Gerçekte insanı ateş değil, gafleti yakar. Herkese şaşı bakar da kusur görür. Kendine de kör bakar, hiçbir şey göremez.
Arsen sıraçın aldığı elbise paketini arabaya koyup sıraça döndü.
"teşekkür ederim sıraç bey." dedi mahçupca sıraç Boran için aldığı paketleri de yerleştirip bağajın kapısını örtü. Arsene doğru gidip "inan, Boran için yaptıklarını anacak böyle ödeye biliyorum" dediğinde arsen sıraçın gözlerine bakıp "böyle şeylere gerek4 yok sıraç bey, ben borana yaptıklarım için karşılık istemem asla. Boran benim için çok değerli. Onun üzülmesine dayanamıyorum" dedi.
Sıraç arsenin koluna dokunup "teşekkür ederim, iyiki geldin, iyiki seni tanımışım" dediğinde arsenin yanakları al al olmuştu. Sıraç gülerek "bu kadar heyecan verici olduğumu bilmiyordum" dediğinde arsen gözlerini kısarak "öhö öhö!! geç kaldık isterseniz gidelim artık" dedi. "bi yandan gülerek.
***yol boyunca konuşmadan arada kaçamak bakışlarla konağın önüne geldiklerinde, arsen sıraça paketleri taşımak için yardım edip konağa girdiler. Terasta konağın kapısını izleyen berfin geldiklerini görünce oturduğu yerden kalkıp" başlasın şenlik "diyip merdivenlerden indi. Berfin elindeki kağıdı sıkı sıkı tutup alaycı gülüşünü sergiledi.
Arsen tam merdivenlerden çıkacakken berfin gür sesiyle konağı ayağa kaldırmıştı. Sıraç berfinin dediğine sinirlenmişti." Arsen hanım nereye kaçıyorsun, seni küçük sıçan" demesiyle sıraç berfine "senin ne işin var burda, doğru konuş!!!!" diye bağırınca berfin sıraçı duymamış gibi yapıp elindeki kağıdı sallayıp "ipini çektim kızım senin" dediğinde Konaktakiler herkes avluya inmişti. Ömer de sesleri duyup avluya geldiğinde bi köşeden ne olduğuna bakıyordu. Sıraç elindeki paketler yere bırakıp Berfinin kolundan tuttu
"sıraç bırak, bırak kolumu bırak"
"çık lan dışarı"
"bana teşekkür edeceğin yerde beni kovuyorsun, bak bu elimdekine" diyip sıraçın eline verdi. Sıraç elindekini atacağı sırada berfin eliyle engelleyip "oku sıraç oku. Yada ben söylim" diyip Arsene döndü "bu kız hepinizi ayakta uyutuyor, önce güveninizi, sonra paranızı alır." diyip arseni işaret edip sıraça döndü. "bu kız Boran için tehlikeli çünkü o madde bağımlısı., 1 yıl hapiz yatmış bir mikrop" dediğinde arsen düşmemek için eliyle merdiven demirleri tutup destek alıyordu. Sıraç berfine inanmamış gibi bağırdığında "ne saçmalıyorsun sen"
"bu kızı gözüm tutmadığı için araştırdım. İyiki de araştırmışım baksana"
"çık dışarı" diye kükredi sıraç. Konaktaki herkes şok içinde olanları izlerken ömer Arsenin yanına gitmişti. Ömer Arsene kimsenin duymayacağı şekilde "eğer benim bildiğimi bilirse kovar beni, arsen lütfen benim bileğimi söyleme" diyip çaktırmadan yerine geçti. Arsenin kalbi param parça olurken ömerin düşündüğü şeye bak. Berfin sıraçın kükremesi. Üzerine oda sesini yükseltip "sor sıraç ağa sor" dediğinde sıraç lütfen olmasın öyle birşey bakış atı Arsene. Sıraç tam birşey diyeceği sırada sultan hanım arsenin yanına gelip sert bir tokat attı "sana torunumu emanet ettik" dedi.arsen yanağındaki acıyı unutup kalbindeki acıya yöneldi. Neden orası cayır cayır yanıyor du.? Sıraç arsenin yanına gidip "doğrumu" dediğinde arsenin yanaklarından boncuk boncuk göz yaşı yere damlıyordu. Sanki konuşmak istiyordu ama konuşamıyordu. Arsen sıraça bakıp başını salladı. Sıraç elini yumruk yapıp arsenin tutunduğu merdivene yumruk atı. "lan sana oğlumu bıraktım lannnnnnn!!!! Dediğinde arsenin hıçkırıkları duyulmayacak gibi değildi. Sıraç derin nefes alıp Arsene bakmadan" karşımdan gitt, eşyalarını topla yarın sabah seni bu konakta görmeyecem"dedi yutkunarak. Arsen daha fazla dayanamıyım. Koşarak odasına girdi. Kapıyı kapatıp yere çömelip ağlamaya başladı. Eli boyuna gittiğinde hıçkırıkları daha çok hızlandı. Başını kapıya yaslayıp sesiz cığlıklarını odaya doldurdu
Sıraç arsene bakmak istemişti. Eğer baksaydı ağladığı için kıyamazdı . Sıraç sultan hanıma bakmadan odasına girdi.***sabahın güneşi odayı doldururken sıraç çoktan uyanmıştı. Dün geçe olanlar aklına gelince odadan çıkıp boranın odasına girdi. Oğlunun iyi olduğunu görünce sevinmişti. Peki yaaa Arsen iyimiydi.? Sultan hanım da erkenden kalkmış sıraçın yanına gelmişti.
Sultan hanım boranı uyandırmamak için kısık sesle "al götür şu kızı konaktan." diyip çıkmıştı. Sıraç ne yaması gerektiğini bilmiyordu. Hala inanmak istemiyordu olanlara.... Berfin ise huzurla uyurken hayaller kuruyordu bundan sonrası için... Yaptığı kötülük yüreğini soğutmuştur ama kalbi kas katı onun istesede yumuşatmaz.
Sıraç oğlunun odasından çıkıp arsenin odasınin önüne geldi.sıraçın berfinin dedikleri aklına gelince odaya kapıyı çalmadan içeriye girdi. Odada yoktu. Sıraç birazdaha odanın içine girdiğinde arsenin yasemin kokusu burnuna burnuna esiyordu . Sıraç Arsenin yatağının hiç bozulmamış bir şekilde durduğunu görünce banyoya baktı ama orada da yoktu. Sıraç tam çıkacakken yatağın üstünde duran paketle not kağıdını görünce oraya yöneldi. Pakete baktığında dün sıraçın aldığı elbiseydi. Sıraç yatağa oturup not kağıdını aldı. İkiye katlanmış kağıdın katını açtıp okumaya başladı..........
Diğer bölümden devam
Biliyorum bana kızıyorsunuz haklısın, çok heyecanlı yerde bıraktım... Ama bende merak etmiyor değilim içinde yazanı "
❌ 😂
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Mardin Çıkmazı
Fiksi RemajaMARDİN🔺 Seni affedermi? , seni severmi? Söylediklerini duymazdan gelebilirmi?