Ruh Yönetimi

3.4K 344 13
                                    

Bugün başımda ruhu yöneten kişi durucaktı. Başıma basit kişileri değil de güçlü kişileri koyuyorlardı. Onların bana engel olabileceklerini düşünüyorlardı muhtemelen. Zaten ilk basit birinde bu kafesten çıkıp ayinimi yapıcaktım.

—Madelaine Blackpearl. Adın çok ünlü. Özellikle cadıların ve büyücülerin arasında. Buradan uzak tutmaya çalışıyoruz seni ama bu güçsüz halinle yaydığın karanlık enerji bile onları etkiliyor.

—Adın ne?
—Steve.
—Peki Steve. Adının bu olduğunu varsayarak sana böyle seslenicem.
—Bir cadı olabilirsin. Bir büyücü olalbirsin. Hatta ve hatta melez bile olabilirsin. Hepsini kabul edebilirim. Ama nasıl okuyabiliyorsun ?

Gülümsedim ona.

—Ben safkan bir cadıyım. Tanrıça ya nefretimden anlamış olmalısın. Dedim ona.

—Yine de normal değil.

—Savaşı kazanabileceğinizi düşünüyor musunuz?
—Evet.
—Bunu size düşündürten ne?
—Tanrıça.

—Çok güzel. Ama şunu bil ki bir fantastik kitapta değiliz. Biliyorsun kitaplarda sürekli elementi yönetenler olur. İnsan kitaplarında. Büyücülere karşı savaşı hep kazanırlar. Ama bu mümkün değildir. Kimse farkında değil ama bir kara büyü yapıyoruz. İstemesek de boyun eğilmek zorunda.

—Büyücüler kara büyü yapmıyor.

—Hiç tanrıçanın ruhunu okudun mu?

—Hayır okuyamadım. Çok güçlü.

—Onu getir buraya okuyayım. Ardından sen benim ruhumu oku. Bu şekilde yalan söylemediğimi anlarsın.

—Teorin nedir?

—Amaç bu savaşta tüm ırkları yok etmek. Ardından dünya üzerinde hakimiyet kurmak. Tanrıça ona tapınılmasını seviyor. Tabi bu on asır önce ilk bizim tarafımızdan bozuldu.

—Dünyaya kendini gösterdiğinde insanları kullanıcak. Ama bizler buna izin vermeyiz diye bizi yok edicek.

—Açıkçası benim umrumda olmaz. Hatta biz cadıların da. Büyücülerin insan dostları var. Onlar karşı çıkar. Savaş açarlar.

—Peki sizi niye yok etmek istiyor?

—Biz zaten hep baş kaldırıyoruz. Kara büyü yaparak. Biz çoktan onun emirlerinin dışına çıktık. Artık o bize uyum sağlıyor ve bundan nefret ediyor.

—Biz niye varız o zaman?

—Bizi yok etmek için.

—Çok saçma. O savaşta bizdende çok fazla kişi ölür. Biz de yok oluruz.

—Ben demiştim.

—İyi de planın bu olduğu ne malum.

—Dediğim gibi tanrıçayı buraya getir aurasını okuyayım. Ama ondan önce gerçekten enerjiye ihtiyacım var.

—Seni izliycem. Ruhum burda olucak. Siz hileci cadılara asla güvenmiyorum.

—Astral boyutta başarılar. Bana güç verirsen seni hem var hem yok ederim. Ben bile burda olduğunu anlayamam. Tanrıça enerjini hisseder.

—Tamam gel vericem. Yalnız cadıların aksine bizden güç almak acı vericidir.

Omuz silktim.

Bana doğru yaklaştı. Ben şu saçma yerdeki şeylerin üzerinden uçup yanına geldim.

Benden uzundu. Kafamı kaldırıp o siyah gözlerine baktım. Elini parmaklıların içinden uzattı ve boynumu kavradı. Gözlerini kapadığında o acıyı hissettim.

Madelaine Blackpearl (Tamamlandı)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin