42 Bölüm.💕🏹⚡💕

5.2K 169 31
                                    

Mardinin sokak lambaları geceyi aydınlatırken, sıraç işlerini bititip eve geçmişti. Kapıda kendisini karşılayan oğlunu kucağına alıp "nasılsın bakem küçük kure, aldın mı hediyeni?"Boran babasını öpüp" aldım ama Arsen abla odasında, biraz hasta olmuş galiba "diyince sıraç oğlunu kucağından indirip" gel bakalım küçük kurem, Bi bakalım Arsen ablana "diyip elinden tutup konağın merdivenlerinden çıkmaya başladı. Sabah iyi gözüküyordu, üşütümü diye düşünürken sultan hanım belirdi salon da" hoş geldin oğul, gel böyle "

" ana benim arsenle konuşmam lazım, birazdan gelerim "

" tamam oğul çabuk ol,diyip borana döndü Boran dedeni arıyalım gel "diyince sıraç oğlunun başını öpüp koş bakalım" diyip arsenin odasının önünde durup kapısını çaldı. Ama gel sesi duymayınca içeriye girdi. Arsen yatağın üzerinde oturmuş boş boş duvara bakıyordu. Sıraç kapıyı örtüp arsenin yanına oturdu "Boran hasta olduğunu söyledi, iyimisin, hadi kalk hastaneye gidelim" demişti. Arsen gözlerini kapatıp derin nefes aldı. Bu gün şirkete olanlar ve ferzanın anlattıkları, herşey üst üste gelmişti. Arsen ayağa kalkıp "sıraç b-e-y" diyip sözüne devam etti. "iyim ben lütfen odamdan çıkın" diyip kapıyı gösterdi. Sıraç şaşırmış bir şeklide ayağa kalktı. Arsne yaklaşmaya çalıştığında Arsen bir adım geri gidip "lütfen" diyince sıraç ne olduğunu anlamadan odadan hızla çıkmıştı. Arsen onun gidişinin ardından kapıyı kapatıp kapının ardına çömelip ağalamaya başladı.
Sesiz bir şekilde

" ben hiç olmaması gereken, geri dönüşü zor olan birşey yaptım

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.


" ben hiç olmaması gereken, geri dönüşü zor olan birşey yaptım. Allah beni kahretsin ki yaptım. Ben sıraç aşık oldum. Olmaması gerekiyordu, ama oldu, canım yanıyor, canım öyle yanıyorki dayanamıyorum, aşk bukadar can yakar mı??, sevda bukadar zor olur mu???  Ben şimdi nasıl vazgeçeceğim, nasıl, nasıl!!!! Ailem den sonra seni sevdim, ben şimdi senden nasıl kopacağım. Ben senden ve oğlundan nasıl ayrılacağım. Şimdi sen başkasıyla olduğunda ben nasıl dayanacağım, kalbim acıyor, yüreğim yanıyor, nefesim kesiliyor,. "diyip başını dizelerine dayayıp ağlıyordu. Ferzanın anlattıkları peki" ömerin ifadesi yokmuş, oysaki arsene senin için ifade verdim demişti yalan söylemişti. Bazı parmak izlerine rastlanmıştı arseninkinden farklı, ömerin parmak iziydi.ömer polislere Bi kaç gün önce ugramıştım dediğini ama halbuki ömerin eve hiç ugramaması, işte herşey Arsen için çok zordu. Çıkılmaz bir hal alan bunca olay Arsen yalnızdı kardeşim dediği insanda yoktu artık. Arsen yerden kalkıp yatağına uzandı. Uyumak istiyordu, uyuyup bidaha uyanmamak........

Sıraç arsenin odasından çıktığından beri deli danalar gibi kapısının önünde volta atıyordu. Sinirlenmişti bu duruma, bey demişti bide, sıraç ne olduğunu bilmese içi rahat etmezdi. Boran dedesiyle konuştuktan sonra arsenin yanına gitmek için babasının yanına koştu "bav Arsen ablanın yanına gidelim hadi" diyince sıraç oğlunu kucağına alıp"arsen ablan biraz rahatsız onu rahat bırakalım. "demesiyle Boran Arsen abla, Arsen abla diye seslenice sıraç oğluna" oğlum hasta Arsen ablan biraz dinlenmesi lazım..... Cümlesini bitirmeden arsenin kapısı açılmıştı ağladığı belliydi beyaz teninden gözlerininin kırmızılığı. Boran babasının kucağından inip Arsene sarıldı "bende seninle uyuyayım mı?

Arsen boranın dediği şeyle sıraça dönüp" sıraç bey, Boranı merak etmeyin bugün onunla yatıyorum "diyip boranın elini tutu Arsen sıraça bakmadan içeriye geçmişti. Sıraç ise orda" bey hee "diyip duruyordu. Yarın görüşürüz Arsen hanım dedi içinden

*****
Arsen borana sıkıca sarılıp ağlıyarak gözlerini yumdu. Nasıl bir acı bu severken deli gibi saklanmak......

Asla bitmez bu sevda, tersine her gün daha çok aşığım sana.
Topuklarımdan saçlarımın ucuna kadar seviyorum seni.
İsyan eder gibi, haykırarak, direnerek seviyorum.
Bir türküyü dinler gibi dinliyorum seni.
Ağzından çıkan tüm sözleri hece hece"alıntı

".

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.
Mardin Çıkmazı Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin