Yeni Kurallar

2.5K 257 21
                                    

Odamdan çıktım.

—Anne, baba ben geldim.

—Madelaine!
Annem ayağa kalkıp bana sarıldı.

—Yaşamana o kadar sevindik ki. Bu bir mucize. O lanetin altından kimse kalkamazdı.

Annem benden ayrıldığında ayakta duran babam konuşmaya başladı.

—Daha da güçlenmişsin. Bir cadı nasıl bu kadar güçlü olabilir?

—Mirasçı olduğumu unuttun mu? Sadece kendi gücümü taşımıyorum.

—Evet doğru söylüyorsun. Dedi düşünceli bir şekilde.

Bir şeyden şüpheleniyorlardı.

—Gerçekten büyü yapmak yasak mı?

—Tamamen değil. Sadece çok güçlü büyüleri yapmak yasak. Biz cadılar için de ayinler yasaklandı. Daha hafif ritüelleri yapabiliyoruz.

—Tamam. Dedim sonunu uzatarak. Ardından devam ettim.

—Sorun yok. Bundan da kurtuluruz. Gülümsedim.

—Bu sefer başaramazsın Madelaine? Dedi annem.

—Neden?

—Tanrıçanın güçleri onda. Aynı zaman da kendi güçleri de var. Diye açıklama yaptı.

—Ne güzel zaten bende de bir kaç güç olduğundan eşit sayılırız.

—Madelaine izin veremeyiz. Bize bunu yaşatma. Dedi. Ölmemden korkuyordu.

—Ölmüycem söz veriyorum.

O daha engel olamadan kendimi ormanda boş ve geniş bir alanda buldum.

Şimdi özellikle onu aramama gerek yoktu. Ufacık bir güç dalgasıyla onu kendi ayağıma getirebilirdim.

Yere oturdum. Kolyenin gücüne odaklandım. Anında parlarken gülümsedim. Birazdan burda olurdu.
Havalandığımı hissediyordum. Ardından kulaklarıma o keskin ses duydu.

—Hangi yaratık kuralı çiğnemeye cesaret eder?

Ve karşımdaydı işte. Enerjimi saklıyordum şuan. Beklemediği Ani darbeler vurabilmek için.

—Sen ölmedin mi? Yaşıyor musun yani?

—Bir Blackpearl'ü öldürmek kolay değildir.

—Laneti kaldırmışsın. O kalbinin atışını her atışında yaydığı güçsüz enerjisi hissedebiliyorum.

—Kabul etmeliyim ki laneti bozmak gerçekten çok kolay oldu. Dahası eskisinden güçlü bir şekilde karşındayım.

—Evet saklamaya çalışmana rağmen yaydığın enerji bunu kanıtlıyor.

—Üç büyük cadının ruhunu yok etmekle hata ettin. Güçlüsün ama bilgisizsin de. O gücü nasıl kullandığını bilmediğin sürece bir işe yaramıycaktır.

—İşte ben de tam bu yüzden ölsem dahi sizi birbirinizden ayıracak bir büyü yaptım. Ölüceğim bariz belliydi. O an hazırlıksız yakalandığın içinde lanetlendiğini biliyorum. Beni öldürmek zor olmasa gerek. Bakalım aynı şeyi ırkın içinde yapabilicek misin?

Ellerini bana uzatmasıyla sarı enerji bana doğru gelmeye başladı. Sağ Elimi refleksen kaldırdığımda gümüş enerji aşırı hızlı bir şekilde onun enerjisiyle birleşti hatta o kadar kolay bir şekilde ona doğru kaymaya başladı ki...

—Bu güç imkansız. Sen bir cadısın. Yüzlerce cadının gücünü taşıyor olsan dahi sadece bir cadısın.

Güç ellerinde bitti. Dizlerinin üzerine çöktü.

Madelaine Blackpearl (Tamamlandı)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin