28 Bölüm 🗝️

7.3K 271 25
                                    

, mutlu olabilmem için daha kaç Bedel ödemem gerek.,,..

Arsen Ferzana bakıp "herşey için teşekkür ederim Ferzan" diyip masadan kalktığında Ferzanda ayağa kalktı "kalacak yeriniz varmı peki" diye sorunca arsen başını aşağı yukarı sallayıp "burayı fazla bilmiyorum aslında ama bulmak kolay olur diye düşünüyorum"

Ferzan yerde olan valizi eline alıp "reddetmeseniz eğer bi kaç gün otelimde misafir etmek istiyorum"

"size yük olmak istemem" demesiyle Ferzan gülerek "yok merak etme, hem yorgun gözüküyorsun uykusuz gibisin gidelim biraz dinlenin" dediğinde arsen teşekkür edip Ferzan ın peşinden gitmişti.
Sıraç şirkete geldiğinden beri sebepsizce Arseni düşünüyordu. Düşüncelerini çalan telefonu bozmuştu. . Telefonunu kulağına götürüp
"ne oldu zehrin"

"sıraç Boran Arsen abla diyor birşey demiyor"

"geleceğimi söyle ona,"

"tamam söylerim dee biraz acele et sabahtan beri yemek yemedi." dediğinde telefonu kapatı. Sıraç masasından kalkıp. Odanın içinde birkaç tur atı. Aklını karıştıran neydi.?? Sıraç asistanını çağrıp "bu gün yokum, toplantıları iptal ettt" dediğinde asistanı "peki ağam ama bu gün satdaç otelle iş görüşmeniz vardı" dediğinde sıraç asistanını dediklerini duymamazlıktan gelerek kısaca "iptal dediysek iptal" diyip çıkmıştı.

Zehrin boranın başında elindeki yemek tabağıyla bekliyordu. Önceden nefret ettiği çoçuk şimdii ise önemli yere sahip olmuştu. Üzgün halini gördükçe içi kan ağlıyordu, endişeleniyordu. Boran zehrine bakmadan "arsen abla gelmese yemiyorum" diyerek göz yaşlarını serbest bıraktı.
Arsen Ferzan ın gösterdiği odaya geçip. Teşekkür ederim diyip odasına girmişti. Aklı Borandaydı, uyku zamanı gelmişti, süt içme zamanı.... Peki yaa sıraçı düşünüyormuydu.? Arsen yatağa oturup sultan hanımın atığı tokatı düşünüyordu ozaman acımamıştı ama şimdi yanağı yerine kalbi yanıyordu. Buna sebep olan, benim bir yılımı benden çalan kimdi? Beni böyle acınacak hale getiren kimdi?? Yüreğime yangın atıp, yan diyen kimdi??? Geçmişimi peşime takan kimdi??? Beni güvensizleştiren kimdi??? Elimi kolumu bağlayan kimdi?? İçimdeki kırıklığın sebepi kimdi??? Uykusuz kalışlarınimın, sebepi kimdi??? O kimse o dört duvarın hesabını verecek!!! O kimse içime düşürdüğü koru söndürecek!!! O kimse beni eskisi gibi yapacak!!! O kimse karşıma çıkacak diyip hıçkırıklarını odaya doldurdu. Peki beni kim tesli edecek??? Olmayan annem mii? Yoksa olmayan babam mı. Yada olup ve olmamak arsında giden Ömer mii??? Beni kim sakinleştirecek?? Beni kim tesli edecek?? Diyerek sesiz cığlılarını attı içine. Yüreği güzel kadın hadi gözlerini kapat ve unut.

Sıraç çoktan konağa gelmiş boranın başında oturmuş yemek için ikna etmeye çalışıyordu. Ama tüm ısrarla karşı az da olsa biraz birşey yiyip uyumuştu. Sıraç Boran uyuyana kadar yanına uzunmış oğlunu izliyordu. "Ah küçük Kure dayanamıyorum üzülmene "diyip kokusunu içine çekti. Sıraç ta oğlunun yanında uyuyup ona sıkıca sarılmıştı. Uyuyordu belki ama aklı sürekli arseni düşünüyordu. Ne yapıyor, kalacak yer bula bilmişmiydi?? Aklındaki sorular susmak bilmiyordu. Susamak bilmediği gibi yeni sorular ekleniyordu onların üzerine. Sıraç Gözlerini açıp tavanı izlemeye başladı. Arsenin Boran için yaptıklarını düşündükçe suçsuz olduğuna inanıyor gibiydi. Ya o kolyesi onun için değerlimiydi.??? Anasızın gelme artık aklıma.....

Bu bölüm fazla düşünce li

Mardin Çıkmazı Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin