Gözündeki yaş, içindeki hıçkırık... Sesiz çığlıkların,... Yapama. Sen ağlama. Eğer böyle ağlayacaksan ağlama. "diyip Arsene baktı. Konuşmasını Arsene bakarak devam etti." ben bile şu konağın duvarlarında ağladım. Hıçkırıklarım, nefesimi kesene kadardı. Ama tutmadım ağladım. "dedi ömer. Arsen Ömere sarılıp" iyiki varsın demişti. "ömer ne zamandan beri gelmişti, diye merak ederken göz yaşlarını silip" geldiğini görmedim "dedi
" işlerim vardı biraz "
Arsen umursamayıp son bi kere daha sarıldı. Sıraç arsenin ev sahiplerine verdiği kolyeyi alıp nakit para vermişti. Sıraç genç kızın hep boyundan çıkarmadığı kolyesini kimseye vermemişti. Oğluna yaptığı o kadar güzel şeyden sonra bunu yapması gerekiyordu. Sıraç avuçlarındaki kolyeyi önce bakıp daha sonra elini sımsıkı kapatı. Sıraç konağın kapısından çıkıp arsenle Ömere baktı. Yine o günkü gibi sarmaş dolaş olduklarını görünce sebepsizce sinirlenmişti. Oysaki kardeşim demişti arsen Ömer için, ama bu kadarı da bi kardeş için fazlaydı. Sıraç birşey demeyip konağa tekrar girdi. Elindeki kolyeyi çeketinin cebine bırakıp salona geçti. Sultan hanım ve Cezar ağa hiç birşey olmamış gibi kahvaltılarına devam ederken sabah 5 de gelen Hazar ve zehrin odalarından çıkıp kahvaltıya oturmuşlardı. Sıraç merdivenlerden çıktı. Oğlunu uyandırmaya gitmişti. Odaya girdiğinde gözleri açık tavanı seyre dalan küçük Kureyle karşılaştı. Oğlunun Arsen sayesinde mutlu olduğunu gördükçe o kadına karşı hayranlık duyuyordu. Boran gelen babasına bakıp "Arsen abla nerede" diye sormuştu. İnsan babasına bi günaydın der diyince Boran yatağından kalkıp "bav seni çok seviyorum, Arsen ablayıda" diyip babasına sarıldı.
Konaktaki koşturmalar son hızla sürerken Arsen de yardım ediyordu çalışanlara , zehrin mutfak kapısında yaslanıp arseni çağırdı yanına "hazar anlatı dediklerini, galiba haklısın biz anne baba olmayı hiç hakketmedik . Ama emin ol bundan sonra ben bi anneyim oda güzel, mükemmel bir baba" dedi samimi bir şekilde gülerek. Arsen elini zehrinin omuzuna koyup "biliyorum. Sen mükemmel bir anne olacakcaksın."dedi tebessüm ederek.Zehrin Arsene bakıp" alışverişe ne dersin? "dediğinde arsen tam itiraz edecekken zehrin" itiraz istemiyorum. Geldiğini düşünerekten ben hazırlanmaya gidiyorum "diyip mutfaktan çıktı. Arsen de sıraçtan izin almak için sıraçın çalışma odasına gelmişti. Arsen kapıyı çalmadan kalp atışlarını dinlemeye başladı. Neden bu kadar hızlı atıyordu? Neden içim bi tuhaftı? Neden duygularımı kontörl edemiyorum?? Neden neden neden sorduğum sorulara neden cevap vermiyorum.?? Neden, nedenler içinde boğuluyorum.
Sıraç çalışma odasına gelmiş elindeki kolyeyi avuçlarında seyretmeye başlamıştı. Sıraçın da kafasında bir sürü nedenleri vardı. Arsen gibi aklındaki, kalbindeki sorulara cevap vermiyordu. Genç adam kapının çalmasıyla elindeki kolyeyi cebine koyup sert ses tonuyla gel demişti. Bir dk sonra kapının açılmasıyla sıraçın bakışları içeriye giren Arsen takılı kalmıştı. Arsen bi kaç adım gelerek sıraçın masasının önünde durdu. Sıraç aklına arsenin düşüp ayağını incittiğini hatırlayınca genç kızın ayağına baktı. Arsenin ayağı ağrımıyordu ama azda olsa şişmişti. Sıraç ayağa kalkıp "tamam en aklımdan çıkmış. Hastaneye gidecektik" dediğinde arsen ayağına bakarak "gerçekten iyim herşey için teşekkür ederim. Hem üzerinede basıyorum birşey olmuyor" dedi genç kız.
"ayağın şişmiş görmüyor musun" dedi sert bir şekilde. Arsen genç adamın ses tonundan az da olsa gerilemişti. Bu yüzden direk saadete girmişti
"sıraç bey zehrin hanım beni alışverişe davet etti, izin verirseniz eğer gide bilirmiyim." dediğinde sıraç başıyla onay verip kapıyı işaret etmişti. Sıraç gitmesini istemiyordu. Ama arsenede karışamazdı.arsen odadan içindeki buruklukla çıkarken sıraç Arsene seslenmiştı. Sıraç hayatın da yapmayacağı şeyi yapmıştı.......Bölüm sonu. Umarım içinizde bir merak duygusu bırakmışımdır.
❌ Bu arda sizlerle paylaşmak istediğim. Henüz yayınlanmamış bir hikayesi sizlerle paylaşmak istiyorum.
EEn kısa zamanda sizlerle.......
Sevgilerle kalın.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Mardin Çıkmazı
Teen FictionMARDİN🔺 Seni affedermi? , seni severmi? Söylediklerini duymazdan gelebilirmi?