Arsen bu gün erken kalmıştı. , yatağını toplayıp duş aldı. Banyodan çıkıp. önceden hazırladığı kıyafetini giydi.
Üzerindeki kıyafet diz kapağının üstünde hefif dökümü bir elbiseydi. Arsen makyaj yapmaya fazla sevmezdi. Özel günler hariç makyaj yapmazdı. Doğallıktan yanaydı. Makyaj yapanlar kusurlarını örtmek için boya katı olur.Odasından çıkıp boranın odasına baktığında hala uyuyordu. Sessizce geri çıkıp konağın mutfağına indi. Kimse yoktu mutfakta. Dolabı açıp kahvaltı hazırlamaya başladı. Biyandan da şarkı mırıldanıyordu. Şarkının ritmiyle döndüğünde gördüğü şeyle durdu. Arsen kendisine bakan sıraçı görünce yutkunuo. Gelsin azar diyip boynunu eğdi. Sıraç genç kızın halini görünce gülüp mutfaktan çıkınca . Arsen başını kaldırıp gittiğini düşünerek "haa böyle yola gel ağa bozuntusu" dediğinde. Mutfağın kapısından içeri giren sıraçı görünce şok olmuştu. Bu gittmemişmi, herşeyi duydumu diye düşünürken bir yandan da üzerine doğru gelen sıraçtan kaçmak için hamle yapmıştı kii sıraç arsenin kolundan tutup duvarla kendi arasına aldı. Arsen sıraçtan kurtulmaya çalışırken sıraçda kolunu sıkıça kavramıştı. Sıraç dişlerinin arasından konuşup "sen ne dedin , ağa bozuntusmu" dediğinde arsen başını olumsuz anlamda sallayıp "şarkı sözüydü ooo" diyip karşısındaki adama bakmaya başladı. Sıraç sırıtıp birşey demeden kızdan uzaklaşıp "sonra görüşeceğiz" diyip mutfaktan çıktı. Arsen de arkasından bakıp gittiğinde emin oldu. Bidaha sıraç vakası yaşamak istemiyordu. Mutfağa çalışanlar gelince hızırlanan kahvaltıyı görünce birbirlerine bakıp "tek başına mı hazırlamış."
Çalışanlar hayranlıkla genç kıza bakarken arsen ağzına dilediği salatadan atıp "ben hazırlarken yedim. Size kolay gelsin" diyip mutfaktan çıktı. Gerçekten arsen bu Konak için hayranlık konusu olmuştu. Geleli kaç gün olmuştu Oysaki.
***kahvaltılar kurulmuş yemekler yenmiş herkes iş için konaktan ayrılmıştı. Zehirin ise hazarı yolcu edip çoçuklarına bakmadan odasına çıktı. Arsen zehirinin yaptığı şeyin kötü olduğunu düşünüp zehirinin kızlarının yanına gitti. Hepsi birbirinden tatlıydı. Boran da arsenin yanına gelip Arsene yardım etti. Boran küçük olmasına rağmen onlara abilik yapıyordu. Buda arseni güldürüyordu.
"merhaba ben arsen borsanın arkadaşıyım.""ben güzel ve bunlarda kardeşlerim seda ve sevgi" dediğinde arsen elini uzatıp "memnun oldum. Bizimle oyun oynamak istemisiniz" dediğinde güzel kardeşlerine bakıp onayladılar. Arsen konağın büyük terasına geçip oyun oynamaya başladılar. Okadar çok eğleniyordularki gülme sesleri konağın Her tarafına yayılmıştı. Sıraçın kulağına bile gelmişti. Sıraç terasa çıkıp bi koşeden oğlu ve yiyenlerini izlemeye başladı. Onları böyle mutlu görmek helede küçük kurê sini böyle görmek onun mutlu olmasını sağlamıştı. Genç adam Arsene hayranlıkla seyretmeye başladı. Yaptığı taklitler genç adamın da gülmesine sebep oluyordu. Duyduğu şeyle gülmeyi kesip kaşlarını çatmıştı. Çünkü arsen onun ona dediği şeyleri benzetmeye çalışıyordu. "şonra görüşecoz" dediğinde sıraç çatık kaşlarını daha fazla çatmayıp dayanamayıp gülmeye başladı. Arsenin gözü ona gülen sıraça takılınca ayağa kalkıp borana "hemen geliyorum" diyip sıraça bakmadan hızlı adımlarla odasına girdi. Sıraç ta peşinden gidip odasının önünde durdu. Kapıyı tıklatmadan içeriye girdiğinde arsen odaya pat diye giren sıraçı görünce bi adım geriye gitti. Sıraç elini sakalında gezdirip Arsene doğru adım atı. "hazırlan, Boranı da hazırla bi kaç kıyafet alın bi kaç günlüğüne bodruma gideceğiz" dediğinde genç kızın gözleri sonuna kadar açılmışdı. mardin ağası bodruma mı gidecek. Oha vaybe hiç yoktan bodrumu görecez diye içinden geçirdi genç kız.
"peki sıraç bey""ağa diyeceksin" dediğinde genç kız birşey demeyip "kusura bakmayın bidaha olmaz" diyince sıraç arsene bi adım yaklaşacağı sırada telefonu çalınca cebinden telefonunu çıkartıp odadan çıktı. Genç kızda Boranın odasına girip bi kaç şort ve bikaç tişört koyup kendi odasına girdi. Bodruma uygun hiçbir kıyafeti yoktu. Hepsi hafif kalındı. Bodruma gidemezdi böyle. Parası da yoktu hem ne yiyip içecekti. Bu yüzden siraç beyle konuşması lazımdı. Gelemiyecğini söylecekti. Sıraçın odasına geldiğinde kapısını çaldı. İçeriden gel sesi gelince içeriye girdi genç kız.
"sıraç be-y yani kusura bakmayın sıraç ağam birşey diyecektim de"
"sen bey de ondan sonra söyle" dediğinde arsen dayanamayıp "susuyorum susuyorum valla sinirleniyorum yaa sizinde ne dediğiniz belii değil, ağamısın bey misin." diye hafif bağırmıştı. Sıraç tam birşey söylecekken arsen "tamam kovdunuz beni anladım. Ama yani kusura bakmayın daa bana göre değil susmak susuyorum zaten 3 gündür" dediğinde sıraç yin herzaman yaptığı gibi elini sakalında gezdirip "bodrum için hazırsanız Boranı da al gel arsen hanım" diyince arsen sıraçın gözlerin bakmaya başladı. Sıraç da arsenin gözlerine bakınca ikisi birden kahkaha atmaya başladı.normalde sıraçın dediği dk kovması gerekirken sıraç yapmamıştı hata hoşuna gitmişti. Ne kadar boran arsen sayesinde yeni yeni değişsede sıraç ta arsen sayesinde biraz yumuşamıştı. Arsen sıraça da iyi gelmişti.
***arabalara binlimiş yola çıkılmıştı. Genç kız diyememişti Gelemiyecğini. Çünkü o sıralarda kovulmadığına şükür ediyordu.
Ve biter yeni bölümler için geri sayım başladı.
Bir damla 💧 yağmur ☔ ol ıslat kalbimi
Oy vermeyen aşktan mahrum kalsın amin inşallah 😂😂😂😂😂😂😂şaka şaka içinden geliyorsa ver. Destek olup olmaması sana kalmış ❤️❤️❤️
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Mardin Çıkmazı
Teen FictionMARDİN🔺 Seni affedermi? , seni severmi? Söylediklerini duymazdan gelebilirmi?