46 Bölüm *itraf

4.9K 162 16
                                    

Yitip gidiyor dünya yumunca gözlerimi;
Ve doğuyor yeniden gözlerimi açınca.
(Ben kafamın içinde kurdum sanırım seni.)
Dans ederek gidiyor yıldızlar kızıl - mavi,
Acımasız karanlık ilerliyor dört nala
Yitip gidiyor dünya yumunca gözlerimi.
Düşledim yatağına büyüyle çektiğini
Delice şakıyarak öptüğünü çılgınca.
(Ben kafamın içinde kurdum sanırım seni.)
sylvia-plath

Arsen gözlerini açmış tavanı seyre dalmışken, bedeninin üzerindeki ağırlığı fark etmesiyle, gözlerini üzerine indirdi. Yanındaki sıraçı farkettemesi uzun sürmemişti. Sıraç dün gec Arsenin ateşini düşürüp kendini yanına atmıştı. Uyurken seyretmiş, yasemin kokusunu içine çekmişti. Sıraç genç kızın kokusuyla uykuya dalmıştı. Sıraç Gece boyunca uyanıp arsenin ateşini köntrol etmişti.ateşi normale düşüncede üzerini değiştirip yanına uzanmıştı. Arsen Bi yanındaki sıraça bakıp birde üzerine bakıyordu.çünkü şuan genç kızın üzerinde sıraçın tişörtü vardı sadece. Sıraç mı değiştirmişti yoksa??
Arsen yönünü sıraça çevirip kalem gibi çizilmiş suratına hayranlıkla seyrediyordu. En son terasta uyuyordu şimdi sıraçın yatağında. Arsen üzerindeki sıraçın elini kaldırıp yana indirdiğinde sıraç kıbırdanıp diğer tarafa döndü. Arsen yavaş adımlarla yataktan inip, kapıya doğru gidip sıraça baktı." senden uzak durmam lazım, benim seni sevme gibi şansım yok" dedi kısık sesle. Arsen yüzünü öne eğip kapıyı açtığında odasından yeni çıkan sultan hanımla karşı karşıya gelmişti. Hem üzerideki tişört, hem de sıraçın odasından çıkması, yanlış anlaşılmanın odak noktası olmuştu. Sultan hanım bütün öfkeyle genç kıza doğru gelirken arsen kendini nasıl açıklacağını düşünüyordu. Çünkü dün akşam ne olduğu hakında Bi fikir yoktu ve üstelik Bi karesini bile hatırlamıyordu.
Sultan hanım arsenin önünde durup "sen ne ifetsiz bir kadınsın, çoçuklu bir adamı, patronunun koynuna girecek kadar numussuz birisin"

Demesiyle arsenin gözleri dolmuştu.

"sultan hanım gerçekten sandığınız gibi değil....." arsen daha cümlesini bittrimeden sultan hanım kolundan tutup, çekiştire çekiştire dış kapıya gettridi. "git burda istmiyorum seni ifetsiz kadın" diyip arseni dışarıya itmişti. Arsen düşeceği sırada Kapıda olan Ömer Arseni tutmuştu. Sultan hanım sesini yükselterek "götür bunu evimden..."dediğinde arsen ömere bakıp hızla kendini toparlayıp sultan hanıma yaklaştı" sandığınız gibi değil, sultan hanım "

" ailen seni nasıl böyle yetiştirdi, demek ki annende de var ifetsizlik "demesiyle arsen göz yaşlarını silip sultan hanımın üzerine yürüdü" sakın, sultan hanım bidaha annem hakında iftira atmayın "dediğinde konaktaki çalışanlar hızla sıraçın odasına gidip sıraçı uyandırmışlardı. Sıraç hızla yataktan kalkıp salondan aşağı koşarak indi. Arsen sultan hanıma doğru bağırdığını görünce ne olduğunu anlamaya çalıştı.

Sultan hanım g tokat atacağı sırada arsen kolunu havada yakalayıp "sakın bunu bidaha yapmayın" dediğinde sıraç sesini yükselterek "ne oluyor burda ana"

Sultan hanım kahakah atarak "sana sormak lazım sıraç ağa, dün geçe koynuna aldığın kızmı savunacaksın" demesiyle konaktaki herkes ağzı açık olanları izliyordu. Arsen sultan hanıma doğru "yeter artık sizin bu oyunlarınızdan sürekli beni ezmenizden sıkıldım." diyerek sıraça baktı "istifa ediyorum" dedi üstüne basa basa. Sıraç Arsene tam bir şey diyecekken arsen lafını keserek "yeter artık, lütfen normal bir hayatım olsun istedim. Bende insanım, bende üzülüyorum, bende ağlıyorum" diyerek koşar adımlarla odasına çıktı. Sıraç yanındaki konağın çalışanı gönüle dönüp anlat dün geceyi içi rahatlasın sultan hanımın "diyerek oda hızala merdivenlerden çıkıp arsenin kapısının önünde durdu.

Gönül sultan hanıma dönerek" arsen hanımın çok ateşi vardı akşam üzerini değiştirmem için sıraç bey çağırdı, üzerini değiştrip, Sıraç beyin yatağına yatırdık, yani sandığınız gibi birşey olamadı hanımım "diyip hızla mutfağa geçti. Gönül, sultan hanımın kızmasından korktuğundan dolayı fazla durmadan ayrılmıştı..

Arsen Bi kaç kıyafet alıp gözü yaşlı bir şekilde banyoya gidip üzerini değiştridi. Odaya girdiğinde sıraçla karşılaştı.

" neden geldiniz sıraç bey" dediğinde yüzüne dahi bakmamıştı. Sıraç oturduğu yerden kalkıp arsenin önüne geçip "annem adına özür dilerim, akaşm rahatızdın, ateşin çok yüksekti, üzerini de gönül değiştirdi" dediğinde arsen için tüm aklındaki yapboz tamamlanmıştı. Ama şuan burada kalkıp daha fazla üzülmek istemiyordu.

"teşekkürler sıraç bey herşey için" dediğinde sıraç genç kızın elini tutup "arsen, gitme" dediğinde arsen sıraçın bu tavrına şaşırmıştı. Sıraç onun için x ve y di onu çöze bilmek için fazla zaman harcaman gerekiyordu arsen elini çekeceği sırada
"benden uzak durma,...." demişti sıraç. Arsen üst üste şoka girerken sıraç yüzünü arsene yaklaştırıp, "beni bilnmezliğimden kurtar, hisetiğim şeyler çok karışık" demişti. Arsenin kalbi depar atarken sıraç genç kıza biraz daha yaklaştı "bana izin ver" demişti. Arsen sus pus sıraç bülbül misaliydi. Arsen kekeleyerek "bu doğru değil, siz benim patronumsunuz." diye bilmişti.sıraç bu dediğine sinirlenip "sıçarım patronuna" diye çıkıştı. Arsen sıraçtan uzaklaşacağı sırada sıraç arseni kendine çekip.................

İyi okumalar

Mardin Çıkmazı Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin