Sultan hanım. Odasına çekilmiş., Konakta ki çalışanlar işleri bitirmiş onlarda odalarına çekilmişti. Zehrin çoçuklarını uyutup. Arsen le konuşmak için
Arsenin odasının kapısını çalıp içeriye girdi."müsait misin" Arsen içeriye giren zehirni görünce oturduğu yerden kalkıp "evet müsaitim" demişti. Zehrin boş koltuğa oturup. "sanki yanlış zamanda geldim,, hazırlık yapıyordun galiba. Biryeremi gidiyorsun.? Diye sorduğunda Arsen sıraç ne dediyse zehirne de aynısını demişti . Zehrin ayağaga kalkıp" ben seni hazırlarım hemen bekle beni. "diyip koşar adımlarla odadan çıkmıştı. Arsen zehirinin hareketlerini görünce yüzünde tebessüm oluşmuştu. Zehrin değişmişti. İlk gördüğü gibi değildi artık, buda arseni çok mutlu etmişti.
Zehrin çok sürmeden elindekki çantayla odaya daldı. Elindeki çantayı yatağın üzerine teker teker çıkartıp. "Arsen hanım makyaj benim işim otur bakalım." dediğinde Arsen şaşkın bir halde "peki diyip oturdu. Arda bir" çok abartılı olmasın, sade olsun desede Zehrin yapamaya başlamıştı bile.
Zehrin son dokunuşu da yapıp" işte bu hadi git elbiseni giy. "diyip arseni banyoya gönderdi. Arsen aynada makyajına baktığın da ne çok abartılı nede sadeydi. Yüzüne cup diye oturmuştu. Arsen elindeki elbiseyi giyip ayakkabılarını da ayağına geçirdi. Arsen banyodan çıkıp kendisini bekleyen zehirne dönüp nasıl olmuşum Zehrin hanım diye sordu"çok güzel olmuşsun, saat kaçta orda olacaksın "
"yarım saat sonra toplanacaktık.
"
"teşekkür ederim makyaj için Zehrin hanım"
"önemli değil Arsen. Çok güzel oldun. Çok yakışmış bu arada elbise." diyince Arsen kızaran yanaklarıya."teşekkür ederim tekrardan" diyip zehrine sarıldı. Zehrin "kız geç kalaçaksın , hadi iyi eğlenceler" diyip odadan çıktı. Arsen derin bir nefes alıp çantasını alıp konağın merdivenlerinden inmeye başladı. Karşıda ona bakan Ömeri fark edince ne diyeceğini, nasıl tepki vereceğini bilinmiyordu. Ömere baktıkca aklına ferzanın dedikleri geliyordu. Ama gerçeğin aslını öğrenmeden birşey demek istemiyordu. Ne diyecekti ki zaten?
Arsen ömerin karşısına geçip beni şu adrese götürürmüsün. Diyip telefondaki adresi gösterdi. Ömer başını salayıp "küsmüyüz" dediğinde Arsen saate bakıp "geç kaldım yeterince, daha sonra konuşalım" diyip arabaya doğru gidip arabaya bindi.
Artık kime nasıl güveneciğini bilmeyen Arsen, aklındaki hiç eksik olmayan sorulara cevap aramaktan yorulmuştu. Ama aklının bir köşesi sıraçındı. Sürekli onu düşünüyordu. Ona yalan söylemek zorunda kaldığı için kendini kötü hissediyordu. Bu gün olanları düşündükçe kalbi hızlı atmaya , elleri terlemeye başlamıştı.
Yalan söylediği için kötü hisseden biri için, diğer kötülükler daha öldürücüdür.Yolculuk böyle suspus geçerken sonunda araba durmuştu. Ömer Arsene dönüp "gelip almamı istemisin" diye soru yöneltiğinde Arsen çoktan arabadan inmişti. Arsen Ömere bakmadan gerek yok ben kendim gelirim diyip yolun karşısına geçti.
Bi kaç dk sonra ferzanın mekanına gelmişlerdi. İçerisi göz alıcı abiyansı ve müzik sesleri çok etkili bir mekandı. Arsen etrafı süzüp içinden "biyan önce bitsin bu gece diye geçirdi " ve adımlarını salona doğru atığında içerdeki herkesin biranda odak noktası oldu . Arsen bu durumdan rahatsız olmuştu. Kısa süreliğine durup tekrardan adımlarını Hızlandırdı. Kalbi ağzında gibi atarken Ferzanı karşısında buldu." çok güzel olmuşsun "diyince kısaca teşekkür etti.
Ferzan Arsene meraklı gözlerle bakanlara dönüp" arkdaşlar sizinle arseni. Tanıştırmak istiyorum, Arsen benim çok değer verdiğim biri. Davetime icabet ettiği için birkere daha teşekkür etmek istiyorum. "diyip Arsene baktı." buyurun güzel hanım şöyle geçelim "diyip eliyle kokteyl masalarından birini gösterdi.
Arsen fısıldaşan insanları duymamazlıktan gelip Ferzanı takip etti.Sıraç
Sıraç telefonu çalmasıyla telefonunu alıp ekranına baktı. Hazar arıyordu.
" söyle hazar
"bav da diyor getsin adam davet ettmiş gidecekdiyor"
"eyiii giderim, ama cezar ağaya söle işlerini cabuk bitirsin. Salı günü burda olacak." diyip telefonu kapattı.sıraç ayağa kalkıp üzerine birşeyler giyip yola çıktı. Be kadar da gitmek istemese de Mardindeki bütün ağalar bu kokteydeydi.
Sıraçın aklı biyandan da Arsen deydi. Sebepsizce düşunuyordu. Dayanamayıp Ömeri aradı.
" ömer arsen bıraktın mı gideceği yere""evet ağam , yolda durup başka bir arabayla devam etti. Götürecek tim de arkadaşı gelmişti."
"partileri biterse git al"
"dedim ama kendisi gelecekmiş ağam." diyince sıraç sinirlenip telefonu kapattı.
Yeni bölümden bekletilerini yaz. İstediğin gibi önüne gelsin "
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Mardin Çıkmazı
Novela JuvenilMARDİN🔺 Seni affedermi? , seni severmi? Söylediklerini duymazdan gelebilirmi?