraçın öpesine karşılık vermiyordu. Vermezdide böyle şeyler hayatında ilk defa sıraçla yaşıyordu. Sıraçın öpüşüne karşılık dudaklarını tecrübesizce hareket ettirince sıraç arsenin karşılık verdiğini anlayınca daha tutkulu öpmüştü.arsen yaptığının yanlış olduğunu düşünerek sıraçtan ayrıldı. Sıraç nefes alırken Arsen başını utancından yere eğmişti. Arsen resmen patronum dediği kişiyle öpüşmüştü. Sıraç arsenin çenesinden tutup gözlerine baktığında "lafımı ikiletmeden git eşyalarını topla konağa gidiyoruz" demişti. Arsen utandığı için öpme konusunu açmamıştı. Arsen bi cesaretle sıraçın gözlerine bakıp "sıraç bey, ben gelemem" dediğinde sıraç sinirle elini duvar vurup "bey demeyi kes adımı söyle, ve lafımı ikiletme demiştim" demesiyle ferzan bağırışı duyup odadan çıkıp arsenin yanına geldi. "gelmek istemiyor kız ne diye ısrar ediyorsun" diyip bi yandan da arsenin kolunu tutmuştu. Sıraç Ferzanın eline baktığın da hızla elini Arsenden çekip Ferzanın yakasına yapıştı "sen kim oluyorsun da benim olana dokuna biliyorsun" diyip yumruğu suratına vurdu. Ferzan yere düşünce arsen yüksek sesle "yeter, yeter!!!!!" diyip onları umursamayıp odasına girdi. Kapasını kapatıp elini dudaklarına götürdü. Aşk buydu bu olması gerek *arsen ilk öpücüğünü böylesi güzel bir adama vermişti. Sıraç Ferzanı itip arsenin odasının önüne gelip kapıyı çaldı. Arseni yaşananların hayal olmadığını çalan kapı göstermişti. Arkasına yaslandığı kapıdan ayrılıp açtığında. İçeriye bodoslama giren sıraç hiç birşey yokmuş gibi az önce Ferzanı vurmamış gibi rahat bir şekilde odaya girmişti.
"10 dk içinde hazırlan" demişti. Hem sert hemde yumuşak sesiyle. Arsen sıraçın yanına gelip "sıraç bey anlayın beni o konağa gelmem"
"sıçayım senin beyine!!!!! Kadın seni öptüm. Ben öyle önüme gelen her kadını öpen bir tipmiyim." dediğinde arsen içten içe gülüyordu.sıraçın dedikleri hoşuna gitmişti. Arsen
"ama sıraç - be-y" demişti son cümlesini kekeleyerek. Sıraç Arsene yaklaşıp "sen gidenden beri ansızın aklıma geliyorsun. Bilmiyorum ama geliyorsun . Şu siktimin sabıkası da umrumda değil" dediğinde arsen sıraçın ağzını kapatıp"ayıp "demişti. Arsen böyle küfürlere alışık değildi. Sıraç arsenin ne yapmak istediğini çözmeye çalışıyordu. Arsen utanarak hemen elini çekip" sıraç, "demişti ilk defa ismiyle hitap etmişti. Buda azda olsa gribine gitmişti.
Arsen derin bir nefes alıp konuşamasına devam etti
" gelsem de hiç kimse istemez beni hem evlenirsin belki berfinle "
Dediğinde sıraç Arsene yaklaşıp" ben sana ne dedim "dediğinde arsen cümlesini tamamlamıştı." Sen bana gelsen ben de herkese ve her şeye hoşça kal desem."☘️
Arsen mutluydu ne kadar yanlış olduğunu bilse de mutluydu işte. İlk defa böyle mutlu olmuştu. Ailesini kaybeden den beri hem içinde birşeyler eksikti. Ama şimdi sanki ikisi bir bütün olup birbirlerini tamamlıyordular. Arsen sıraça ne cevap vereceğini bile bilmiyordu.böyle dese "benim senden tek bir dileğim var. Otur yanıma bekle doyana kadar. Gidenlere kanıp sende meyil etme giden gitsin sen kal ölene kadar." demek istesede sanki yanlış yaptığını düşünüyordu. Arsen sıraçın elini tutup "........."Diğer bölümden devammmmmm.
Sizce Arsen ne demiştir.?????
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Mardin Çıkmazı
Novela JuvenilMARDİN🔺 Seni affedermi? , seni severmi? Söylediklerini duymazdan gelebilirmi?