Güçlü Aura

5.1K 415 78
                                    

Tuvaletten çıkıp sınıfıma girdim. Evet okulda bir cadı daha vardı. Ama o kadar düşük bir aurası vardı ki büyücülerin arasında kayboluyordu. Erkekti. 1.83 boylarında. Bu durumda bir cadı olarak beni hissetmiş olmalılardı.

Öğretmen derse girdi. Sarı saçlı cılız bir öğretmendi. Aurasıda oldukça renkliydi.

—Adım Maria Daulr. Aura derslerinizin öğretmeniyim.

Bugün ne kadar çok aura geçmişti.

—Öncelikle auralarınıza bakmak istiyorum.

Sırayla herkesi gezmeye başladı.

—Çok güçsüz bir auran var. Burdaki bir kişi yüzünden hissedilmiyor bile. Bu çabuk hastalanmana ve gücünün çabuk yitirilmesine neden olur. Meditasyon yapmalısın. Dikkatli beslenmelisin

Tarzı önerilerde bulunuyordu. Sıra bana geldi. Beşinciydim.

—Demek ki güçlü aurayı yayan sendin. Elini alnıma koyup gözlerini kapadı.

Yaptığı o kadar tehlikeliydi ki. Kimliğim açığa çıkabilirdi.

—Çok gerginsin. Rahatla. Auran çok güçlü. Enerjiyi o kadar çok yayıyorsun ki... Meditasyon yaptığına eminim.

—Evet. Çok düzenli bir hayatım vardı. Bir çok şeyi biliyorum.

—Bu güzel ama biraz kibir ve ego sahibisin sanki. Hatta baya. Aura renklerin çok koyu.

—Bunlar her canlıda vardır. Sanırım sadece bazı şeylerde arkadaşlarımın önünde olmak hoşuma gidiyor.

Gülümsedi.

—Sana bir şey vermeliyim. Bu kadar güçlü bir aurayla her yerde yakalanırsın. Cadıların yanındayken tehlikeli olur. Ders çıkışı yanıma gel. Herkese örnek bir şey yapmalısın.

Kafamı sallayarak gülümsedim.

—Aura sizin tüm duygularınızı ortaya olduğu gibi koyar. Renkleri biçimleri yoğunluğu. Sağlığınızla da alakalıdır. Güçlü auraya sahip olanların güçleri biraz daha gelişmiştir...

Falan filan. Ders böyle uzayıp gitti. Sonunda bittiğinde öğretmenle birlikte koridorda yürüyordum.

Aynı zamanda anneme odaklanmaya çalışıyordum. Ona mesaj göndermeliydim. Sonunda ulaştığımda beni anlamış olmalıydı ki zihnini açtı.

Anne öğretmen bana bir aura saklayıcı vermek istiyor. Ama onunla gücümü paylaşırken herkesin önünde yapmam gerekiyormuş. Ne yapmalıyım?

Bak tatlım. Kara vaftizinden dolayı aura renklerin koyulaşmıştır eminim. Ama senin o kadar da kin ve nefretle dolduğunu sanmıyorum. Siyah bir aura yaymayacağına eminsen sorun yok.

Elbette sorun yok o zaman.

Öğretmen mavi kadife bir kutuyu aldı. Birlikte bahçeye çıktık. Herkes toplanmıştı. Tüm okul. 200'e yakın öğrenci vardı. Müdür ve öğretmenlerde burdaydı.

Herkes çok düzenli bir şekilde daire oluşturdu. Ortasına öğretmenle birlikte geçtik.

O kadar gergindim ki öğretmenin açıklamasını dinleyememiştim bile.

—Rahatla. Diye fısıldadı.

—Bu bir aura saklayıcı. Eğer kişi onunla enerjisini paylaşırsa karşısındakine karşı aurasını zayıflatabilir hatta tamamen kapatır. Bu durumda duyguları gücünün veya sağlığının ne durumda olduğu anlaşılamaz. Arkadaşınızın çok güçlü bir aurası var. Cadılar bize göre daha rahat aura okuyabildikleri için bu Arkadaşınız açısından tehlikeli.

Madelaine Blackpearl (Tamamlandı)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin