49 Bölüm "🤭🌼

4.6K 155 22
                                    

Sabah güneşi camlara vururken konağın çalışanları, kahvaltı sofrasını kurmuştu. Tek tek sofra dolarken boran da uyanmıştı. Boran gözlerini açıp yanına baktığında babasını görünce hızla yataktan kalkıp, odadan çıktı.babasına kızgındı,haklıyıdıda. Boran arsenin odasına gelip sessizce kapıyı açtı. Arsen üzerini giymiş saçlarını yapıyordu.içeriye giren boranı fark edince "günaydınlar prens hazretleri" dediğinde boran da ayağının birini hafif krıp elini karınına koyup "günaydın prenses" demişti. Arsen boranı kucağına alıp etrafında döndürdü. "sabah dansını bana lütferdermisin"

Elbete "

Arsen boran kucağında dans ederken
Boran" babam benimle uyumuş, ben ona küsüm "demesiyle, Arsen biraz durup

" babanla akşam konuştuk, arabası bozulduğu için gelmemiş hata biliyormusun köpek bile kovalamış "dedğinde boran gülmeye başlamıştı." tamam afetim "dedi küçük ağzıyla. Boran diğer çocuklara göre birazdaha gelişim açısından geri kalmıştı. Anne sütü içmediği için biraz zayıf ve ufaktı.
Arsen boranla birazdaha dans edip, boranın kahvaltısı için odadan çıktılar, o sırada boranın odasında üstüyle uyuyan sıraç çıktı, saçları dağlımıştı, ve buda onu tatlı yapıyordu. Arsen genç adama bakıp yanınalarına ilerlediler. Boran soru sormadan Arsen araya girip sıraça "senin arabanın bozulduğu için gelmediğini söyledim, seni affefti" dediğinde boran da babasına sarılıp "seni köpek kovolamış bav"

"yaaa, beni köpek kovaladı" dedi Arsene minnetle bakarak, oğlunun onu affetmesi dünyanın en güzel şeyiydi. Sevdiği kadına baktığında ise doğru düzgün zaman geçirememişti, Arsen kendisine bakan sıraç karşısında gözlerini kaçirıp "ben valizimi hazırladım, ne zaman giderim buradan"

"Ömere söyledim, konağın ilerisinde bii ev bulmuş bu gün gidip bakarım,"

"bakamana gerek yok kafamı soksam yeterli birde çok büyük olmasın, bütçeme uygun olsun "

"Arsen"

"diyeceğimi dedim, sıraç bey" diyip boranın elinden tutup salona indiler, cezar ağa Dün geç saate gelmişti. Zehrin çocuklarına yemek yediriyordu, sultan hanımda cezar ağayla konuşuyordu. Arsen sofradakilerin bakış açınsa girdiğinde, onlara bakmadan boranı koltuğuna oturdutup gideceği sırada cezar ağa arsenin adını seslendi "Arsen"

"efendim cezar bey" dedi dönerek,

"ilk başta karşı çıkardım, ama boran senin sayende mutlu, sağol kızım" dediğinde sofradakilerin hepsi cezar ağanın dediğinde şaşırmıştı. Merdivenden inen sıraçta babasının bu denli içten yakalaşımına şaşırmıştı. Herkes şaşkınlık içindeyken Arsen şaşırmamıştı,

"teşekkürler efendim" dediğinde,sıraç arsenin yanına gelince, Arsen tam yanından gideceği sırada sıraç engel olmuştu. Sıraç arsenin elini tutup kendine çekti. Sultan hanım sinirle onları izliyordu.

"Arsen benim sevdiğim kadındır, bundan sonra en ufak saygısızlık veya onu üzecek herhangi bir hareket göremeyeceğim"

Dediğinde Arsen sıraçın elinden, elini hızla çekip yukarıya çıktı. Sıraçın yaptığı ona saçma gelmişti sırf ağa diye ev halkının ona tolerans göstermesini, Yaşca büyük insanlar ona  değerli eşyaymış gibi davranmalarını istemiyordu. Ve ayrıca en çokta ona kızgınken böyle birşey yapması onu daha çok sinirlendirmişti.
Arsen inin azönce olan şeyden dolayı gözleri dolmuştu, boranın önünde nasıl derdi. Boran ona küsmezmiydi??? Arsen yatağına uzanıp göz yaşlarını eliyle siliyordu. Böyle birşey istemiyordu, şimdi onu patornunu ayartan kadın olarak görecekti sultan hanım...

Sıraç arsenin gidişinin ardından oğluna bakmıştı. Boranın dudaklarının arasından dökülen çümleler sıraçın içini acıtmıştı, sadece sıraçın değil sofradakilerin hepsinin susmasına neden olmuştu "bav sen artık annemi sevmiyormusun??????" dedi dudaklarını büzerek.

Mardin Çıkmazı Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin