19 Bölüm 🗝️

8.2K 291 29
                                    

Berfin gördüklerine sinirili bir şekilde Arsene dönüp bağırmaya başladı. "bana bak kızım , bidaha sıraçın eşyalarına dokunamayacaksın."

Arsen oturduğu koltuktan kalkıp "bağırmayın lütfen " diyip boranı yanına çekti. Berfin daha çok bağırarak "niyetin beli senin. Para gözmüsün sen ! Anan baban para vermiyormu"

Arsen gözlerini kapatıp derin nefes alarak "lafınızı seçerek konuşun." diyip boranın yanına eğildi. "yok birşey bitanem"

"laflarımı seçerekmi konuşayım peki sen istedin. Sen para gözün teksin sen para gözün tekisin" dedi tekrarlıyarak. Arsen boranı arkasına alıp "boranın yanında bağırmak istemiyorum lütfen sizde haddinizi aşmayın" diyip boranın elini tutup odadan çıktı. Sıraç işlerini halledip geldiğinde boranla arsenin üzgün olduğunu görünce hızla yanlarına gitti. Sıraç Arsenden önce borana sormuştu. Boran gözleri dolu şekilde "eğer bav bu kadınla evlenirsen bende annemin yanına giderim" dediğinde sıraç son söylediği söz üzerine biraz sarsılmıştı. Arsen sıraçın renk değişimini görünce boranın son dediğine çok endişelenmiş duruyordu. Sıraç oğlunun yanın diz üstü çöküp "ben kimseyle evlenmiyorum. Benim ailem sensin sakın beni bırakıp biryere gitme, nefes almam ölürüm ben. Küçük kurem sakın bida böyle birşey deme." demişti dolu gözlerle. Sıraç oğlunu kucağına alıp "hadi gel bakalım benim kurem." diyip odaya girdi. Arsen girmek istemiyordu bu yüzden kapının yanındaki koltukta oturmuştu.
Sıraç içeri girdiğinde Berfin yayıla yayıla oturmuş masanın üstündeki fotoğraflara bakıyordu. Boran Berfinin annesinin fotoğrafını aldığını görünce hızla sıraçın kucağından inip Berfinşn elindeki fotoğrafı çekip "bi daha dokunma ona" diyip eski yerine koydu. Berfin tam borana birşey diyecekken Berfin sıraçın odada olduğunu fark etmişti. Berfin sıraçın yanına gelip "sonunda geldin Sıraç yarınki söz için koşmaya gelmiştim." dediğinde sıraç arsene seslenip arsenin gelmesini bekledi.
Arsen odaya girdiğinde "efendim sıraç bey" boranı al, yukarıya çıkın geliyorum "dediğinde arsen boranın elinden tutup odadan çıktılar. Sıraç masanın üstündeki eşyaları yere savurup Berfine döndü. Berfin sıraçın yaptığına korkmuş bi adım geri gitmişti." bi daha benim oğlumla konuşmayacaksın. Anladın mı beni!!!!!!!! Sen kimsin deee gelmiş rahat bir şekilde odama geliyorsun. Bana bak kadın ağzımı daha fazla bozmadan defol gitt Mehmet Ağayada dee nişan mışan olmayacak" diyip Berfini arkadasında bırakıp çıkmıştı odadan sıraç asistanını çağrıp "çıkartın şunu" diyip yukarıya çıktı.

Arsen borana oyun oynaması için telefonunu vermişti.arsen dee teras balkonundan bakıp yanağından süzülen boncukları metrelerce aşağıya bırakıyordu. Belki alınmazdı dediklerine ama anne baba diyince dirençi düşmüştü.

Yine ağlamaktan kızaran burnunu silip

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Yine ağlamaktan kızaran burnunu silip. Borana baktı. Bıraktığı yerde oyun oynuyordu. Arsen gözyaşlarını silip boranın yanına gidip oturdu. Boran elindeki telefonu bırakıp Arsene döndü. "babam evlenmesin arsen abla. Annem küser ona" dediğinde arsenin duran göz yaşları tekrar akmaya başladı. Küçük çocuğun düşündükleri yaşından, ruhundan büyüktü. Arsen boranın elini tutup "hayır bitanem sen babana güven o seni üzecek birşey yapmaz." diyip boranın elini öptü. Arsen Boranın üzüldüğünü gördükçe kalbi paramparça oluyordu.boran arsenin göz yaşlarını Silip "biliyormusun filimlde bitane çocuğun annesi ölmüş, yıldız olmuş . Annemde yıldız olmuştur değilmi."diye sordu Boran.arsen başını sallayıp onay vermişti. Şimdi yok dese üzülecekti. Bu yüzden onay vermek zorunda kalmıştı. Boranın yüzü düşünce" ne oldu bitanem "diyerek eliyle boranın yüzünü avuçlarının arasına aldı." ama ben sadece geceleri görürüm ozaman. Ama ben geceleri uyuyorum "diyerek ağlamaya başladı. Arsen de gözündeki yaşları yanaklarına düşürmemek için çabalarken engel olmamıştı. Eliyle boranın göz yaşlarını silip" bana söz ver bakalım ağlamak yok. Ben onu sana getirecem ama aramızda kalacak sözümü "

" söz söz "dedi heyecanla. Arsen" ağlamak yok bundan sonra daa sözümü"

Söz demişti. Arsen boranı kendine çekip ona sarıldı. Bii anne gibi kokusunu burnuna çekti. Sıraç kapıda onları izlemişti. Ama konuştuklarını duymamıştı.

Çözemediğim bir şeyler var hayatımda
Sanki ilk benim duyduğum garip, anlatılmaz duygular
Sürse daha ne kadar sürer bu, bilmiyorum
Ölümü ve hayatı yanyana düşünmesini ne zaman öğrenir çocuklar?"Ahmet Erhan" dan kesit


Bölüm sonu gözü yaşlı kure ve gözü yaşlı Arsen

Mardin Çıkmazı Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin