Karanlığın loş ışığında açık saçları, ela gözleri heyecanlanınca kırmızıya kesen yanakları, şeker pembesi dudakları, karanlıkda da beli olur cinstendi........
Sabah konak yine çalışanların kahvaltı hazırlama sesiyle doluşurken. Arsen yatığı yerin habmah olduğunu hissedince gözlerini açmıştı. Üzerindeki ağırlığın çeket olduğunu görünce başını hemen yana çevirdi. Ama kimse yoktu. Kimin üzerine örtüğünü çeketin buram buram sıraç kokmasından anlaşılıyordu. Üzerindeki çeketi alıp hambahtan indiğinde kolundakini de fark ettmişti..... Ama bu nasıl olur??????
Sıraç gecenin geç saatleri terastan ayrılmış boranın odasına geçmişti. Oğluna sarılıp güzel bir uyku çekip sabahın erken saatlerinde ise şirkete geçmek zorunda kalmıştı. Hazar da sıraçın arkasından apar topar kalkıp cezar ağayla yola çıkmışlardı. Urfa da haldecekleri mühim mesele için ikiside tedbirli gitmişlerdi.
Konağın telaşı Bir kişi tek yıpratmıyordu. Oda herzaman dik olan, asla kendini kasmayan sultan hanımdı. Konakta ki çalışanlar kendi aralarında, sultan hanım için şöyle bir tabir de bulunurlardı ;"yürüyen buzdolabı" soğuk bakışları, soğuk tavırları bu tabirle aynıydı.
Arsen dün sıraç beyi beklerken uyuya kalmış ve bu gün için izin almamıştı.eliyle boyundaki kolyeye dokununca, boynuna taktığı annesinin kolyesini sıraçın koluna doladığını tahmin edebiliyordu. Arsen sıraçın nasıl hakkını ödeye billirm diye düşüne düşene boranın odasına girdi . Elindeki sıraçın çektini Bi kenara bırakıp borana seslendi.
"bitanem, Boran uyanma zamanı" dediğinde Boran yataktan kıvıranarak "birazçık daha" dedi yarı uykulu bir şekilde. Arsen elini birbirine sürüp "demek küçük bey yataktan kalkmıyor" diyip boranı kıdıklamaya başladı. Boran kahkahalar eşliğinde kaçmaya çalışıyordu. Arsen 3 kadar sayıp kalkıyor musun kalkmıyor musun dediğinde boran "tamam Arsen abla kalkatım" dedi hala güler bir şekilde. Arsen boranı kendine çekip "benim kuzum, seni çok seviyorum" diyip yanağına kuçuk bir buse kondurdu.
4SAAT SONRA
Arsen bornala epeyce oynadıktan sonra, boranın uyku zamanı gelmişti. Arsen boranın sütü verdikten sonra kendi odasına geçip, sıraçı bekliyordu. Sabahtan beri konağa gelmemişti. Aceba arasamıydı??? Arayıp izin alsa olmazmı.
"yook yok olmaz, hem öyle izinmi alınır mış" dedi kendi kendine. Arsen kapıda beliren sıraçı görünce sevinmişti.
"arsen ne iziniymiş"
"şey sıraç, aslında seni bekliyordum."
"odandamı" dedi gülerek. Arsen sıraçın ne demek istediğimini fark edince hiç düşünmeden eline gelen yastığı fırlatı.
"Konakta"
"ee söyle bakalım merak ettim o izini" diyerek arsenin fırlattığı yastığı eline alıp odadaki koltuğa uzandı. Yastığı da başına koyup sığmayan ayaklarını kendine çekti.
"seni bekliyorum"
"sıraç arkadaşımın düğünü var da bu akşam izin verirseniz eğer orya gitmek isterim" dedi başı eğik bir şekilde. Arsen yalan söylediğinde kızaran yanakları ve oynadığı saçıyla sıraçın cevabını bekliyordu.
Sıraç ise sanki soru o değilmiş gibi direk "ne giyeceksin" diye sormuştu."aslında istabulda Bi kaç kere giydiğim elbisem var ama şuan olurmu bilmiyorum."
"giy.... “
" şimdi mii "
" evet şimdi. 15 dk var. Süren başladı "
" ama sıraç "
" 14 dk 35 sn "demesiyle Arsen dolaptan elbisesini alıp banyoya girdi.....
Berfin alışverişten dönmüş akşamki kokteyl için aldığı elbiseyi dolaba yerleştirip. Makyaj masasına oturdu.
Aynaya bakarak konuşamaya başladı." planlarım tıkır tıkır işlerken, biraz eğlenelim bakalım." diyerek kahalar eşliğinde makyajına başladı.
****
Sıraç saate bakarak
"süren doldu.... Demesine kalmadan Arsen banyodan çıkmıştı. Sıraç oturduğu yerden doğrularak" düğün ipat olacak bu gidişle "Sıraç ayağa kalkıp arsenin yanına geldi.
" çok güzel olmuşsun Bee kadın "
" teşekkür ederim sıraç. "dedi utanarak.
" bu ardaşın sana eşlik etteme birşey dermi. "dediğinde Arsen sıraçın ona doğru yaklaştığını anlayınca" sadece kızlar olacak. Düğünde değil veda partisi gibi birşey. "
" sadece kızlar.. "dedi sıraç arsenin dibine kadar girerek. Arsen eli kolu boşalmış bir vaziyet de" sadece kız-lar“diye bildi kekeliyerek. Sıraçın geri çekilmek gibi bir derdi yoktu. Arsene her yaklaşmasında arsenin kalbi depar atıyordu.
Soğuk Duvara değen sıcak ten. Arsenin İçi ürperirken sıraç ise arseni duvarla kendi arsına almıştı. Sıraç yüzünü Arsenin yüzüne yaklaştırdığında Arsen eliyle dudağını kapatıp "bu çok yanlış, ben sizin çalışanızım." dediğinde sıraç dediği şeye sinirlenip Arsen bakmadan "çok geç gelme, Ömer geldi söyle o bıraksın seni" diyerek odadan çıkıp kapıyı çarpıp gitmişti. . Arsen sıraçın gidişinden sonra sol yanında Bi boşluk hissetmişti. Daha çokta eksik......
İçin için yağan bu yağmur
Kalbime sızıyor
Damlalar içinde hayat ve ölüm
Sensin; işte sensin sırılsıklam
Karşımda gördüğüm.Nerden çıkageldin, nerden
Yıldızların doğduğu yerden
Durgun gözlerinin içinden
Akan bulutlar gördüğüm.Yağmur yağıyor ve ben
Yer altı nehirlerinden
Islana ıslana kalbinden
Sessizce geçiyorum.Alaeddin ÖZDENÖREN
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Mardin Çıkmazı
Teen FictionMARDİN🔺 Seni affedermi? , seni severmi? Söylediklerini duymazdan gelebilirmi?