Arsen sıraçtan uzaklaşacağı sırada sıraç arseni kendine çekip.................
**
Arsenin dudaklarına yapıştı. Sanki hasret kalmış gibi incitmeden öpüşü,Arsen sıraçın bu öpmelerini özlemişti, ilk öptüğü adamdı ve ne kadar yanlış olduğunu bilmesine rağmen karşılık verdi. Sıraç arseni kucağına alıp duvara yasladığında dudaklarından ayrılıp "benimle çıkarmsın" demişti sıraç, arsen bıraz durup beklediğinde sıraçın yüzü düşmüştü. Sıraç arseni kucağından indireceği sırada arsen sıraçın boynunu sıkıça tutup dudaklarını dudaklarına bastırıp küçük bir buse kondurdu. "evet" dediğinde sıraç genç kızı kucağında döndürüp "benimle yemeğe çıkarmsın" dediğinde arsen başını sıraçın boynuna koyup evet "demişti.
Arsen kalbindeki bu amansız heyecanın sebebini seviyordu. Sıraç arseni indirip" özür dilerim "
" neden, özür diledin "
" herşey adına "
" sıraç, özür dilemene gerek yok, "
" peki sevgilim "
" hıııı"demişti arsen aniden
" niye şaşırdın, sevgilim değilmisin "diye sorduğunda arsen gülerek" sevgilimsin "demişti.
Arsen için herşey filim şeridi gibiydi. Çok mutluydu, Sıraç arsenin elini tutup" benim şirkete gitmem lazım bu yüzden görüşür sevgilim "
" sıraç, ben daha fazla burda kalmam "
" bir yere gittmiyorsun "
" anlamıyorsun sıraç, görüyorsun sultan hanımı, lütfen ısrar etme "
" peki gitme desem "dediğinde arsen gözünün dolmasına engel olamayıp" ben, boran için senin için kalırım sorun yok onda ama gururum sıraç "
" haklısın sevgilim, diyip arsenin saçını önünden çekip "senin için bir ev tutacağım, konağa yakın, orda kalacaksın"
"sıraç bunu kabul edemem"
"arsen,uzatma"
"kirasını ödemek şartıyla, bu yüzden yarın kendime iş bakacağım"
"Bi şartla kira ödeye bilirsin, şirkette benim özel asitanım olacaksın, gözümün önünde ol"
Dediğinde arsen sıraça sarılıp "tamam anlaştık"Sıraç arsen den ayrılıp yanağına sulu bir öpücük bırakıp "gidiyorum,..." diyip odadan çıktı. Sıraç odadan çıktıktan sonra arsen elini kalbine götürüp "bu bir rüyasa hiç uyanmayayım Allah ım"
Boran yeni uyanmış bir şekilde, yataktan inip odadan çıktı. Arsenin odasına kapıyı çalarak açtığında ayna da kendine bakan ve gülen arseni gördü
"arsen abla neden kendi kendine gülüyorsun sen" diye sorduğunda arsen boranın yanına gelip "boran, biraz mutlu uyandım" dediğinde boran
"bende mutluyum, babamla bu gün annemin mezarına gideceğiz çünkü bu gün annemin doğum günü" dediğinde arsenin suratı düşmüştü. Arsen suratını eski haline çevirip "ozman hemen kahvaltı yapıp senin için takım bakalım, bide menekşe" dediğinde boran "hemen kavlatı yapmam lazım*diyip koşarak odadan çıktı.
Sıraç, şirkete geçtiğinden beri, kendisine daraltı geliyordu, Sanki içinde bir boşluk vardı, hayatında ilk defa böyle şeyler hissetmesi onun için alışık olmadık durum.
Genç adam gömleğinin Bi kaç düğmesini açıp odada volta atıyordu
Arsen boranla ilgilensede aklındaki sorulara engel olamıyordu. Daha Bi kaç gün önce duydukları, berfin le sıraçın konuşmaları, yoksa buda berfinin oyunumuydu??aklında deli sorular vardı. Arsen sultan hanıma fazla gözükmeden boranla oyunlar oynarken, içindeki belirsizliği çözmek istiyordu.
Boran, elindeki oyuncakları bırakıp arsenin yanına geldi "arsen abla babamı ara gelsin" dediğinde arsen "tamam, ben arayıp geliyorum, sende yatağa bıraktığım takımı giy" diyip, yanağını öpüp arsen odasına gitti. Yatağın üzerinden telefonu alıp sıraçı aradı... Bi kaç çalışın ardından telefon açıldığında Heyecanlanmıştı.
Nasıl seslenecekti, aşkım, sevgilim bitanem gibi kelimelermi kullanacaktı. Arsen aklındaki soruları çözmeden onun için sadece sıraçtı."sıraç" dediğinde
"efendim arsen hanım," demişti imalı imalı.
"ne zaman gelirsin"
"benimi özledin yoksa" dedi hala dalğaya alarak. Arsen
"sıraç, dalga geçmeyi bırakta ne zaman gelirsin" demişti sitemle. Sıraç biraz daha ciddi olup
"akşam gelirim.. Ve güzeler güzeli sevgilimi yemeğe götüreceğim. Dediğinde arsen mutlu olsada beli ettemek istemiyordu. Ama biyandan sıraçtan sevgilim kelimesini duyması heyecanlandırmıştı.
" sıraç, biraz daha erken gel, boran seni istiyor "
" neden, birşey mi oldu yoksa" dedi endişeli bir sesle
"yok birşey olmadı annesin mezarına gideceksiniz, doğumgünü var, beraber hediye hazırladık, erken gelmen lazım,"
"tamamen aklımdan çıkmış, bu gün Zeynepbin doğum günü." dediğinde arsen daha mutlu olmuştu. Arsen öyle kıskanıp saçma şeyler yapan biri değildi.
"sıraç, ben birazdaha Boranı oyalayayım, sen yinede işini çabuk halet,"
"tamam arsen, herşey için teşekkür ederim, iyi niyetin için"
"kapatmak zordnayım kendine iyi bak" diyip kapatacağı sırada berfinin sesini duydu,...... Hızla telefonu kapatıp derin nefes aldı. Dalga mı geçiyordu sıraç??????
Alaymı ediyordu genç kızla???
Arsen sinirden yerinde oturmuş derin derin nefes alıyordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Mardin Çıkmazı
Teen FictionMARDİN🔺 Seni affedermi? , seni severmi? Söylediklerini duymazdan gelebilirmi?