Sıraç arabayı şirketin önüne çekmişti. Ömer bi kaç günlüğüne izin alıp İstanbula gitmişti bu sebepten dee arabyı sıraç kullanıyordu. Boran arsenin elini tutmuş yürürüyordu . Boram şirkete gireceği zaman arsenin elini bırakıp saçlarını düzeltmeye başladı.arsen, boranıın Şirketin kapısından bii havayla girdiğini görünce gülmüştü. Sıraç arsenin yanına gelip "bütün hazırlıklar asistan özgeye karşı" dediğinde Arsen "küçük beye bak hele" demişti. Sıraç etrafa baktığında herkes Arsene odaklanmış. Çünkü burası mardindi ve genç kızın giydikleri buraya uygun değildi.
Giydiği kot elbise kısaydı ve buda sıraçı sinirlendirmişti. Arsen etrafı bakarak yürürken etrafakilerin bakişlarından rahatsız olmuş bir şekilde saçlarını öne almış ve onların görüş alanını kısıtlamıştı. Asansörün önüne geldiklerinde Arsen derin nefes alıp duruyordu. Genç kızın kapalı alan korkusu vardı. Sıraç genç kızın halini görünce önce birey anlamamış daha sonra asansöre bince arsenin sürekli nefes alışını terlediğini fark etmişti.sıraç genç kıza doğru gidip "sakin ol birşey olmayacak" diyip elini tutmuştu. Asansör kapısı açılmasıyla Arsen hızlı adımlarla kendini dışarıya atmıştı. Sıraç da boranda çıktığında çalışanlar sıraçın yanına gelip elindeki dosyaları gösteriyordu. Boran da arsenin elinden tutup sıraçın odasına girmişlerdi.
Arsenin ağzından.
Ben yalnızlığı arkadaş sanmıştım taki Mardine gelene kadar. Hep Mardin için, Boran için ön yargılı bakmıştım. Oysaki borana, Mardine bu kadar bağlanacağimi hiç düşünmemiştim. Sıraç ise gördüğüm en sert ve en iyi adamdı. Neden onun yanına gidince kendimi farklı hissediyorum. Neden boranı görmediğim dk özlüyordum. Kafamda dolaşan soruların hatti hesabı yokken neden şimdi başka sorular ekleniyordu.
Arsen boranın peşinden sıraçın odasına geldiğinde içerisinin düzenini inceldi. Boran sıraçın koltuğuna oturmuş kendini dönderiyordu. "Boran başın dönecek bitannem" dediğinde boran koltuktan kalkıp "sende otur Arsen abla lütfen"
"ama orası babanın benim oturmam uygun olmaz." demişti. Boran yüzünü asarak "lütfen" dediğinde Arsen boranın yanına eğilip birazcık ama diyip yanağını öptü.
Berfin sıraçın şirketine gelindiğinde tek isteği onunla konuşup bu evlilik işini onaylmasını planlıyordu. Çalışanlar arasında fılsıdaşırken berfin giymiş olduğu yöresel kıyafetiyle dikkat çekiyordu. Üzerindeki kıyafet eniyi markanın en pahalı kıyafetiydi.berfin başındaki örtüyü kendine doğru çekip havalı bir şekilde. Sıraçın odasının önüne geldi. Kapıyı tıklatıp içeri girdiğinde gördüğü şeyle gözlerini açtı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Mardin Çıkmazı
Teen FictionMARDİN🔺 Seni affedermi? , seni severmi? Söylediklerini duymazdan gelebilirmi?